تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر لیبل پرینتر


تعمیر لیبل پرینتر در مجموعه گارانتی به صورت کاملا تخصصی توسط تیم مجرب به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد. مجموعه گارانتی دارای تجربه بسیار بالایی در زمینه تعمیرات لیبل پرینتر می باشد و تمامی اقدامات مربوط به تعمیر دستگاه لیبل پرینتر را به وسیله ی تجهیزات بسیار پیشرفته انجام می دهد. همین امر باعث شده است که رضایت مشتریان گرامی نسبت این موضوع بالاتر باشد. مشتریان گرامی که قصد تعمیر لیبل پرینتر را دارند می توانند با شماره درج شده در ذیل تماس بگیرند تا کارشناسان این مجموعه شما را جهت تعمیر دستگاه لیبل پرینتر راهنمایی نمایند.

 

تعمیر لیبل پرینتر حرارتی

تعمیرات لیبل پرینتر به سه بخش اساسی تقسیم می شود :

  1. خرابی هد لیبل پرینتر
  2. خرابی برد اصلی یا برد الکترونیکی دستگاه لیبل زن
  3. خرابی در بخش غلطک ها یا فید لیبل پرینتر

هریک از این مشکلاتی که ممکن است در دستگاه لیبل پرینتر رخ دهند باعث می شوند که لیبل پرینتر شما درست کار نکند. از آن جایی که استفاده از لیبل پرینتر در مجموعه های مختلف در انتهای خط تولید یا خط فروش محصول است ، خرابی در این دستگاه اغلب باعث متوقف شده خط تولید یا خط بسته بندی محصول می گردد. به همین خاطر مجموعه گارانتی سعی بر این دارد که این دستگاه ها را فوری تعمیر کرده و تحویل شما عزیزان بدهند.

 

مشکلات متداول در دستگاه های لیبل زن

1 . کمرنگ بودن چاپ بارکد دستگاه لیبل پرینتر 

اندازه نبودن درجه حرارت و فشار بین لیبل و هد حرارتی لیبل پرینتر می تواند موجب این مشکل شود که برای درجه حرارت می توانید از روی نرم افزار دستگاه ، حرارت آن را تنظیم کنید ولی برای تعدیل فشار هد لیبل پرینتر باید تعمیر آن را به یک تعمیرکار دستگاه لیبل زن بسپارید.

2 . پر رنگی بیش از اندازه چاپ بارکد در دستگاه لیبل پرینتر 

دمای بسیار بالا موجب پر رنگ شدن چاپ بارکد می شود که برای تنظیم آن باید از داخل نرم افزار مرتبط ، اقدام لازم صورت بگیرد. در صورتی که مشکل برطرف نشد دستگاه را جهت تعمیر به یک تعمیرگاه معتبر تحویل دهید.

3 . ایجاد خط های مورب روی بارکد در دستگاه لیبل پرینتر

هد پرینتر دستگاه لیبل زن روی یک قطعه به نام ریبون قرار دارد که اگر این قطعه در جای درست خود قرار نگیرد موجب به وجود آمدن این خط های مورب می شود. اما اگر این مشکل مربوط به هد پرینتر نباشد باید جهت بررسی و تعمیر به نمایندگی تعمیر دستگاه لیبل پرینتر مراجعه نمایید.

4 . ایجاد جای خالی در بارکد در دستگاه لیبل پرینتر 

این مشکل به دلیل کثیفی ، استهلاک و ساییدگی هد پرینتر به وجود می آید. خرابی هد پرینتر موجب می شود تا حرارت لازم جهت چاپ صورت نگیرد و جای خالی روی بارکد چاپ می شود. می توانید برای طول عمر بیشتر و کیفیت بیشتر اقدام به تمیز کردن هد پرینتر کنید. در نمایندگی تعمیر لیبل پرینتر خدمات مربوط به گرد زدایی و پاکسازی لیبل پرینتر نیز انجام می شود.

 

 

تعمیرات لیبل پرینتر

 

تعمیر لیبل پرینتر (Repair Lable printer)

تعمیر دستگاه لیبل پرینتر به دانش و اطلاعات تخصصی نیاز دارد که تعمیرکاران مجموعه گارانتی با سال ها تجربه ی حرفه ای می توانند در سریع ترین زمان ممکن تعمیر لیبل پرینتر را انجام دهند. لیبل پرینتر دستگاهی است که روی لیبل های کاغذی ، بارکد و یا اطلاعات دیگر مربوطه به کالاها را چاپ می کند. با استفاده از این نوع لیبل پرینتر ها می توان انواع لیبل را برای هر کالا طراحی کرد تا مشتریان بتوانند از مشخصات و اطلاعات کالا مطلع شوند. علی رغم اینکه این دستگاه ها دارای مکانیزم کارکرد ساده ای هستند اما تعمیر لیبل پرینتر نیاز به تجهیزات و امکانات مخصوص خود را داشته و تعمیرکاران این تجهیزات بایستی از تخصص بالایی برخوردار باشند.

