تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید کارت پی وی سی


خرید کارت پی وی سی با توجه به شرایط و خدماتی که باشگاه ورزشی ارائه می کند باید تهیه شود. مسئولین و مدیران باشگاه های ورزشی می توانند برای تامین امنیت و نیاز های کاربران اقدام به خرید کارت PVC برای باشگاه ورزشی خود نمایند. شرکت گارانتی توانسته است فروش کارت پی وی سی و چاپ کارت پی وی سی ورزشی را با نازلترین قیمت خدمت مشتریان گرامی ارائه کند. فروش کارت PVC در مجموعه گارانتی به دست کارشناسانی صورت می گیرد که می توانند در زمان خرید کارت پی وی سی باشگاه توضیحات لازم را به شما مشتریان گرامی ارائه دهند. مشتریان گرامی می توانند برای خرید کارت پی وی سی ورزشی و یا چاپ کارت PVC ورزشی با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا کارشناسان درخواست شما را ثبت نمایند.

 

 

 

فهرست

چرا از کارت های پی وی سی استفاده نماییم؟

ویژگی های کارت های پی وی سی

انواع کارت های پی وی سی

انواع خدمات چاپ کارت پی وی سی

فروش کارت پی وی سی

 

چرا از کارت های پی وی سی برای باشگاه ورزشی استفاده کنیم ؟

کارت های پی وی سی کارت هایی می باشند که از پلاستیک فشرده به نام PVC  (پلی وینیل کلراید)  تشکیل شده اند و از محصولات پتروشیمی به حساب می آید. کارت های پی وی سی دارای مقاومت بیشتری نسبت به کارت های کاغذی و مقوایی دارند که همین امر باعث شده تا دوام و عمر این کارت نسبت به گرما و سرما بیشتر باشد. کارت های PVC نسبت به کارت های مقوایی و کاغذی دارای فروش و محبوبیت بیشتری می باشند. از کارت های پی وی سی می توان در بسیاری از فعالیت ها و مشاغل با تغییراتی در کارت پی وی سی استفاده نمود. کارت های پی وی سی را می توان با قرار دادن چیپ الکتریکی و کارت حافظه تبدیل به کارت هوشمند نمود و اطلاعات را روی آن ذخیره کرد.

 

ویژگی های کارت های پی وی سی

* مقاومت بسیار بالا و قابلیت چاپ کارت هوشمند ، کارت بانکی، کارت اعتباری، کارت پرسنلی و.....

* مقاوم در برابر رطوبت و ضد آب بودن

* سازگار با محیط زیست و قابلیت بازیافت بودن

 

خرید انواع کارت پی وی سی

* خرید کارت پی وی سی ساده

* خرید کارت پی وی سی مغناطیسی

* خرید کارت پی وی سی مایفر

* خرید کارت پی وی سی RO 125K

 

 

خرید کارت پی وی سی ساده

کارت های پی وی سی ساده دارای ابعاد و ضخامت متفاوتی هستند که برای کارت ویزیت ، کارت پرسنلی ، کارت شناسایی ، کارت دانش آموزی و ........ مورد استفاده قرار داده می شوند. کارت های پی وی سی دارای ضخامت های 300 میکرون، 500 میکرون و 760 میکرون می باشند که هرکدام از این ضخامت ها برای یکسری از کارت ها مناسب می باشند. به عنوان مثال کارت های بانکی از ضخامت 760 میکرون بهره می برند و به همین علت است که دارای عمر طولانی می باشند. کارت های PVC  ساده دارای رنگ های سفید، مشکی، طلایی، نقره ایی و رنگی می باشند که باتوجه به فعالیت مجموعه می توان اقدام به خرید هرکدام نمود.

