تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر پرینتر دل


تعمیر پرینتر دل در شرکت گارانتی اعم از جوهرافشان ، لیزری و .... انجام می شود. تمامی تعمیرکاران و مهندسین شرکت گارانتی از زبده ترین متخصصین تعمیر پرینتر دل می باشند که دوره های تعمیر پرینتر دل را در نمایندگی های اصلی شرکت دل گذرانده اند.

 

 

 تعمیر پرینتر دل با توجه به مدل آن به تعمیرکار مخصوص خود سپرده می شود تا تعمیرات پرینتر دل به صورت تخصصی انجام بگیرد. واحد تعمیرات پرینتر دل با پیشرفته ترین ابزار آلات عیب یابی پرینتر اقدام به تعمیر پرینتر دل می کنند. در زمان خرابی پرینتر دل حتما برای تعمیر آن ، به مراکز معتبر تعمیر پرینتر دل و یا نمایندگی تعمیرات پرینتر دل مراجعه کنید تا به بهترین شکل ممکن تعمیرات صورت گیرد.

نمایندگی تعمیرات پرینتر دل آمادگی ارائه خدمات تعمیر پرینتر دل را از همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل را دارد شما می توانید با این نمایندگی تماس بگیرید تا مشاورین و کارشناسان شرکت گارانتی شما را در تعمیر پرینتر دل راهنمایی کنند.

 

شرکت دل (Dell)

شرکت دل در سال 1984 توسط فردی به نام مایکل دل تاسیس شد که در آن زمان مایکل دل دانشجوی دانشگاه تگزاس آستن بود. دل از ادامه تحصیل دست برداشت و در سال 1985 به ساخت اولین کامپیوتر شخصی به نام Turbo PC پرداخت که در آن سال این کامپیوتر شخصی را به مبلغ 795 دلار به فروش رساند که سود 73 دلاری نخستین سود شرکت دل بود. این شرکت امروزه از برترین شرکت های سازنده آی تی است که دفتر مرکزی آن در تگزاس امریکا می باشد و در جهان نزدیک به 88000 هزار نفر کارمند دارد.

 

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر Dell

برند دل در دنیا دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد به همین دلیل در اکثر نقاط جهان مراکز معتبر تعمیرات محصولات دل نیز وجود دارد که به صورت تخصصی اقدام به تعمیر ماشین های اداری دل می کنند. واحد مرکزی تعمیرات پرینتر دل نیز یکی از مراکز تعمیر پرینتر دل می باشد که در تهران و کرج آمادگی تعمیر هرگونه محصولات دل را دارد. اگر پرینتر دل شما دچار خرابی و یا مشکل شده است می توانید به یکی از مراکز تعمیر پرینتر دل در تهران و کرج مراجعه نمایید.

 

نمایندگی تعمیر پرینتر دل

پرینتر دل از برند های آمریکایی می باشد که برای تعمیر محصولات خود ، نمایندگی های فعال در زمینه تعمیرات ماشین های اداری دل را در سراسر دنیا تاسیس نموده است تا کاربران محصولات دل در زمان خرابی بتوانند به نمایندگی جهت تعمیرات مراجعه کنند. شرکت تعمیرات هوشمند گارانتی دارای نمایندگی پرینتر دل در تهران می باشد که با وجود محدودیت ها هنوز هم به صورت فعال برای کاربران داخل ایران اقدام به ارائه خدمات می کند. نمایندگی پرینتر دل در شرق تهران آماده خدمات رسانی به کاربران و استفاده کنندگان محصولات دل می باشد. همچنین نمایندگی تعمیرات پرینتر دل در کرج نیز همانند نمایندگی دل در تهران آمادگی هرگونه خدمات تعمیر و سرویس پرینتر دل را دارد. همچنین نمایندگی تعمیرات پرینتر دل در وبسایت خود تمامی قطعات مربوط به پرینتر دل را برای همکاران گرامی به فروش می رساند.

 

تعمیرات تخصصی پرینتر دل

تعمیر هیتر پرینتر دل

هیتر از قطعات مشترک بین پرینتر ها می باشد که با عمل گرم کردن کاغذ باعث چاپ مطالب بر روی کاغذ می شود نام دیگر هیتر در دستگاه پرینتر فیوزینگ نام دارد. از علائم خرابی هیتر یا فیوزینگ می توان به چاپ خطوط اضافه بر روی برگه چاپ شده اشاره کرد زیرا در صورت خرابی این قطعه ، هماهنگی میان تونر و گرم شدن آن صورت نمی گیرد و همین امر موجب چاپ موارد اضافی می شود. هیتر پرینتر های دل از ظرافت خاصی برخوردار هستند که باعث می شود تا بعد مدتی نیاز به تعمیر داشته باشد.

