تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر موس مایکروسافت


تعمیر موس مایکروسافت در شرکت گارانتی به و صورت تخصصی و حرفه ایی صورت می گیرد. شناخته شده ترین نام در دنیا اسم کمپانی بزرگ مایکروسافت می باشد که با ارائه نرم افزارهای گوناگون که مهمترین آن ها ویندوز می باشد شهرت زیادی پیدا کرده است. مایکروسافت با ارائه محصولاتی با کیفیت توانسته کارهای روزمره انسان ها را آسان تر بکند. یکی از محصولات کمپانی مایکروسافت موس می باشد. موس مایکروسافت از قطعات مرغوب و پیشرفته ساخته شده است که برای تعمیر موس مایکروسافت باید نهایت دقت و تجربه استفاده شود تا قطعات آن به درستی تعمیر و سرویس شود. تعمیرات موس مایکروسافت در شرکت گارانتی به دست تعمیرکاران با تجربه و حرفه ایی انجام می شود که در نهایت منجر به عملکرد بهتر موس می شود. مشتریانی که دچار خرابی و مشکل شده اند می توانند تعمیر موس مایکروسافت خود را به تعمیرکاران شرکت گارانتی بسپارند. برای دریافت خدمات می توانید با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرید تا مشاورین فعال شرکت گارانتی شما را راهنمایی کنند. مشاورین شرکت گارانتی از 10 صبح الی 7 شب آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نمایندگی تعمیرات موس مایکروسافت (MICROSOFT)

واحد تعمیرات موس مایکروسافت (MICROSOFT)

 

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات موس مایکروسافت (MICROSOFT)

مراحل دریافت خدمات تعمیر موس مایکروسافت از شرکت گارانتی

تعمیرات در محل شرکت گارانتی

 

 

نمایندگی تعمیرات موس مایکروسافت (MICROSOFT)

نمایندگی تعمیرات موس مایکروسافت دارای واحد تعمیرات مخصوص موس مایکروسافت می باشد که تا امروز توانسته بهترین عملکرد را در تعمیرات موس مایکروسافت داشته باشد. نمایندگی مایکروسافت از تجهیزات و ابزارهای مخصوص برای تعمیرات محصولات برند مایکروسافت استفاده می کند. مایکروسافت در تمام نقاط جهان دارای نمانیدگی های فعال می باشد که برای فروش محصولات مایکروسافت و تعمیر این محصولات فعالیت می کنند. موس مایکروسافت از ادوات کامپیوتر می باشد که در صورت خرابی آن فعالیت زیادی نمی توان انجام داد. در صورتیکه از موس مایکروسافت استفاده می کنید و دچار خرابی شده اید به شما پیشنهاد می شود تا برای راه اندازی دوباره آن به نمایندگی تعمیرات مایکروسافت مراجعه نمایید تا موس مایکروسافت شما به بهترین شکل تعمیر و سرویس شود.

 

موشواره مایکروسافت چیست؟

موشواره یا همان موس از وسایل جانبی کامپیوتر می باشد که در صورت خرابی می تواند ایجاد اختلال در کار بکند. ماوس مایکروسافت از بهترین و مرغوب ترین ماوس های تولید شده می باشد که برای کارهای اداری و روزمره استفاده می شود. ماوس و کیبورد از تجهیزات مهم در کارهای اداری می باشد که موجب می شود تا کامپیوتر کارایی خود را داشته باشد. ماوس مایکروسافت دارای قطعات مختلفی می باشد که در صورت خرابی هرکدام دیگر قادر به فعالیت نمی باشد. ماوس ها به دو دسته با سیم و بدون سیم تقسیم می شوند که هر کدام در بعضی از قطعات دارای تفاوت هایی می باشند. در ماوس های با سیم قطعاتی مانند چشمی، برد، کابل، ال ایی دی و غلطک وجود دارد. ماوس هایی که سیم دارند دارای مدل مختلف اتصال به کامپیوتر می باشند موس های با سیم یا از طریقUSBو یا از طریق Ps2 به کامپیوتر متصل می شوند. ماوس های بدون سیم نیز تمامی قطعات موس با سیم را دارند ولی همانطور از اسم آن مشخص است فاقد کابل می باشد و در برد آن گیرند وجود دارد که از طریق دانگل که شبیه به یک فلش است از طریق USB به کامپیوتر متصل می شود. شاید برایتان سوال پیش بیاید که ماوس بدون سیم چگونه تامین انرژی می کند؟ این موس ها از طریق باطری های قلمی و یا از طریق شارژ با برق راه اندازی می شوند که اگر به طور مداوم با موس کار کنید با باطری قلمی نهایتا تا یک هفته و با شارژ خود ماوس تا یک روز می توانید از ماوس استفاده نمایید.

