تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر کیبورد گرین


تعمیر کیبورد گرین در این مجموعه توسط ماهرترین کارشناسان و به وسیله تجهیزات عیب یابی انجام می شود. تعمیر کیبورد گرین و انجام یکسری از اقدامات تعمیراتی، ناشی از مشکلات سخت افزاری کیبورد گرین می باشد که بعد از مدتی دچار استهلاک می شوند. تعمیرات کیبورد گرین در نمایندگی تعمیرات کیبورد گرین زیر نظر کارشناسان کارآزموده و با تجربه انجام می شود که همین امر موجب تعمیر صحیح انواع کیبورد می شود. در واحد تعمیرات کیبورد گرین از قطعات اصلی و فابریک برای جایگزین کردن قطعات خراب در کیبورد استفاده می شود که همین امر موجب می شود تا کیبورد بعد از تعمیر همانند روز اول فعالیت کند و دیر تر دچار خرابی شود. شرکت گارانتی برای تعمیر کیبورد گرین از ساعت 10 صبح الی 7 شب آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد. شما می توانید مشکلات کیبورد گرین خود را با شماره گیری شماره درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در میان بگذارید تا شما را در این امر راهنمایی کنند.

 

 

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات کیبورد گرین

تعمیر انواع کیبورد گرین (GREEN)

تعمیر کیبورد گرین در محل

مراحل تعمیر کیبورد گرین و ارائه خدمات شرکت گارانتی

 

نمایندگی تعمیرات کیبورد گرین

نمایندگی تعمیرات گرین با برترین مهندسین و تعمیرکاران خود در تعمیر دستگاه های اداری و تجیهزات جانبی از جمله کیبورد گرین سربلند بوده و توانسته تا به امروز رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند. نمایندگی تعمیرات کیبورد گرین در شرق تهران آمادگی هرگونه عقد قرارداد جهت تعمیر و سرویس دوره ایی لوازم اداری را دارد. در نمایندگی تعمیرات گرین مهندسین و تعمیرکاران سعی در تعمیر و سرویس قطعه معیوب دارند تا قطعه اصلی و فابریک کیبورد گرین را تعویض نکنند. اما در صورتیکه کیبورد گرین نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، تعمیرکاران از قطعه های با کیفیت و اصلی بازار استفاده می کنند تا کیبورد همانند روز های اول خود شروع به فعالیت کند و از کیفیت آن کاسته نشود.

 

تعمیر انواع کیبورد گرین (GREEN)

شرکت گارانتی تمامی محصولات شرکت گرین را به صورت تخصصی تعمیر و سرویس می کند. کافیست با جستجو در لیست زیر کیبورد خود را پیدا کنید سپس با تماس به شرکت گارانتی مدل کیبورد خود را به مشاورین اعلام فرمایید تا مشاورین شما را راهنمایی نمایند.

* تعمیر کیبورد گرین مدل  GK101W                   * تعمیر کیبورد گرین مدل  GK301

* تعمیر کیبورد گرین مدل  GK102W                   * تعمیر کیبورد گرین مدل  GK302

* تعمیر کیبورد گرین مدل  GK303                       * تعمیر کیبورد گرین مدل  GK401

* تعمیر کیبورد گرین مدل  GK402                       * تعمیر کیبورد گرین مدل  GK403

* تعمیر کیبورد گرین مدل  GK502                       * تعمیر کیبورد گرین مدل  GK501

* تعمیر کیبورد گرین مدل  GK503                       * تعمیر کیبورد گرین مدل  GK601

 

 

تعمیر کیبورد گرین در محل

شرکت گارانتی تعمیرکارانی حرفه ایی جهت تعمیر لوازم جانبی برند گرین استخدام کرده است تا خدمات سرویس و تعمیر را در محل انجام دهند. تعمیرکاران محلی در زمان مراجعه به محل خرابی دستگاه اداری و یا تجهیزات جانبی، همراه خود تمامی تجهیزات تعمیر و سرویس را دارند تا بتوانند در همان مکان تمامی تعمیرات لازم را انجام دهند. ممکن است شما وقت اضافی برای تعمیر دستگاه های اداری و یا تجهیزات اداری نداشته باشید که در این صورت می توانید با درخواست از شرکت گارانتی، در محل خود تمامی تعمیرات را دریافت نمایید. در صورت نیاز به تعمیر کیبورد گرین یا لوازم اداری این برند در محل با شرکت گارانتی تماس بگیرید تا در اولین فرصت تعمیرکاران محلی این شرکت به آدرس شما مراجعه کنند.

 

مراحل تعمیر کیبورد گرین و ارائه خدمات شرکت گارانتی

1 . مراجعه حضوری یا تماس با شرکت گارانتی جهت ثبت خرابی کیبورد

2 . شماره گذاری کالا و انتظار برای رسیدن نوبت تعمیر

3 . عیب یابی توسط متخصصین و اعلام هزینه

4.در صورتیکه مشتری پس از اعلام هزینه درخواست به تعمیر دستگاه کند در صورت وجود قطعات تعمیر صورت می گیرد و در صورت ناموجود بودن منتظر موجود شدن قطعه می ماند .

5. در مرحله آخر با مشتری جهت تحویل دستگاه تماس گرفته خواهد شد.

 

تعمیرات کیبورد گرین (GREEN)

در واحد مرکزی تعمیرات کیبورد گرین بهترین و زبده ترین تعمیرکاران و مهندسین حضور دارند که در دوره های ویژه تعمیرات تجهیزات جانبی و دستگاه های اداری  به صورت حرفه ایی شرکت کرده اند و دارای مدارک بین المللی تعمیرات مشاین های اداری هستند. نمایندگی های فعال در زمینه تعمیر انواع کیبورد  در تهران و کرج آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس کیبورد می باشند. بهترین راه برای جلوگیری از خرابی کیبورد گرین و دستگاه های اداری سایر برند ها، سرویس های دوره ایی می باشد که از فرسوده شدن و استهلاک شدید قطعات جلوگیری می کند. به همین منظور مجموعه گارانتی دوره های ویژه سرویس دستگاه هی اداری و وسایل جانبی مانند کیبورد، ماوس، اسپیکر و .... را برای شرکت ها و ارگان ها گذاشته است تا از خرابی شدید دستگاه ها و تجهیزات جانبی شما جلوگیر شود. کارفرمایان و مدیران شرکت های خصوصی و دولتی می توانند برای سرویس های دوره ایی دستگاه اداری خود با شرکت گارانتی تماس بگیرند تا در اولین فرصت جهت عقد قرارداد به شرکت گارانتی مراجعه نمایید. مشتریان گرامی می توانید برای تعمیر کیبورد گرین خود از شنبه تا پنجشبه در ساعات 10 صبح الی 7 شب با شماره 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین شرکت گارانتی شما را در کیبورد یاری کنند. شرکت گارانتی همه روزه به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/19

آخرین تغییرات :1400/2/19


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00