تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید قفل آنلاین باشگاه


خرید قفل آنلاین باشگاه می تواند در امنیت و خدمات رسانی به ورزشکاران بسیار موثر باشد. مدیران باشگاه های ورزشی نیازمند خرید قفل باشگاهی می باشند تا باشگاه ورزشی محیطی امن برای وسایل ورزشکاران باشد. خرید قفل هوشمند باشگاه باید بر اساس نیاز های باشگاه صورت گیرد تا بهترین نتیجه را ایجاد کند. امکانات باشگاه های ورزشی یکی از گزینه های اصلی انتخاب باشگاه مناسب برای ورزشکار است. خرید قفل هوشمند باشگاهی در شرکت گارانتی با ارائه تمامی توضیحات و کاربرد های انواع قفل صورت می گیرد تا مدیران باشگاه های ورزشی بتوانند بهترین گزینه را برای باشگاه خود خریداری نمایند. قفل های باشگاهی دارای انواع مختلفی مانند قفل مگنتی ، قفل زبانه ایی، قفل استخری ، قفل آهنربایی ، قفل RFID و .... می باشد که شرکت گارانتی تمامی قفل ها را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت به فروش می رساند. مدیران باشگاه ها و مجموعه های ورزشی می توانند جهت خرید قفل آنلاین باشگاه با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا کارشناسان و مشاورین مجموعه گارانتی شما را راهنمایی نمایند.

 

 

 

فهرست

خرید قفل باشگاهی

خرید قفل مگنتی

خرید قفل استخری

خرید قفل آهنربایی

مزایای قفل کمد باشگاهی

 

خرید قفل باشگاهی

قفل باشگاهی باید به گونه ایی باشد که در مقابل رطوبت مقاوم باشد. خرید قفل باشگاهی معمولا برای باشگاه ها و استخر ها مورد صورت  می گیرد تا به محیط ورزشی امنیت بخشد. قفل کمد های باشگاه دیگر همانند قفل های قدیمی نیست و با سهولت و راحتی باز می شود که همین امر سبب گشته تا کیفیت خدمات دهی باشگاه افزایش یابد. با نصب قفل های باشگاهی مدیریت نیز آسان شده و مدیریت می تواند به راحتی کنترل کمد های باشگاه را در اختیار داشته باشد. برای خرید قفل هوشمند باشگاه می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت عمل نمایید.

 

خرید قفل مگنتی

قفل مگنتی برای درهای که دستگیره ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. قفل مگنت براساس عبور جریان الکتریکی و جاذبه مغناطیسی ایجاد شده کار می‌کند و عمر طولانی و مقاومت بالایی در مقابل استفاده زیاد و مداوم دارد. درصورت استفاده از این قفل شما از هرگونه دستگیره‌ای بی نیاز می‌شوید و در ظاهر در نیز بسیار تاثیر گذار است. برای خرید قفل مگنتی نیز می توانید با شماره 02172036 تماس حاصل فرمایید.

 

خرید قفل استخری

قفل استخری نوع قفل الکترونیکی است که با توجه به شرایط باشگاه و سالن های ورزشی و یا در سازمان ها و اداره جات مورد استفاده قرار می گیرد. از قفل های استخری برای افزایش امنیت مکان های ورزشی ، بیمارستانی، شرکتی و .... استفاده می شود. مدیران مکان های عمومی می توانند برای خرید قفل استخری با ششرکت گارانتی تماس بگیرند تا کارشناسان راهنمایی های لازم را به شما مشتریان گرامی ارائه دهند.

 

خرید قفل آهنربایی

قفل های آهنربایی جز قفل های فانتزی و مدرن می باشند که در بسیاری از ساختمان ها اداری و مسکونی مورد استفاده قرار گرفته اند. قفل های آهنربایی از ضاهری کوچک و مناسب برخوردار است که و به همین علت در بسیاری از مجتمع ها مورد استفاده قرار گرفته است. قفل های آهنربایی مانند بسیاری از قفل های دیگر از چسبندگی نیروی مغناطیسی برای نگهداشتن انواه درب مورد استفاده قرار می گیرد. مشتریان گرامی می توانند جهت خرید قفل آهنربایی به صورت حضوری و یا تلفنی درخواست خرید قفل آهنربایی را ثبت نمایند.

 

خرید قفل RFID

قفل های RFID دارای ویژگی های خاصی می باشند که بیشتر برای استفاده در هتل ها و مکان های پر رفت و آمد استفاده می شوند. قفل های RFID نیز به علت عدم استفاده از کلید های مکانیکی دارای امنیت بسیار بالایی می باشند.کارت های RFID نمی توان کپی و یا هک نمود و یا در صورت مفقود شدن می توان از سیستم حذف نمود و کارت جدید را به آن معرفی کرد. شرکت گارانتی بزرگترین فروشنده قفل های RFID می باشد که می توانید برای محیط مد نظر خود اقدام به خرید قفل RFID  نمایید.

 

مزایای قفل کمد باشگاهی

  1. امکان باز کردن قفل کمد استخر یا باشگاه با دستبد ، جاسوئیچی یا کارت
  2. امکان ایجاد کاربر در سطوح مختلف در قفل استخری
  3. امکان خرید از بوفه یا استفاده از سایر امکانات باشگاه بدون پراخت وجه
  4. امنیت حداکثری در قفل الکترونیکی استخری
  5. بدون دردسر گم کردن کلید های دست و پاگیر
  6. راحتی کاربری درقفل کمد الکترونیکی
  7. باز کردن راحت قفل الکترونیکی فقط با نزدیک کردن دستبند کمد استخر به قفل

 

واحد فروش قفل آنلاین باشگاه

شرکت گارانتی بزرگترین فروشنده قفل آنلاین باشگاه در تهران می باشد که در صورت نیاز به خرید قفل باشگاهی بهتر است با شرکت کارانتی تماس حاصل فرمایید تا از بهترین کیفیت و مرغوب ترین قیمت بهره مند شوید. خرید قفل های RFID و یا خرید قفل های هوشمند باشگاهی باعث جلب اعتماد و رضایت مشتری می شود که همین امر باعث افزایش ورزشکار و کاربر به آن مجموعه می شود. یکی از ویژگی های اصلی قفل های استخری افزایش امنیت می باشد که شما مشتریان گرامی می توانید برای دریافت قیمت قفل باشگاهی و یا مطلع شدن از قیمت قفل کمد باشگاهی با شرکت گارانتی تماس بگیرید تا کارشناسان تمامی هزینه ها وقیمت های انواع قفل هوشمند باشکاهی را به شما اعلام نمایند. مشتریان گرامی که قصد خرید قفل هوشمند باشگاه را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا کارشناسان این مجموعه شما را در امر خرید قفل باشگاهی راهنمایی نمایند. مجموعه گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرام می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/1/26

آخرین تغییرات :1400/1/26


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00