تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر کیبورد کامپیوتر


تعمیر کیبورد کامیپوتر از خدمات ویژه شرکت گارانتی می باشد که برای رفع نیاز های کاربران راه اندازی شده است. تعمیرات کیبورد کامپیوتر در شرکت گارانتی به دست افراد متخصص و زبده در زمینه تعمیرات قطعات الکترونیکی انجام و بازسازی می شود. تعمیرکاران شرکت گارانتی برای تعمیر کیبورد کامپیوتر از تجهیزات و ابزار های بروز استفاده می کنند تا کیفیت تعمیرات به بالاترین سطح خود برسد. مشتریان گرامی که قصد تعمیر و سرویس کیبورد کامپیوتر و یا تعمیر کیبورد لپتاپ خود را دارند می توانند با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان شرکت گارانتی شما را راهنمایی نمایند. برای تماس با شرکت گارانتی می توانید از ساعت 10 صبح الی 7 شب اقدام فرمایید.

 

 

 

فهرست

تعمیر انواع کیبورد کامپیوتر

مشکلات رایج کیبورد کامپیوتر

تعمیر انواع برند های کیبورد کامپیوتر در گارانتی

 

 

 

تعمیر انواع کیبورد کامپیوتر

تعمیر کیبورد مخصوص تایپ

کیبورد آفیس یا مخصوص تایپ برای کارهای اداری و امور تایپ استفاده می شود. این کیبورد ها دارای کلید های بسیار نرم و راحت می باشد که با دقت و نظم بالایی در کنار هم چیده شده اند. تایپیست های حرفه ایی با توجه به سرعت تایپ بالای آن ها نیاز دارند تا کلید های کیبورد بسیار نرم و بی صدا باشند تا در طولانی مدت دچار خستگی نشوند. در بعضی از کیبورد هایی که مخصوص تایپ هستند در پایین کیبورد قطعه ایی قرار داده شده است تا تایپیست دست خود را روی آن قرار دهد و دیرتر خسته شود. کیبورد های آفیس یا تایپ دارای کلید های میانبر هستند تا برای کاربر دسترسی های بیشتری ایجاد کند مثلا ممکن است کلید هایی مانند کپی کردن، بریدن، چسباندن، جا به جایی و غیره وجود داشته باشد.

تعمیر کیبورد مدیا

نوعی دیگر از کیبورد ها وجود دارد که برای فیلم، موزیک و موارد مشابه طراحی شده است. این نوع کیبورد ها دارای کلید های میانبر می باشند که موزیک یا فیلم را متوقف، پخش، تنظیم صدا و .... را انجام می دهند.

تعمیرکیبورد چندکاره

کیبورد چند منظوره نیز یکی دیگر از انواع مدل های کیبورد می باشد. این کیبورد برای انجام کارهای گوناگون مانند طراحی، تایپ، اجرا و پخش فیلم و موزیک و کارهای روزانه ساخته شده است. کلید های میانبر در این کیبورد معمولا تلفیقی از کلید ها پر مصرف می باشد.

تعمیر کیبورد گیمینگ

کیبورد گیمینگ نیز یکی از کیبورد های پرطرفدار می باشد که مخصوص بازی طراحی شده است. معمولا کاربران کیبورد های گیمینگ، گیمر های حرفه ایی می باشند که برای انجام بازی نیاز به تجهیزات جانبی مانند کیبورد دارند. کیبورد های گیمینگ دارای کیفیت ساخت عالی می باشند. در کیبورد های گیمینگ کلید های پر مصرف مانندA,D,W,S  و کلید های اشاره از کیفیت بیشتری برخوردار هستند تا طول عمر بیشتری نسبت به بقیه کلید ها داشته باشند.

تعمیر کیبورد لپتاپی

کیبورد های لپ تاپی نیز نوعی دیگر از کیبوردهای موجود در بازار می باشد که کلید های آن دارای ارتفاع نسبتا کمتری از کیبورد های معمولی می باشد. این نوع کیبورد ها دارای فاصله کمتری در کلید های خود می باشد که همین موضوع باعث شده تا کیبورد های لپتاپی دارای سایز کوچکتری باشند. کیبوردهای لپتاپی به علت دارا بودن ارتفاع  کم کلید ها حس خوبی را به تایپیست می دهد.

تعمیر کیبورد های ماشین حسابی

کیبورد های ماشین حسابی کیبوردی هستند که در کنار کیبورد اصلی استفاده می شوند. این کیبورد شامل کلید های بخش ماشین حساب می باشد. افرادی که بیشتر سر و کارشان با اعداد است جز کاربران این کیبورد ها می باشند. کیبورد ها معمولا دارای قیمت ماشین حساب می باشند و در این صورت دیگر نیازی به خرید یک کیبورد ماشین حساب نمی باشد.

