تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی فلر در جمهوری تهران


در صورت نیاز به نمایندگی فلر در جمهوری تهران می توانید با استفاده از دکمه درخواست تعمیرات در ذیل ، در خواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان گارانتی در اسرع وقت با شما تماس بگیرند، همچنین می توانید با شماره تلفن پنج رقمی 02172036 تماس بگیرید. 

 

شماره تماس نمایندگی فلر در جمهوری تهران : 02172036

ثبت درخواست قطعه

گارانتی نمایندگی فلر در جمهوری تهران

گارانتی برای نمایندگی فلر در جمهوری تهران یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات لوازم خانگی با 15سال سابقه می باشد که  به ‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

مجموعه گارانتی با بکارگیری از متخصص‌ترین تعمیرکاران نمایندگی فلر در جمهوری تهران در سطح کلان شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات انواع لوازم خانگی با برندهای خارجی و ایرانی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از بروزترین مراکز تعمیرات در زمینه تعمیر لوازم خانگی باشد.

تعمیر لوازم خانگی بدون جابجایی

گارانتی نمایندگی فلر در جمهوری تهران است.

تمامی تعمیرات مورد نیاز شما در زمان بسیار کوتاه توسط سرویس کاران متخصص گارانتی در محل مجموعه گارانتی انجام می شود. شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی فلر خود با گارانتی تماس گرفته و نسبت به انجام تعمیرات آن اقدام کنید.

گارانتی، تنها نمایندگی تعمیرات فلر در ایران

ایجاد مرکز خدمات شبانه روزی در گارانتی

این مجموعه(گارانتی) با ارائه خدمات ویژه 24 ساعته و بدون وقفه با شما خواهد بود تا هنگام  بروز هر گونه مشکل برای لوازم خانگیتان علاوه بر رفع مشکل فعلی تان، از ایجاد و بروز هر گونه مشکلات دیگر بعدی نیز جلوگیری بنماییم.

نحوه ارائه خدمات نمایندگی فلر در جمهوری تهران در گارانتی

با استفاده از فرم درخواست ثتب خرابی که در بالا به آن اشاره شده است، مشخصات مربوطه به دستگاه فلر خود را ثبت کنید تا کارشناسان گارانتی برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین نفر آموزش دیده مرتبط با لوازم خانگی شما اقدام لازم را انجام بدهد. بعد از طری این مرحله کارشناس تخصیص یافته به محل شما اعزام خواهد شده و پس از تعیین میزان مشکل و تعیین هزینه اقدام به تعمیر یا سرویس دستگاه شما خواهد کرد.

لوازم خانگی ای که توسط گارانتی تعمیر یا تعویض شده اند بمدت 6 ماه ضمانت دارد.

 

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی

 

گارانتی راهی بسیار با اطمینان برای تعمیر و نگهداری لوازم خانگی شما می باشد.

گارانتی با استفاده از کارشناسان با تجربه و زبده مشکلات و نیاز شما به تعمیرات کلیه لوازم خانگی و تعویض قطعات لوازم خانگی را برآورده میکند گارانتی با  داشتن بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فلر در خدمت ساکنان استان تهران و استان البرز می‌باشد.

روش های ثبت خرابی در نمایندگی فلر در جمهوری تهران

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/3/10

آخرین تغییرات :1399/4/10


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   20   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.0   بالاترین امتیاز   5.00