این پرینتر ها به دو گروه صنعتی و رومیزی تقسیم می شوند. لیبل زن های صنعتی در کارخانه ها و لیبل زن های رو میزی در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این دو نوع لیبل پرینتر با یکدیگر تفاوت های ظاهری و قیمتی دارند.

لیبل پرینتر صنعتی حجم و ابعاد نسبتا بزرگی دارد و مخصوص کارهای سنگین و کارخانه ای می باشند اما در لیبل زن رومیزی این قاعده برعکس می باشد و دارای حجم کوچکتر و بیشتر مخصوص فروشگاه ها و تولیدی های کوچک است.

تعمیر لیبل پرینتر بستگی به نوع صنعتی یا رومیزی آنها دارد. هزینه تعمیر آن ها به میزان آسیبی که به دستگاه وارد شده است بستگی دارد. ولی بطور کلی هزینه تعمیر لیبل پرینتر به ابعاد و اندازه و قیمت قطعات آن بستگی دارد. لازم به ذکر است مجموعه گارانتی قطعات دستگاه لیبل پرینتر با کیفیت اورجینال در وبسایت خود به فروش می رساند.

شرکت گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

توجه! برای تعمیر فیش پرینتر اینجا مراجعه کنید!

 

تعمیرات پرینتر لیبل زن شامل چه قطعاتی می شود

دستگاه لیبل پرینتر ممکن است در طول زمان فرسوده و مستهلک شود که همین امر موجب خرابی دستگاه و عدم کارایی آن می شود در مجموعه گارانتی خدمات زیر به صورت کاملا تخصصی انجام می پذیرد :

تعمیر مین برد انواع دستگاه لیبل پرینتر   

تعمیرات لیبل زن در این مجموعه شامل مین برد نیز می شود. تعمیرکاران مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی به صورت تخصصی مین برد دستگاه را تعمیر می کنند. در بعضی مواقع هم به دلیل این که به مین برد آسیب جدی وارد شده است فقط می توان آن را تعویض کرد.      

تعمیر هد انواع دستگاه لیبل پرینتر   

هد در دستگاه لیبل زن ، از المنت های بسیار ریزی ساخته شده است که با توجه به پیام دریافت شده از مین برد بخش هایی از هد گرم می شود. خرابی در این قطعه امکان دارد به صورت جزئی و یا کلی صورت بگیرد. تعمیرات لیبل زن شامل تعمیر و یا تعویض هد پرینتر نیز می باشد که با توجه به خرابی آن تعمیر و یا تعویض می گردد.      

تعمیر غلطک فید انواع دستگاه لیبل پرینتر     

غلطک های لیبل پرینتر بر اثر استفاده ی نادرست و یا حتی استهلاک از بین می روند. تعمیرات دستگاه لیبل زن در این شرکت علاوه بر مین برد و هد پرینتر ، غلطک فید هم می باشد. فقط کافیست با مجموعه گارانتی تماس بگیرید تا شما را در امر تعمیرات لیبل زن راهنمایی نمایند.

فواید پرینترهای لیبل زن

1 . بالا بودن سرعت چاپ

این پرینترها با سرعت بالا اقدام به صدور فیش می­ کنند و همین امر موجب محبوبیت آن ها در میان مشتریان شده است.

2 . بی صدا بودن

لیبل پرینتر ها بر خلاف مدل های قدیمی تر از صدای بسیار پایینی برخوردار است و صدای آزار دهنده ای ندارد.

3 . هزینه کم در چاپ

با توجه به این که این لیبل زن ها احتیاجی به جوهر ندارند باعث کم شدن هزینه چاپ شده است و همچنین کاغذهای مصرفی این لیبل زن ها بسیار پایین بوده و از این جهت برای تولیدی ها بسیار مقرون به صرفه هستند.

 

تعمیرات لیبل پرینتر در گارانتی شامل چه برندهایی می شود؟

واحد تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی برند هایی که در ذیل شرح داده است را با استفاده از ابزارآلات پیشرفته و تعمیرکاران مجرب تعمیر و سرویس می نماید.