 

مشکلات رایج کیبورد کامپیوتر

کیبورد نیز مانند بقیه قطعات و تجهیزات جانبی بعد از مدتی دچار خرابی و مشکلاتی می شوند. اگر شما تلاش می کنید که اطلاعاتی را وارد کامپیوتر خود کنید و نمی توانید پس قطعات مشکلی برای کیبورد شما رخ داده است که باید تعمیر شود.

مشکلات نرم افزاری کیبورد

زمانیکه همه کلید ها از کار افتاده باشند و هیچ کلیدی کار نکند معمولا می تواند یک مشکل نرم افزاری باشد که می توانید با خاموش و روشن کردن کامپیوتر آن را برطرف کنید. گاهی اوقات هم ممکن است مشکل از کابل باشد که باید به یک تعمیرکار کیبورد را نشان دهید.

اتصال اشتباه کیبورد

گاهی ممکن است در بعضی از مواقع کابل را به صورت اشتباه وارد کرده باشید و این کار باعث می شود که کامپیوتر شما هنگ کند و کارایی خود را از دست بدهد. در این شرایط مشکل پیش آمده می تواند سطحی باشد و یا ممکن است دچار خرابی عظیم تری شده باشد که بهتر است به کارشناس و یا تعمیرکار متخصص مراجعه نمایید.

 

فشردگی کلمات کیبورد

در بعضی مواقع ممکن است با فشردگی که کلید ها در کنار یکدیگر هستند از داخل دچار آسیب شوند. در این مواقع با فشردن کلید ها می توانید مشکل خود را موقتا حل نمایید اما باید برای درست شدن مشکل مانیتور به یک تعمیرکار متخصص مراجعه نمایید.

ایجاد کثیفی در زیر کیبورد

اگر کلید های کیبورد شما دچار قطعی شده اند ممکن است در زیر کلید ها آشغال های ریز و کوچیک قرار گرفته باشند. برای تمیز کردن کیبورد نیز بهتر است آن را برعکس یا با یک شیب ملایم نگهدارید و با تکان دادن کیبورد اشغال ها را از داخل آن خارج نمایید.

خراب شدن مدار

گاهی اوقات ممکن است مدار متصل به مادربرد دچار خرابی شده باشدکه در این صورت باید مدار را تعمیر و یا تعویض نمایید. شرکت گارانتی به شما پیشنهاد می کند برای تعمیر و یا تعویض کیبورد یا هر دستگاه الکترونیکی دیگری به نمایندگی یا  مراکز معتبر تعمیرگاهی مراجعه نمایید تا شامل خدمات با کیفیت شوید.

 

تعمیر انواع برند های کیبورد کامپیوتر در گارانتی

* تعمیر کیبورد گرین                                  * تعمیر کیبورد رپو

* تعمیر کیبورد ای فورتک                           * تعمیر کیبورد لاجیتک

* تعمیر کیبورد ایسوس                              * تعمیر کیبورد جنیوس

* تعمیر کیبورد هویت                                * تعمیر کیبورد فیلیپس

* تعمیر کیبورد کولی مستر                        * تعمیر کیبورد ایکس پی پروداکت

* تعمیر کیبورد اچ پی                                * تعمیر کیبورد فراسو

* تعمیر کیبورد مایکروسافت                      * تعمیر کیبورد تسکو

 

 

واحد تعمیرات کیبورد کامپیوتر

تعمیرات کیبورد کامپیوتر یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در شرکت گارانتی می باشد که با استفاده از حضور متخصصان در این شرکت و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیرگاهی انجام می‌پذیرد. تعمیرکارانی که اقدام به تعمیرات کیبورد کامپیوتر می‌نمایند می‌بایست به تمامی قطعات الکترونیکی و فنی این دستگاه واقف بوده و از روش های متنوعی جهت تعمیر هر یک از مانیتورهای جی پلاس استفاده می کنند. با توجه به مدل های مختلف کیبورد های کامپیوتر، روش‌های تعمیر نیز برای هر یک از آن‌ها باید متفاوت باشد و با در نظر گرفتن همین تفاوت های گوناگون تعمیرکاران شرکت گارانتی اقدام به تعمیر کیبورد شما می کنند. مشتریان گرامی که قصد تعمیر کیبورد لپتاپ یا کامپیوتر را دارند می توانند با شرکت گارانتی به شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان شما را در این امر راهنمایی نمایند. شرکت گارانتی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/19

آخرین تغییرات :1400/2/19


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   2.00   امتیاز متوسط   4.0   بالاترین امتیاز   5.00