تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید کارت باشگاه


خرید کارت باشگاه نیازمند اطلاعاتی دقیق و مشخص از فعالیت باشگاه و همچنین تمامی نیاز های مدیریتی باشگاه می باشد. کارت باشگاه ورزشی اهرمی می باشد تا به وسیله آن از هرج و مرج جلوگیری شود. باشگاه های ورزشی با استفاده از کارت های باشگاه می توانند به آسانی مشتریان و ورزشکاران را مدیریت نمایند. شرکت گارانتی با فروش کارت باشگاه توانسته در زمینه بهینه سازی و سازماندهی ورزشکاران به مدیریت باشگاه کمک بسیاری کند. ورزشکاران در اولین مراجعه کارت عضویت باشگاه را از مسئول باشگاه دریافت می کنند و به وسیله این کارت در باشگاه می توانند فعالیت نمایند. مدیران باشگاه ها و اماکن ورزشی می توانند برای خرید کارت عضویت باشگاه ورزشی با شرکت گارانتی تماس گرفته و خرید خود را نهایی کنند. همچنین می توانید از طریق ثبت درخواست خرید در سایت اقدام به خرید کارت باشگاه نمایید.

 

تلفن واحد فروش کارت باشگاه : 02172036

ثبت درخواست خرید

 

فهرست 

 

کارت باشگاه ورزشی چیست؟

کارت باشگاهی معمولا در دو نوع مقوایی یا پی وی سی می باشد که اطلاعات ورزشکار بر روی آن ثبت شده است که در صورت لزوم می توان از آن استفاده نمود. کارت های باشگاهی می تواند به دو صورت معمولی یا هوشمند باشد که با توجه به نیاز های باشگاه نیز خرید صورت می گیرد. استفاده از کارت های هوشمند باشگاه توانسته حضور فیزیکی را از بین برده و کلیه فعالیت ها به صورت غیر حضوری و هوشمند صورت می گیرد.

 

کاربرد های کارت باشگاه

  1. کارت عضویت و کارت شناسایی ورزشکار

  2. کارت حضور و غیاب

  3. کارت زمان خروج و ورود

  4. کارت پرداخت مالی و شهریه

  5. کارت تردد باشگاه

  6. آمار گیری و مشخص شدن تعداد ورزشکاران

  7. امکان مطلع بودن از تمامی اطلاعات ورزشکار

  8. مدیریت و سازماندهی ورزشکاران

 

خرید انواع کارت باشگاه

خرید کارت مقوایی باشگاه

کارت های مقوایی باشگاه مناسب باشگاه های معمولی می باشند و معمولا برای کارت عضویت یا کارت شناسایی استفاده می شوند. اینگونه کارت ها دارای سطح امنیتی بسیار پایین می باشند و بسیار ساده هستند. این کارت ها می توانند هولوگرام یا بارکد داشته باشند که امنیت زیادی ندارند زیرا با خراشیده شدن یا کنده شدن دیگر کاربردی ندارد.

خرید کارت مقوایی PVC

اینگونه کارت ها دارای مقاومت قابل قبولی می باشند زیرا ورزشکار باید هر روز از این کارت استفاده نماید. استفاده از کارت های باشگاهی PVC دارای مزیت هایی می باشد که هم مدیریت و هم ورزشکار از آن بهره می برند. کارت های PVC  دارای دو مدل ساده و مایفر 1K می باشند که هم برای کار های معمولی و برای هوشمند سازی باشگاه به کار می روند.

 

فروش کارت باشگاه

فروش کارت باشگاه از خدمات ویژه شرکت گارانتی می باشد که مدیران باشگاه های ورزشی می توانند با تماس و یا مراجعه به این شرکت درخواست خرید خود را ثبت نمایند. مدیران باشگاه های ورزشی می توانند تمامی مراحل ثبت و خرید کارت های باشگاه را به صورت مجازی انجام دهند. خرید کارت باشگاه برای اماکن ورزشی می تواند سطح امنیتی باشگاه را افزایش دهد. امروزه هر باشگاه ورزشی نیازمند کارت باشگاه می باشد تا بتواند ورزشکاران و کاربران را سازماندهی و مدیریت کند. شرکت گارانتی بزرگترین فروشنده کارت های باشگاه می باشد که می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی اقدام نمایید. شرکت گارانتی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

 

برای تماس با شرکت گارانتی با شماره 02172036 تماس حاصل فرمایید

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/11/30

آخرین تغییرات :1399/11/30


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00