*تعمیرات لیبل زن بیکسلون (BIXOLON)                      * تعمیرات لیبل زن سامسونگ ( SAMSUNG)

* تعمیرات لیبل زن دلتا (DELTA)                                  * تعمیرات لیبل زن کرونیکس (CORONIX)         

* تعمیرات لیبل زن نیکیتا (NIKITA)                              * تعمیرات لیبل زن آواسیس (AVASYS)     

* تعمیرات لیبل زن استار (STAR)                                 * تعمیرات لیبل زن اچ پی آر تی ( HPRT)            

* تعمیرات لیبل زن اپسون (EPSON)                            * تعمیرات لیبل زن اکسیم (AXIOHM)              

* تعمیرات لیبل زن دایمو (DYMO)                              * تعمیرات لیبل زن بی یانگ ( BEIYANG)          

* تعمیرات لیبل زن زبرا (ZEBRA)                                * تعمیرات لیبل زن گودکس (GODEX)             

* تعمیرات لیبل زن بیرچ (BIRCH)                               * تعمیرات لیبل زن پروتک (PROTECH)          

* تعمیرات لیبل زن سوو (SEWOO)                            * تعمیرات لیبل زن پوز تک ( Postek)          

* تعمیرات لیبل زن برادر (brother)

 

نحوه تنظیم گرمای هد لیبل پرینتر

در صورتی که لیبل پرینتر شما کمرنگ یا پر رنگ چاپ می کند، نیاز است که تنظیمات مربوط به میزان حرارت مربوط به گرمای هد لیبل پرینتر را بصورت نرم افزاری بررسی نمایید. برای این که به بخش کنترل پنل ویندوز خود مراجعه کنید و وارد بخش تنظیمات لیبل پرینتر خود بشوید. در تنظیمات آن بخشی وجود دارد که میزان حرارت دستگاه را نشان می دهد که اغلب موارد با darkness مشخص می شود. با کم یا زیاد کردن عدد حرارت ، این حرارت و متعاقبا میزان رنگ چاپ شده روی لیبل پرینت تغییر پیدا می کند.

 

تعمیر لیبل پرینتر خود را به ما بسپارید

با توجه به کاربردی بودن لیبل پرینتر ها در تولید و صنعت ، خرابی و یا هر ایرادی می تواند در روند کار تولیدی لطمه وارد کند پیشنهاد ما به شما سرویس های دوره ای دستگاه لییل پرینتر می باشد که از خرابی و استهلاک شدید آن جلوگیری می کند.

شرکت تعمیرات هوشمند گارانتی آماده تعمیرات دستگاه لیبل پرینتر شما با توانا ترین متخصصین و پیشرفته ترین ابزار آلات برای ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می باشد

شما می توانید همه ی روزهای هفته به جز جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 9 الی 18 برای تعمیر دستگاه لیبل پرینتر و یا تعمیرات دستگاه اداری خود به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام بفرمایید.

در صورت بروز هر گونه خرابی با شماره تلفن 02172036 تماس گرفت تا در اولین فرصت تعمیرکاران شرکت گارانتی برای تعمیر دستگاه لیبل پرینتر شما اقدام کنند.

 

لینک های مرتبط:

نمایندگی تعمیرات لیبل پرینتر زبرا / نمایندگی لیبل پرینتر پوستک

آیا لیبل پرینتر قابل تعمیر می باشد؟

بسیاری از لیبل پرینترها قابل تعمیر هستند اما باید توجه داشت که لیبل پرینترها بایستی هر از چندگاهی سرویس و تعمیر بشوند. تعمیر لیبل پرینتر بسیار به نوع و قطعات آن بستگی دارد. در صورتیکه لیبل پرینتر دارای قطعاتی باشند که موجود نباشد عملا تعمیر لیبل پرینتر قابل انجام نیست و بایستی از قطعات داغی استفاده کرد.

مدت زمان تعمیر لیبل پرینتر چقدر می باشد؟

مدت زمان تعمیر لیبل پرینتر بستگی به ایراد دستگاه دارد و عمدتا در صورت وجود داشتن قطعات حداکثر مدت زمان لازم یک روز کاری می باشد.

گارانتی چه نوع لیبل پرینترهایی را تعمیر می کند؟

مجموعه گارانتی اغلب لیبل پرینترها را سرویس و تعمیر می کند و محدودیتی در خصوص تعمیر این تجهیزات ندارد. همچنین کلیه تعمیرات انجام شده بمدت 1 ماه دارای ضمانت می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/9/18

آخرین تغییرات :1401/3/11


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   9   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.6   بالاترین امتیاز   5.00