تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر کیبورد ای فور تک


تعمیر کیبورد ای فورتک در مجموعه گارانتی به صورت تخصصی صورت می گیرد. شرکت گارانتی دارای خدمات نوین در زمینه تعمیرات کیبورد ای فور تک می باشد. در شرکت گارانتی از دستگاه های تعمیراتی قطعات الکترونیکی استفاده می شود. تمامی تعمیرکاران شرکت گارانتی با توجه به خرابی پیش آمده در کیبورد ای فور تک اقدام به رفع خرابی و نقص می کنند. تعمیرکاران شرکت گارانتی با در اختیاار داشتن تجهیزات و ابزار های پیشرفته می توانند بهترین خدمات تعمیر کیبورد را برای مشتریان گرامی ارائه دهند. مشتریان گرامی که قصد تعمیر کیبورد ای فور تک را دارند می توانند با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا کارشناسان شرکت گارانتی در زمینه تعمیرات کیبورد ای فور تک شما را راهنمایی نمایند. شما می توانید از ساعت 10 صبح الی 7 شب با مشاورین شرکت گارانتی در تماس باشید. شرکت گارانتی از شنبه تا پنجشنبه به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

 

 

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات کیبورد ای فور تک

مراحل دریافت خدمات تعمیر کیبورد ای فورتک

تعمیرات کیبورد ای فورتک در محل

 

 

نمایندگی تعمیرات کیبورد ای فور تک

نمایندگی تعمیرات کیبورد ای فور تک در تهران و شرق تهران آمادگی ارائه خدمات در زمینه تعمیرات وسایل اداری ای فور تک از جمله کیبورد ای فور تک را دارد. نمایندگی تعمیرات کیبورد ای فور تک تمامی تعمیرکاران و مهندسین خود را به وسیله تست ها و آزمون های گوناگون انتخاب کرده است تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. تجهیزات نمایندگی ای فور تک دارای بالاترین سطح می باشد و با استاندارد های روز دنیا مطابقت دارد. این نمایندگی تمامی محصولات خود را با قطعات اصلی و فابریک کمپانی انجام می دهد تا کیفیت محصولات تعمیر شده همانند روز اول خود شود. چنانچه قصد تعمیر محصولات و تجهیزات ای فور تک را دارید می توانید با مراجعه به نمایندگی ای فور تک تمامی مشکلات و معایب دستگاه خود را برطرف نمایید.

 

مراحل دریافت خدمات تعمیر کیبورد ای فورتک

در ابتدا شما باید برای تعمیر کیبورد ای فور تک خود با شرکت گارانتی تماس حاصل فرمایید. پس از تماس می توانید کیبورد خود را به روش حضوری و یا با پیک به شرکت گارانتی برسانید. در هنگام دریافت کیبورد، مشاورین گارانتی آن را شماره گذاری می کنند و در نوبت تعمیر قرار می دهند. زمانیکه نوبت به دستگاه شما برسد کارشناسان به وسیله تجهیزات، عیب های دستگاه را مشخص می کنند و برآورد هزینه می کنند. پس از برآورد هزینه مشاورین با شما تماس می گیرند و اعلام هزینه می کنند که در صورت تمایل به انجام تعمیرات، مهندسین و تعمیرکاران شرکت گارانتی تمامی تعمیرات لازمه را برای کیبورد شما انجام می دهند. و در پایان پس از انجام تمامی تعمیرات و چکاپ کامل کیبورد، با شما تماس گرفته خواهد شد تا برای دریافت دستگاه خود تشریف بیاورید. مشتریان گرامی همواره می توانند دستگاه خود را به وسیله پیک دریافت کنند که در این صورت تمامی هزینه های پیک برعهده مشتری خواهدبود.

 

تعمیرات کیبورد ای فورتک در محل

چنانچه مشتریانی که دچار خرابی کیبورد شده اند و فرصت تعمیر کردن آن را ندارند می توانند از شرکت گارانتی درخواست تعمیرکار نمایند. شرکت گارانتی تعمیرکارانی را مخصوص تعمیر و سرویس در محل استخدام کرده است که شما می توانید در صورت بروز هرگونه خرابی با شرکت گارانتی تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار در محل خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست شما، تعمیرکاران شرکت گارانتی با تمامی تجهیزات به آدرس تعیین شده از سوی شما مراجعه می کنند.

 

واحد تعمیرات کیبورد ای فور تک

شرکت گارانتی در زمینه تعمیرات کیبورد ای فور تک، خدمات با کیفیت و عالی را ارائه می دهد. تمامی قطعات دستگاه های مختلف در این شرکت دارای ضمانت اصالت کالا بوده و پس از تعمیرات دارای گارانتی می باشد. تعمیرکاران شرکت گارانتی از قطعات اصلی برای تعویض قطعات معیوب و خراب استفاده می کنند تا کیبورد همانند روز اول خود کارایی داشته باشد. شرکت گارانتی علاوه بر تجهیزاتی مانند کیبورد، دارای بخش های مختلف دیگری می باشد که اقدام به تعمیر دستگاه ها و ماشین های اداری می کند. دستگاه های اداری بعد از مدتی فعالیت دچار استهلاک قطعات می شوند که باید تعمیرات اساسی روی آن صورت گیرد. شرکت گارانتی به شما پیشنهاد می کند که برای تعمیر دستگاه های الکترونیکی مخصوصا ماشین های اداری به نمایندگی ها و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا تعمیرات به صورت تخصصی و حرفه ایی انجام شود. مشتریان و کاربرانی که قصد تعمیر کیبورد ای فور تک را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان شرکت گارانتی شما را در امر تعمیرات کیبورد ای فور تک راهنمایی نمایند. مشاورین شرکت گارانتی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر جمعه ها و روزهای تعطیل آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/20

آخرین تغییرات :1400/2/21


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00