 

خرید کارت پی وی سی مغناطیسی

کارت های مغناطیسی جز کارت های هوشمند به حساب می آید که انواع مختلفی دارند و همانند کارت های بانکی و اعتباری دارای نوار مغناطیسی می باشند که اطلاعات بر روی آن ذخیره می شود. این نوع از کارت ها نیاز دارند تا به صورت مستقیم در تماس باشند تا بتوانند اطلاعات را انتقال دهند. انتقال اطلاعات در این نوع از کارت های پی وی سی نیازمند دستگاه کارتخوان می باشد. کارت های پی وی سی مغناطیسی دارای دو مدل HICO و LOCO می باشند که هرکدام  دارای ویژگی های خاصی می باشند.

 

خرید کارت پی وی سی مایفر

کارت های مایفر نیز همانند کارت های هوشمند می باشند که تفاوت آن با کارت های مغناطیسی چیپی می باشد که در کارت های پی وی سی مایفر قرار داده اند. این نوع مدل کارت ها نیازی به تماس مستقیم ندارند و به صورت امواج رادیویی اطلاعات را انتقال می دهند. کارت های PVC مایفر نیز همانند کارت مغناطیسی دارای دستگاه کارتخوان می باشد تا اطلاعات منتقل شود که به این دستگاه ریدر مایفر گفته می شود. اینگونه کارت ها معمولا برای کارت اتوبوس، کارت مترو و........ استفاده می شود. کارت های پی وی سی مایفر نیز دارای دو مدل کارت مایفر 1K و کارت مایفر 4K نیز می باشند.

 

خرید کارت RO 125k

این نوع از کارت ها دارای یک چیپست هستند که در لایه های میانی کارت قرار گرفته است. این نوع از کارت ها فقط خوانده می شوند و می توان فقط یکبار اطلاعات را روی آن ذخیره نمود. کارت های پی وی سی RO 125k به دلیل غیر تماسی بودن از طریق امواج رادیویی کار می کنند و همچنین برای خواندن اطلاعات باید از دستگاه کارتخوان read only استفاده کرد.

 

 

انواع خدمات چاپ کارت های پی وی سی

* چاپ کارت PVC باشگاهی                                   * چاپ کارت پی وی سی خام

* چاپ کارت پی وی سی هوشمند                           * چاپ کارت پی وی سی جوهر افشان

* چاپ کارت پی وی سی طلایی                              * چاپ کارت پی وی سی طلاکوب

* چاپ کارت پی وی سی باشگاه                              * چاپ کارت پی وی سی ورزشی

* چاپ کارت پی وی سی تکی                                  * چاپ کارت پی وی سی 760 میکرون

* چاپ کارت پی وی سی 500 میکرون                      * چاپ کارت پی وی سی 300 میکرون

* چاپ افست کارت پی وی سی                               * چاپ دیجیتال کارت پی وی سی

* چاپ کارت پی وی سی اسکرچ دار                         * چاپ کارت پرسنلی پی وی سی

* چاپ کارت شناسایی پی وی سی                           * چاپ و طراحی کارت پی وی سی

* چاپ کارت پی وی سی سابلیمیشن                        * چاپ انواع کارت پی وی سی

 

فروش کارت پی وی سی ورزشی

شرکت گارانتی بزرگترین فروشنده کارت های پی وی سی ورزشی می باشد که توانسته بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه کند. کارت PVC دارای انواع مختلفی می باشد که باید براساس نیاز و فعالیت مجموعه اقدام به خرید آن نمود. خرید کارت پی وی سی نیازمند اطلاعاتی می باشد که در صورت عدم آگاهی می توانید مقاله بالا را به صورت کامل مطالعه کرده و کسب اطلاعات نمایید و یا می توانید در زمان خرید کارت PVC از مشاورین مجموعه گارانتی مشاوره و راهنمایی رایگان دریافت نمایید. کارت هایPVC  دارای انواع مدل های مختلف می باشند که می توانید برای دریافت قیمت کارت پی وی سی با شماره 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین و کارشناسان به شما اطلاعات لازم را ارائه کنند. شرکت گارانتی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/12/20

آخرین تغییرات :1400/1/14


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   3.50   امتیاز متوسط   4.3   بالاترین امتیاز   5.00