تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید کارتریج پاناسونیک


خرید کارتریج پاناسونیک در شرکت گارانتی به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می پذیرد که می توانید با توجه به شرایط خود اقدام به خرید قطعات پرینتر پاناسونیک نمایید. کارتریج قطعه ای است که وظیفه ی رنگ دادن به متون را بر عهده دارد و بعد از مدت زمانی کارکرد مواد مصرفی آن مانند جوهر و یا تونر آن تمام می شود که باید اقدام به شارژ کارتریج نمایید. در بعضی مواقع کارتریج دچار خرابی و فرسودگی می شود که در آن زمان نیاز به یک کارتریج نو دارید. برای خرید کارتریج پاناسونیک بهتر است به مراکز معتبر و نمایندگی فروش کارتریج پاناسونیک مراجعه نمایید. شرکت گارانتی مفتخر است که توانسته کارتریج (PANASONIC) را با پایین ترین قیمت خدمت مشتریان گرامی ارائه دهد. تمامی کارتریج های پاناسونیک که در شرکت گارانتی به فروش می رسد اورجینال بوده و دارای اصالت کالا می باشد که شما مشتریان گرامی می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی خرید خود را نهایی کنید.

 

 

مشتریان گرامی که قصد خرید کارتریج پاناسونیک را دارند می توانند با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا کارشناسان فروش شرکت گارانتی کارتریج مورد نظر شما را ثبت کنند. کارشناسان شرکت گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به جز جمعه ها و تعطیلات آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

 

کارتریج پاناسونیک

کارتریج ها نیز همانند دستگاه های پرینتر و کپی دارای دو نوع لیزری و جوهر افشان هستند که کارتریج های لیزری یا تونر ، برای دستگاه های پرینتر و دستگاه های کپی مورد استفاده قرار می گیرند و کارتریج های جوهر افشان که در دستگاه های پرینتر استفاده می شود. برای دانستن بیشتر فرق این دو مدل می توان گفت که تونر پودری است که توسط قطعات دیگر به شکل اشکال متن روی کاغذ ذوب می شود و باعث ایجاد متن بر روی کاغذ می گردد. در مدل جوهر افشان از جوهر های رنگی استفاده می شود که به صورت قطره ای به شکل مطالب در می آید. دستگاه های کپی نیز همانند دستگاه های پرینتر لیزری از تونر استفاده می کنند با این تفاوت که دستگاه کپی مقدار بیشتری تونر نسبت به پرینتر استفاده می کند.

 

نکات مهم درباره کارتریج پاناسونیک

توجه نمایید تا در زمان تمام شدن کارتریج ، آن را از دستگاه خارج کرده و در محفظه ای پلاستیکی آن را ببندید زیرا ممکن است کارتریج خشک شود و دیگر نتوانید از آن استفاده کنید. در کارتریج رنگی نیز در صورت تمام شدن یکی از رنگ ها باید اقدام به شارژ آن کنید زیرا ممکن است به کارتریج شما آسیب برساند. شما می توانید در صورت هرگونه تغییر رنگ و یا کمرنگ شدن مطالب چاپ شده متوجه تمام شدن جوهر کارتریج شوید. همچنین دقت فرمایید تا بلافاصله پس از تمام شدن جوهر و یا تونر کارتریج آن را شارژ کنید تا بتوانید دوباره از همان کارتریج استفاده کنید در غیر این صورت مجبور می شوید تا یک کارتریج نو جایگزین کنید.

 

خرید کارتریج های پاناسونیک

شرکت گارانتی تمام کارتریج های پاناسونیک موجود در بازار را  با قیمت کاملا منصفانه و کیفیت عالی به فروش می رساند.

* خرید کارتریج پاناسونیک مدل KX-FL612                    * خرید کارتریج پاناسونیک مدل MB2085

* خرید کارتریج پاناسونیک مدل KX-MB2010 CX         * خرید کارتریج پاناسونیک مدل 2030

* خرید کارتریج پاناسونیک مدل MB2061CX                * خرید کارتریج پاناسونیک مدل 1900

* خرید کارتریج پاناسونیک مدل MB2025CX                * خرید کارتریج پاناسونیک مدل 411

* خرید کارتریج پاناسونیک مدل kx-fad 412e               * خرید کارتریج پاناسونیک مدل MB2090

* خرید کارتریج پاناسونیک مدل kx-mb2025               * خرید کارتریج پاناسونیک مدل kx flb802

* خرید کارتریج پاناسونیک مدل kx mb1900               * خرید کارتریج پاناسونیک مدل kx mb2085

 

واحد تعمیرات پرینتر پاناسونیک تمامی اقدامات مربوط به تعمیر را انجام می دهد. برای دریافت خدمات تعمیر اینجا کلیک کنید

 

نمایندگی فروش کارتریج پاناسونیک

نمایندگی فروش کارتریج پاناسونیک در تهران توانسته با فروش کارتریچ پاناسونیک رضایت مشتریان گرامی را کسب کند. کارتریج ها همانند تمامی اجناس دیگر دارای مدل اصلی و طرح می باشند. شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به خرید کارتریج پاناسونیک کنید. شاید برای شما سوال پیش بیاید که تفاوت خرید کارتریج اصلی با طرح در چیست؟ کارتریج اصلی توسط شرکت سازنده دستگاه کپی یا پرینتر ساخته می شود و هر کارتریج با دستگاه پرینتر یا کپی سازگاری ندارد. این کارتریج ها دارای کیفیت و طول عمر بیشتری هستند اما برای خرید کارتریج اصلی باید هزینه زیادی را پرداخت کنید زیرا کارتریج اصلی یکی از مدل های پرینتر پاناسونیک نزدیک به 100 دلار می باشد که با توجه به شرایط اقتصادی خرید کارتریج اصلی کار دشواری می باشد. کارتریج های طرح نیز توسط شرکت های گوناگون و متفرقه تولید می شوند و از لحاظ ظاهری با کارتریج اصلی هیچگونه تفاوتی ندارند. سازندگان کارتریج های طرح ممکن است برای سود و فروش بیشتر از کیفیت کارتریج کم کنند و یا ممکن است مخزن کارتریج را به طور کامل پر نکنند. کارتریج های طرح کیفیت و کارایی کارتریج های اصلی را ندارند اما نسبت به کارتریج های اصلی دارای قیمت کمتری می باشند.

 

واحد فروش کارتریج پاناسونیک

شرکت گارانتی با توجه به شرایط کاربران تمامی مدل های کارتریج اعم از اصلی و طرح را فراهم کرده است تا مشتریان گرامی با توجه به بودجه خود خریداری نمایند. تمامی کارتریج های شرکت گارانتی زیر قیمت اصلی بازار و به صورت قیمت عمده خدمت مشتریان گرامی عرضه می شود. شما می توانید برای خرید کارتریج پاناسونیک به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. تمامی خدمات شرکت گارانتی دارای ضمانت بوده و خدمات پس از فروش نیز پشتیبان کالای خریداری شده شما می باشد.

نمایندگی فروش کارتریج پاناسونیک از شنبه تا پنجشنبه به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می باشد. جهت دریافت خدمات فقط باید با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین شرکت گارانتی شما را در امر خرید کارتریج پاناسونیک راهنمایی کنند.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/16

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00