تعمیر درام پرینتر دل

درام در دستگاه های پرینتر قطعه ای استوانه ای شکل است که اقدام به چاپ تصاویر بر روی کاغذ می کند. در حالت عادی هر درام بعد از سه الی چهار بار شارژ کردن نیازمند تعویض می شود. علائمی که می تواند نشان دهد تا درام دستگاه شما دچار خرابی شده است پر رنگ و یا کم رنگ افتادن برخی از مناطق چاپ شده است. این خرابی موجب می شود تا مطالب به درستی بر روی کاغذ چاپ نشوند که شما می توانید برای رفع خرابی درام پرینتر دل به نمایندگی تعمیرات پرینتر دل مراجعه نمایید.

تعمیر ترموستات پرینتر دل

ترموستات معمولا در تمامی ماشین های اداری وجود دارد زیرا این قطعه وظیفه ثابت نگهداشتن دمای ماشین های اداری را دارد که در صورت خرابی می تواند به مابقی قطعات دستگاه پرینتر آسیب جدی وارد کند. به همین دلیل بهترین راه برای جلوگیری از خرابی این قطعه ، سرویس و تعمیر به موقع ترموستات می باشد.

تعویض پاور پرینتر دل

پاور پرینتر از قطعات حیاتی دستگاه پرینتر می باشد که وظیفه تغذیه پرینتر را دارد. در صورت ضعیف شدن و یا سوختگی پاور ، پرینتر دیگر قادر به فعالیت نمی باشد. پاور پرینتر از قطعاتی است که تعمیر نمی شود و باید تعویض شود. چنانچه پاور پرینتر شما سوخت و یا ضعیف شد بهتر است برای تعویض پاور به یکی از نمایندگی های دل مراجعه کنید تا پاور اصلی و با کیفیت را روی پرینتر شما نصب کنند.

 

واحد تعمیرات پرینترهای دل

در واحد مرکزی تعمیرات دل همه ی ماشین های اداری دل اعم از فکس ، پرینتر ، دستگاه کپی و .... تعمیر و سرویس می شود. در لیست زیر تمامی پرینتر های دل ، ذکر شده است که می توانید با مشاهده لیست زیر پرینتر خود را پیدا کنید و با مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی تماس بگیرید.

در صورتی که پرینتر خود را در لیست زیر پیدا نکردید می توانید با شرکت گارانتی تماس بگیرید و مدل پرینتر دل خود را به ما اعلام کنید.

*Dell (C1760NW) Color Laser Printer Max Resolution (B&W) 600 and (Color) 600 dpi Plain Paper Print*

*Dell E525W Wireless Color Printer with Scanner Copier & Fax*

*Dell Computer C3760dn Color Printer*

*Dell E310DW Wireless Monochrome Printer*

*Dell Computer B1160w Wireless Monochrome Printer*

*Dell Computer B1260dn Monochrome Printer*

*Dell E515dw Monochrome Laser Multifunction Printer*

*Dell S2830DN Laser Printer - Monochrome - 1200 x 1200 dpi Print - Plain Paper Print – Desktop*

*Dell S2830DN Laser Printer - Monochrome - 1200 x 1200 dpi Print - Plain Paper Print – Desktop*

*Dell 1130 Monochrome Laser Printer*

*Dell 1720dn Laser Priner*

*Dell 2350DN Laser Printer*

*Dell B1160w Mono Laser Printer 21ppm Wireless Sfp 32mb 225-3111*

*Dell Computer 1265dnf Wireless Monochrome Printer with Scanner, Copier and Fax*

*Dell 1710N Mono Laser Printer*

*Dell 1110 Workgroup Office Laser Printer*

*Dell S5840CDN Color Laser Smart Printer*

*Dell B3460DN Mono 50ppm 1200x1200 dpi Laser Printer, with Dell 1-Years Next Business Day Warranty*

*Dell H625cdw Wireless Color Printer with Scanner Copier & Fax*

*Dell B3465dnf Laser Multifunction Mono 50ppm Printer*

*Dell Computer B2360DN Monochrome Printer*

*Dell 1250C LED Color Laser Workgroup Printer*

*Dell V525W Wireless All in One Inkjet Color Photo Printer with Scanner, Copier & Fax*

*Dell 5330dn Workgroup Laser Printer*

*DELL 2350DN DELL 2350 PRINTER NETWORK DUPLEX*

*Dell 2335dn Multifunction Laser Printer*

*Dell 2350D Mono Duplex Laser Printer 38ppm 1200dpi USB*

*Dell 2350DN A4 mono laser printer*

*Dell Color Laser Printer 1320c*

*Dell Computer C2665dnf Color Printer with Scanner, Copier and Fax*

*Dell C1765nfw MFP Color Laser Printer*

*Dell Computer c1660w Wireless Color Printer*

*Dell Photo All-in-One Printer 924 - Multifunction ( printer / copier / scanner ) - color - ink-jet*

*Dell Wasabi PZ310 Mobile Photo Printer H088J X806R Black*

*Dell Computer B5460dn Wireless Monochrome Printer*

*Dell V515W All In One (Product) Red Printer- Wifi, Print, Copy, Scan, Fax*

Dell P703w Wireless All-in-One Photo Printer

 

