تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید مچ بند فنری


خرید مچ بند فنری با توجه به نیاز های مجموعه صورت می گیرد که باید در زمان خرید مچ بند فنری به این موضوع دقت فرمایید. فروش مچ بند فنری در شرکت گارانتی به همراه ضمانت نامه خدمت مشتریان صورت می گیرد که می توانید قبل از خرید مشاوره رایگان دریافت نمایید. مچ بند ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از انواع مدل های مچ بند ، مچ بند فنری می باشد.

واحد فروش مچ بند فنری : 02172036

ثبت درخواست خرید

شرکت گارانتی بزرگترین فروشنده مچ بند فنری در تهران می باشد که می توانید انواع مچ بند های فنری را از این مجموعه خرید نمایید. مشتریان گرامی که قصد خرید مچ بند فنری را دارند می توانند با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان این مجموعه شما را در خرید مچ بند فنری راهنمایی نمایند.

 

مچ بند فنری چیست؟

امروزه برای افزایش امنیت و شناسایی ورزشکاران به یک کد عضویت نیاز است تا مدیریت باشگاه تردد ورزشکاران را سازماندهی نماید. مچ بند فنری یک وسیله ایی است که برای شناسایی ورزشکار استفاده می شود که نام دیگر مچ بند فنری ، لاکر باشگاهی و یا لاکر استخری می باشد. در داخل اینگونه مچ بند ها تکنولوژی به خصوصی به کار رفته است و در داخل مچ بند فنری یک آنتن RFID قرار دارد که عملکرد مچ بند از طریق این آنتن انجام می شود. مچ بند های فنری دارای یک حافظه هستند که اطلاعات ورزشکار در آن ثبت شود. اینگونه مچ بند ها در واقع حکم کلید دیجیتال را دارند که برای قفل کردن و باز کردن کمد های دیجیتالی استفاده می شوند. مچ بندهای فنری دارای حالت ارتجاعی می باشند که تمامی ورزشکاران می توانند از آن استفاده نمایند.

 

سازماندهی مچبند های فنری باشگاهی

باشگاه های بدنسازی می توانند از مچ بندهای فنری یا الکترونیکی به دوصورت استفاده نمایند.

اختصاصی: در این روش باشگاه یک دستبند اختصاصی به یک ورزشکار ارائه می کند که ورزشکار می تواند مچ بند را به منزل ببرد و کسی از آن کمد استفاده نکند. در این روش مشکلی برای خروج دستبند از مجموعه ورزشی وجود ندارد ولی در زمان ورود باید حتما همراه ورزشکار باشد.

عمومی: در این روش با ورود ورزشکار ، پرسنل یک دستبند به ورزشکار ارائه می کنند تا وسایل شخص خود را داخل کمد قرار دهد. در زمان پاپان فعالیت ورزشکار و خروج از باشگاه باید دسبتند را به پرسنل بازگرداند. در این روش ، پرسنل پس از دریافت دستبند اطلاعات ورزشکار را پاک می کنند. استفاده از لاکر یا مچبند در تمامی قسمت های باشگاه قابل استفاده می باشد.

 

خرید انواع مچ بند الکترونیکی

مچ بند فنری RFID

یکی از انواع مچ بند ها ، مچ بند فنری می باشد. از این مچ بند ها معمولا برای کمد های الکترونیکی ، گیتهای باشگاهی یا استخری و ...... استفاده کرد. در داخل مچ بند فنری یک آنتن قرار دارد که فرآیند باز و بسته شدن توسط آن اتفاق می افتد.

 

مچ بند ساعتی سیلیکونی

یکی از انواع مچ بند باشگاهی ، مچ بند ساعتی سیلیکونی می باشد که قفل شدن آن شبیه به ساعت می باشد. این دستبند ها از جنس سیلیکونی می باشند و برای فضا های مرطوب مانند استخر ها مناسب نمی باشند زیرا در برابر کلر مقاومت ندارند و بعد از مدتی خراب می شوند.

 

مچ بند ساعتی PVC

یکی از بهترین مچ بندها الکترونیک می باشد که از جنس PVC ساخته شده اند و همانند ساعت بر روی دست بسته می شوند. این مچ بند ها دارای مقاومت بالایی می باشند و در بسیاری از قسمت های باشگاه استفاده می شود. از این مچ بند ها می توان در فضا های مرطوب مانند استخر ها استفاده نمود زیرا این دست بند ها در برابر حرارت و کلر مقاوم هستند.

 

فروش مچ بند های فنری

فروش مچ بند های فنری در شرکت گارانتی دارای خدمات پس از فروش و ضمانت نامه می  باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از شرکت گارانتی به صورت رایگان خدمات دریافت نمایید. شرکت گارانتی دارای با کیفیت ترین و مرغوب ترین مچ بند های فنری می باشد که مشتریان گرامی می توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام به خرید مچ بند فنری نمایند. مشتریان گرامی که قصد خرید مچ بند فنری دارند می توانند با تماس به شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی نمایند. مشاورین وکارشناسان این مجموعه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/11/16

آخرین تغییرات :1399/11/16


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00