 

مراحل دریافت خدمات تعمیر موس مایکروسافت از شرکت گارانتی

زمانیکه شما دچار خرابی موس یا وسایل جانبی دیگر شدید نیاز به یک مرکز معتبر برای تعمیر وسایل خود دارید. برای دریافت خدمات از شرکت گارانتی می توانید با شرکت گارانتی تماس بگیرید و با مشاوره گرفتن از شرکت گارانتی دستگاه خود را یا به صورت حضوری به شرکت گارانتی بیاورید و یا به وسیله پیک به دست شرکت برسانید. پس از دریافت، مشاورین دستگاه را در نوبت تعمیرات قرار می دهند و زمانیکه نوبت تعمیرات دستگاه شما برسد، دستگاه شما توسط تجهیزات عیب یابی می شود و کارشناس به مشاورین هزینه تعمیر را اعلام می کند تا مشاورین به مشتری اعلام هزینه کنند و در صورت رضایت مشتری کارشناسان تعمیرات را شروع می کنند. زمانیکه تعمیرات روی دستگاه شما انجام گرفت ، توسط واحد سنجش، تست و بازیابی می شود تا خرابی برطرف شده باشد و پس از صحت و سلامت دستگاه، با شما برای دریافت دستگاه تماس گرفته خواهد شد. همچنین شما می توانید دستگاه را به صورت غیر حضوری و به وسیله پیک دریافت کنید.

 

تعمیرات در محل شرکت گارانتی

تعمیرات در محل یکی از خدمات ویژه شرکت گارانتی می باشد که تمامی تعمیرات را در محل کار یا منزل شما انجام می دهد. شرکت گارانتی برای تعمیرات در محل تعمیرکارانی استخدام کرده است تا به صورت تخصصی تعمیرات را انجام دهند. مشتریان گرامی می توانند برای دریافت خدمات تعمیرات در محل با شرکت گارانتی تماس بگیرند و درخواست تعمیرکار در محل خود را اعلام نمایند، پس از ثبت درخواست تعمیرکاران با تجهیزات کامل بلافاصله به ادرس شما اعزام می شوند.

 

واحد تعمیرات موس مایکروسافت (MICROSOFT)

شرکت گارانتی با تشکیل واحد های گوناگون می تواند تمامی محصولات مایکروسافت را به صورت کاملا حرفه ایی و تخصصی تعمیر و سرویس کند. تعمیرات موس مایکروسافت در شرکت گارانتی به دست تعمیرکاران با تجربه و حرفه ایی انجام می شود که شما می توانید با خیالی آسوده موس مایکروسافت خود را به شرکت گارانتی بسپارید. شرکت گارانتی از قطعات اصلی و فابریک کمپانی Microsoft برای تعمیر و سرویس موس مایکروسافت استفاده می کند تا از کیفیت و کارایی آن کاسته نشود. مشتریان گرامی که قصد تعمیرات ماوس مایکروسافت را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان این مجموعه به شما راهنمایی های لازم را اعلام کنند. مشاورین شرکت گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/19

آخرین تغییرات :1402/9/28


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   4   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.5   بالاترین امتیاز   5.00