تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر پرینتر پاناسونیک در شرق تهران


نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در شرق تهران ، خدمات تخصصی تعمیرات انواع ماشین های اداری پاناسونیک را به مشتریان گرامی ارائه می نماید. این نمایندگی سال هاست به عنوان مرکز مورد اطمینان کاربران مطرح بوده است. این اطمینان به کاربران گرامی داده می شود که مهندسین نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در شرق تهران ، مهارت کافی را جهت تعمیر انواع ماشین های اداری پاناسونیک دارند. تمامی تعمیرات در نمایندگی پاناسونیک دارای گارانتی بوده و بدون هیچ گونه نگرانی می توانید تعمیر دستگاه خود را به این مرکز بسپارید.

 

 

تعمیرکاران و مهندسان این بخش به تمامی مهارت‌های مورد نیاز جهت انجام تخصصی‌ترین تعمیرات پاناسونیک را دارند و می توانند پیچیده ترین و دشوارترین نقص های پیش آمده در محصولات این برند را برطرف کنند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز از تخصصی ترین تعمیر و سرویس های پاناسونیک بهره مند شوید. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات پاناسونیک عمر دوباره ای به دستگاه شما خواهند بخشید.

 

فهرست 

مشکلات رایج پرینتر های پاناسونیک

تعمیر انواع پرینتر های پاناسونیک

مرکز تعمیرات پرینتر پاناسونیک

 

مشکلات رایج در پرینتر های پاناسونیک

* علت خط های عمودی در چاپ چیست؟

  1. از مواردی که می تواند موجب به وجود آمدن این خرابی شود کثیف شدن یونیت درام می باشد که باید دقت کنید زیرا مواد پاک کننده می تواند باعث صدمه زدن به درام پرینتر شود.
  2. بعضی مواقع ممکن است اسکن دستگاه پرینتر دچار خرابی شده باشد و نیاز به سرویس داشته باشد.
  3. خط افتادن روی یونیت درام از مشکلاتی است که می تواند موجب چاپ شدن خط های عمودی شود.
  4. تیغه بلید از قطعاتی است که در صورت خرابی می تواند به درام دستگاه صدمه وارد کند زیرا وظیفه اصلی تیغه بلید پاکسازی یونیت درام از جوهر و تونر است.

* علت ظاهر شدن نقاط تکراری بر روی چاپ چیست؟

در این نقص اولین گزینه ای که ممکن است باعث این خرابی شود درام پرینتر می باشد که اگر بر روی یونیت درام اتفاقی بیوفتد موجب می شود تا نقاط و خط های تکراری بر روی کاغذ چاپ شده مشاهده شود.

*  علت کاغذ کشیدن تعدادی پیکاپ دستگاه چیست؟

در بعضی مواقع زمانی که کاغذ ها را در دستگاه پرینتر قرار می دهید ممکن است بهم چسبیده باشند و یا لاستیک کاغذ کش دچار گرد و غبار شده باشد که به صورت آهسته و آرام روی آن را می توانید با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. همچنین سعی کنید از کاغذ های استفاده شده دوباره استفاده نکنید زیرا ممکن است این مشکل را به وجود بیاورد.

* علت چروک شدن کاغذ ها هنگام چاپ چیست؟

جنس کاغذی که استفاده می کنید می تواند در این خرابی دخیل باشد همچنین می تواند پیکاپ یا کاغذ کش دستگاه را دچار خرابی کند که در این صورت نیاز به تعمیرات دارد.

* علت مچاله شدن کاغذ در پرینتر چیست؟

این مورد خیلی جدی نمی تواند باشد زیرا ممکن است در مسیر کاغذ ها ، شی کوچکی مانده باشد که موجب این مشکل شود همچنین عدم وجود کاغذ خوب نیز می تواند موجب این نقص شود.

* علت چاپ نکردن پرینتر چیست؟

این خرابی می تواند خیلی ساده و یا پیچیده باشد مثلا ممکن است کابل برق از دستگاه پرینتر جدا شده باشد. درایور دستگاه را چک کنید تا آفلاین نباشد زیرا ممکن است همین مورد منجر به عدم چاپ گرفتن شود.

* علت روشن نشدن پرینتر چیست؟

در این حالت ممکن است نقص از پاور دستگاه باشد زیرا در بعضی از منطقه ها نوسانات برق مشاهده می شود که همین موضوع باعث شده تا به پاور فشار بیاید و موجب سوختگی آن شود. دقت کنید که پاور دستگاه را نمی توان تعمیر کرد و فقط آن را باید تعویض نمود.

 

تعمیر انواع پرینتر های پاناسونیک در شرق تهران

نمایندگی تعمیر پرینتر پاناسونیک در شرق تهران می تواند تمامی پرینتر های موجود در بازار را تعمیر و سرویس کند و همچنین می تواند پرینترهای پاناسونیک نام برده در لیست ذیل را به بهترین شکل تعمیر کند :

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک 1900

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر لیزری پاناسونیک KX-FL612

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چند کاره لیزری پاناسونیک KX-MB2010 CX

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چند کاره پاناسونیک MB2061CX

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چندکاره لیزری پاناسونیک MB2085

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چند کاره پاناسونیک MB2090

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چند کاره پاناسونیک MB2025CX

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک kx-fad 412e

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک kx flb802

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک 2030

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک kx-mb2025

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک kx mb1900

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک  kx mb2085

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک  411

 

مرکز تعمیرات پرینتر پاناسونیک

در نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در شرق تهران تمامی تعمیرات پرینتر پاناسونیک اعم از جوهرافشان ، لیزری و .... انجام می شود. تمامی تعمیرکاران و مهندسین نمایندگی پاناسونیک از ماهر ترین متخصصین تعمیر پرینتر پاناسونیک می باشند که دوره های تعمیر پرینتر پاناسونیک را در نمایندگی های اصلی شرکت پاناسونیک گذرانده اند. تعمیرات پرینتر پاناسونیک با توجه به مدل آن به تعمیرکار مخصوص خود سپرده می شود تا تعمیرات پرینتر پاناسونیک به صورت تخصصی انجام گیرد. واحد تعمیرات پرینتر پاناسونیک در شرق تهران با پیشرفته ترین ابزار آلات عیب یابی پرینتر اقدام به تعمیر پرینتر پاناسونیک می کنند. در زمان خرابی پرینتر پاناسونیک حتما برای تعمیر آن ، به مراکز معتبر تعمیر پرینتر پاناسونیک و یا نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک مراجعه کنید تا به بهترین شکل ممکن تعمیرات صورت گیرد.

نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در شرق تهران آمادگی ارائه خدمات تعمیر پرینتر پاناسونیک همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل  دارد که شما می توانید با این نمایندگی تماس بگیرید تا مشاورین و کارشناسان ، شما را در تعمیر پرینتر پاناسونیک راهنمایی کنند.

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی پرینتر پاناسونیک در شرق تهران

تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر پاناسونیک در شرق تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیر پرینتر پاناسونیک می توانید با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر پاناسونیک در شرق تهران

 لواسانات ، پردیس ، تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/18

آخرین تغییرات :1400/9/30


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00