خدمات تعمیر پرینتر دل

تمامی خدمات شرکت گارانتی دارای ضمانت می باشد و شما می توانید بعد از تعمیر دستگاه پرینتر خود در صورتی که خرابی مشاهده کردید دوباره به شرکت جهت عیب یابی و تعمیر بازگردانید. خدمات تعمیرات در شرکت گارانتی به شرح زیر می باشد:

  • بررسی انکودر و تعمیر پرینتر دل
  • ریست کلی دستگاه پرینتر
  • شارژ کارتریج پرینتر دل
  • تعمیر و تعویض قطعه هایی که دچار خرابی و فرسودگی شده اند.
  • بررسی و تنظیم درایور پرینتر دل
  • سرویس های دوره ای پرینتر دل
  • مشاوره رایگان جهت مشکلات ساده پرینتر دل
  • بررسی و سرویس داکتر بلید پرینتر دل
  • رفع خطاهای ریبون پرینتر دل
  • نصب مجدد برنامه برای سازگاری بیشتر قطعات
  • تست و عیب یابی تمامی قطعات پرینتر دل
  • تعمیر و سرویس کاغذکش پرینتر
  • تعمیر پرینتر سوزنی دل
  • تعمیر پرینتر جوهر افشان دل
  • تعمیر پرینتر لیزری دل
  • تعمیر ال.سی.دی پرینتر دل
  • تعمیر صفحه کیبورد پرینتر دل
  • تعمیر و تعویض مادربرد پرینتر دل

 

تعمیر پرینتر دل در محل

تعمیرات پرینتر دل از خدمات ویژه شرکت گارانتی می باشد که در بسیاری از مواقع ضروری به کمک کاربران پرینتر می آید. بعضی از مشتریان توانایی و یا شرایط جا به جا کردن پرینتر را ندارند و یا نیاز به تعمیر سریع پرینتر دارند که می توانید با شرکت گارانتی به شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا در اولین فرصت تعمیرکاران شرکت گارانتی با تجهیزات مناسب به محل خرابی پرینتر شما مراجعه کنند. در بعضی مواقع خرابی پرینتر به گونه ای است که با سرویس و تعمیر عادی برطرف نمی شود و باید حتما تعمیرات جنرال و حرفه ای انجام گیرد که در این مواقع با تمایل مشتری پرینتر به واحد تعمیرات حمل می شود و تمامی تعمیرات لازم روی پرینتر صورت میگیرد.

 

مراحل تعمیرات پرینتر دل

زمانی که پرینتر دل شما خراب می شود شما به دو روش می توانید اقدام به تعمیر پرینتر خود کنید. شما می توانید با شرکت گارانتی تماس بگیرید و جهت تعمیر پرینتر دل خود با شرکت هماهنگ کنید تا دستگاه پرینتر با پیک به شرکت گارانتی آورده شود و روش دوم این گونه است که با شرکت تماس بگیرید و دستگاه پرینتر خود را به صورت حضوری به شرکت تحویل دهید. هنگامی که پرینتر به شرکت گارانتی برسد شماره گذاری می شود و در نوبت تعمیر قرار میگیرد. در مرحله بعدی مهندسین و تعمیرکاران ما اقدام به عیب یابی پرینتر می کنند و با مشتری جهت اعلام هزینه تماس گرفته می شود که در صورت تمایل مشتری تمامی تعمیرات لازم روی پرینتر صورت می گیرد. در پایان ، تمامی تعمیرات لازم برای پرینتر انجام می شود و با مشتری جهت دریافت پرینتر تماس حاصل می گردد تا به صورت حضوری و یا ارسال با پیک دستگاه پرینتر تحویل مشتری گردد.

 

تعمیرات ماشین های اداری دل

تعمیر پرینتر دل نیازمند تجربه و دانش فنی تعمیرکاران می باشد که در شرکت گارانتی تمامی تعمیرکاران دارای مدرک فنی تعمیر پرینتر دل می باشند که با کسب تجربه می توانند تمامی تعمیرات پرینتر دل را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام دهند. تعمیرکاران شرکت گارانتی تمامی تلاش خود را می کنند تا قطعات اصلی و فابریک پرینتر دل را تعمیر کنند اما در صورتی که نیازمند تعویض قطعات باشد از قطعات اصلی و فابریک شرکت دل برای تعویض قطعات خراب استفاده می کنند تا عمر و کیفیت بیشتری پرینتر دل داشته باشد. همچنین مدیران و کارفرمایان شرکت ها و اداره جات می توانند برای جلوگیری از خرابی پرینتر و ماشین های اداری آن شرکت اقدام به سرویس های دوره ای ماشین های اداری کنند تا از خرابی زود هنگام و جدی دستگاه ها جلوگیری کند.

تعمیرکاران مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی از شنبه تا پنجشنبه به جز روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 9 الی 18 مشغول به کار می باشند که شما می توانید با شماره تلفن 02172036 در خواست تعمیر کار در محل ، ارائه سرویس های دوره ای و یا تعمیر ماشین های اداری را ثبت نمایید که مشاورین این شرکت شما را در این جهت راهنمایی می کنند.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/9/25

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00