تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات چایساز فلر


تعمیر چای ساز فلر در تهران یکی از خدماتی است که در گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر بصورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. برای تعمیرات چایساز فلر خود بایستی مدل آن را به کارشناس واحد تعمیرات ارائه نمایید.

شماره تماس با واحد تعمیرات چای ساز فلر : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

نمایندگی تعمیرات چایی ساز فلر

چای ساز فلر یکی از محبوب ترین چای سازهایی است که در بازار ایران وجود دارد. این چای سازها دارای بخش های مختلفی هستند که هر یک از آنها امکان خرابی دارند. تعمیرات چایساز فلر بایستی توسط متخصص آن صورت بگیرد.

چای سازی فلر دارای بخش های مختلفی می باشد که وجود مشکل در هر یک از این بخشها، باعث می شود که نتوان از دستگاه استفاده بهینه کرد. قطعات مختلف چایساز عبارتند از:

  1. بخش سری دستگاه که محل قرار گیری قوری در آن می باشد. این بخش امکان جدا شدن از دستگاه را دارد و قطعه پلاستیکی می باشد.
  2. بخش بدنه دستگاه که غالبا از جنس پیرکس یا تلق می باشد. هنگام استفاده از دستگاه بسیار مراقب بخش بدنه چرا که بسیار حساس است و در صورت شکستن قطعه پیدا نمی شود.
  3. بخش المنت دستگاه که در بعضی اوقات می سوزد و در صورتیکه بسوزد دیگر امکان اینکه بتوان از آن استفاده شود وجود ندارد چرا که قطعه یدکی وجود ندارد.

نمایندگی تعمیرات چای ساز فلر

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات چایساز فلر، بصورت کاملا تخصصی انواع و اقسام چایساز فلر را تعمیر می کند. کلیه قطعات بکار برده شده در چایسازها قطعات اصلی بوده و دارای گارانتی می باشند.

نمایندگی تعمیرات چای ساز فلر

تعمیرات چای ساز فلر شامل چه قطعاتی می شود:

بطور متداول چایساز فلر دارای دو بخش اصلی است. بخش مکانیکی و بخش الکترونیکی.

بخش مکانیکی چایساز اغلب شامل ترموستات و کلید ها می باشند که در اکثر مواقع ترموستات ها و کلید ها دچار مشکل شده و باعث می شود که این چایساز فلر از کار بیافتد. بخش الکترونیک چایساز فلر که وظیفه کنترل دستگاه را برعهده دارد نیز ممکن است دچار مشکل بشوند.

 

تعمیر چایساز فلر

انواع چای ساز فلر

چای سازهای فلر به سه دسته کلی چای ساز های بالا پایینی مانند چایسازها مدل TS070,TS270,TS280 و چایسازهای صحفه ای ماننده مدل TS208 چای سازهای سماوری مانند مدل TS301 تقسیم بندی می شود. که هریک از آنها با هدف ها مختلف و طراحی های مختلف طراحی شده اند.

تعمیر هر یک از این چایساز های نیاز به مهارت و قطعات مختلف خود دارند. همچنین لازم به ذکر است قیمت قطعات فلر نسبت به گذشته بسیار گران شده است و ممکن است در وهله اول برای شما گران تمام شود ولی باید

 

عیب های متداول در چای سازهای فلر

گارانتی به عنوان تنها نمایندگی فلر در تهران، کلیه چای ساز های فلر اعم از چایساز بالا پایین، سماوری و صحفه ای تعمیر می کند. ایرادات متداول در این چای سازها اغلب در موارد ذیل خلاصه می شوند. در صورتیکه چای ساز شما دچار یکی از مشکلات ذیل شده است می توانید با مراجعه به مجموعه گارانتی مشکل خود را حل نمایید:

  • چای ساز فلر آب می دهد

در این حالت دستگاه شما بخاطر اینکه مستهلک شده است و بخاطر مصرف مداوم کلیه متعلقات مربوط به آب بندی آسیب دیده است که بایستی توسط نیروی متخصص رفع نم بشود. برای رفع نم چای ساز فلر حتما بایستی دقت فرمایید که این موضوع کاملا تخصصی است و در صورتیکه توسط نیروی متخصص تعمیر شود تا شیشه دستگاه آسیب نبیند.

  • چای ساز فلر داغ نمی کند

هنگامیکه چای ساز فلر داغ نمی کند، چندین عامل موثر است. اولین عامل ممکن است ایراد در بخش سیم کشی و ترموستات دستگاه باشد. که بایستی نسبت به رفع ایراد در بخش سیم کشی اقدامات لازم را انجام داد. مورد دیگری که باعث می شود چای ساز فلر داغ نکند مشکل در بخش ترموستات دستگاه می باشد. ترموستات دستگاه بخشی از دستگاه است که اتصال برق به بنده اصلی را برقرار می کند. کلید چای ساز نیز مورد دیگری است که باعث می شود دستگاه روشن نشود. عامل آخری که ممکن است باعث بشود که دستگاه درست عمل نکند خرابی در المنت دستگاه می باشد. در صورتیکه المنت دستگاه آسیب دیده باشد دیگر قابل تعمیر نبوده و متاسفانه باید چای ساز را دور انداخت.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/2/25

آخرین تغییرات :1399/5/23


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   10   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.8   بالاترین امتیاز   5.00