تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر کیبورد ام اس آی


از تخصصی ترین خدمات انجام شده در شرکت گارانتی تعمیر کیبورد ام اس آی می باشد که به علت مورد استفاده قرار دادن تجهیزات پیشرفته و برترین تعمیرکاران توانسته بهترین عملکرد در ارائه خدمات داشته باشد. مهندسین و کارشناسان شرکت گارانتی به علت حضور در دوره های تخصصی تعمیرات تجهیزات جانبی و قطعات الکترونیکی با تمامی عیب های قطعات آشنایی دارند و می توانند تمامی مشکلات و عیب های ایجاد شده در این تجهیزات را به صورت تخصصی و با جدیدترین متد تعمیراتی انجام دهند. تعمیر کیبورد MSI در این مجموعه به صورت تخصصی و با ضمانت دوماهه انجام می شود. مشتریان گرامی که قصد تعمیر کیبورد ام اس آی را دارند می توانند با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند و درخواست تعمیرات خود را به مشاورین شرکت گارانتی اعلام نمایند. مشاورین شرکت گارانتی از ساعت 10 صبح الی 7 شب آماده پاسخگویی به شما می باشند.

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات کیبورد ام اس آی

تعمیر انواع کیبورد MSI در شرکت گارانتی

مشکلات رایج کیبورد MSI

 

 

 

 

نمایندگی تعمیرات کیبورد ام اس آی

کیبورد یکی از دستگاه های ورودی کامپیوتر می باشد که در صورت نبود آن نمی توان اطلاعاتی وارد کامپیوتر نمود و در واقع کامپیوتر بدون استفاده می ماند. کیبورد دارای قطعاتی می باشد که هرکدام در صورت ایجاد خرابی باعث می شود تا کیبورد دیگر قادر به فعالیت نباشد. نمایندگی تعمیرات کیبورد ام اس آی به وسیله تمامی تعمیرکاران خود قادر است تمامی کیبوردهای ام اس آی را به صورت تخصصی تعمیر و سرویس کند. در این نمایندگی از تجهیزات برای عیب یابی کیبورد استفاده می شود و بعد از مشخص شدن نقص و خرابی تعمیرکاران اقدامات لازم را برای کیبورد شما انجام می دهند. تمامی قطعات در این نمایندگی اصلی و فابریک بوده و دارای کیفیت عالی می باشد.

 

 

تعمیر انواع کیبورد MSI در شرکت گارانتی

* تعمیر کیبورد ام اس آی مدل GK40                        * تعمیر کیبورد ام اس آی مدل GK80

* تعمیر کیبورد ام اس آی مدل GK30                        * تعمیر کیبورد ام اس آی مدل GK70

* تعمیر کیبورد ام اس آی مدل DS4100                    * تعمیر کیبورد ام اس آی مدل GK-701

* تعمیر کیبورد ام اس آی مدل DS4200                    * تعمیر کیبورد بازی ام اس آی  GK50

 

 

مشکلات رایج کیبورد MSI

کیبورد ها ممکن است به علت های مختلفی دچار خرابی و آسیب شوند که از دو حالت سخت افزاری و نرم افزاری خارج نمی باشد. اگر مشکل مربوط به سخت افزاری باشد باید کیبورد را تعمیر و یا تعویض نمود و اگر مشکل نرم افزاری باشد باید مشکلات مربوط به ویندوز و نصب برنامه را تنظیم نمود. مشکلات سخت افزاری مانند خرابی کلید کیبورد ، خرابی سیم ، خرابی اتصالات ، گیر کردن کلیدهای کیبورد ، خرابی چراغ و ...... باشد که می توان با مراجعه به نمایندگی ها و مراکز مشکلات آن را برطرف نمود. در بعضی موارد که مشکل از برد کیبورد می باشد دو حالت وجود دارد یا خرابی کیبورد سطحی است و می توان تعمیر نمود و یا ممکن است خرابی و نقص شدید باشد که در این صورت باید اقدام به خرید یک کیبورد جدید نمایید. شرکت گارانتی قادر است تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری کیبورد MSI  را  برطرف نماید.

 

واحد تعمیرات کیبورد ام اس آی

شرکت گارانتی در استان تهران توانسته بهترین تعمیرات کیبورد ام اس آی را انجام دهد. تمامی مشتریان شرکت گارانتی رضایت کامل از خدمات شرکت گارانتی داشته که همین امر سبب گشته تا شرکت گارانتی در میان مراکز تعمیر دارای بهترین عملکرد باشد. شرکت گارانتی برای تعمیر کیبوردMSI  از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته استفاده می کند که کمک بسیار زیادی به تعمیرکاران این مجموعه در عیب یابی کیبورد های ام اس آی کرده است. تعمیرکاران این مجموعه بعد از عیب یابی و مشخص شدن تمامی مشکلات با دانش فنی و تجربه خود اقدام به تعمیر کیبورد ام اس آی می کنند. شرکت گارانتی به شما پیشنهاد می کند در زمانیکه دچار خرابی کیبورد شده اید حتما به نمایندگی ها و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا تعمیرات به صورت تخصصی روی کیبورد شما صورت گیرد. مشتریان گرامی که قصد تعمیرات کیبورد ام اس آی را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام فرمایند. چنانچه قصد تعمیر کیبورد ام اس آی را داشتید می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین و کارشناسان شرکت گارانتی شما را راهنمایی نمایند. شرکت گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/20

آخرین تغییرات :1400/2/21


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00