تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات ماکروفر(مایکرویو) فلر


نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر، گارانتی کلیه مدلهای ماکروفر فلر را سرویس و تعمیر می کند. برای تعمیر ماکروفر فلر خود می توانید با شماره های واحد تعمیرات ماکروفر فلر تماس بگیرید تا با ارسال کارشناس تعمیر نسبت به تعمیرات ماکروفر شما اقدامات لازم صورت بگیرید.

 

شماره تماس واحد تعمیرات ماکروفر فلر : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

تعمیرات ماکروفر فلر شامل چه مدلهایی می شود

ماکروفر فلر دارای تنوع زیادی می باشد که هرنوع سلیقه ای چه از لحاظ رنگ و چه از لحاظ شکل ظاهر تحت پوشش خود قرار می دهد. از طرفی این تنوع باعث می شود که تعمیرات آن، بخاطر تنوع در قطعات سخت تر بشود. گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر کلیه مدلهای این ماکروفر را تحت پوشش قرار داده تا کلیه مشتریان عزیز از رضایتمندی بالاتری برخوردار باشند.

 

تعمیرات ماکروفر فلر

 

 

تعمیر ماکروفر فلر بصورت کاملا تخصصی در گارانتی انجام می شود

 

سرویس و تعمیرات ماکروفر فلر

در گارانتی سرویس و تعمیرات ماکروفر با تجهیزات و دستگاه ها و متخصصین کاملا دوره دیده صورت میگیرد. ماکروفر شما با استفاده از تجهیزات مختص سرویس ماکروفر تعمیر، و با استفاده از قطعات اصلی فلر تعویض می شوند. پس اصلا جای نگرانی برای تعمیرات ماکروفر خود نداشته باشد.

 

تعمیرات ماکروفر فلر

 

 

با توجه به اینکه ماکروفر فلر یکی از شناخته شده ترین تجهیزات آشپرخانه است و در بسیاری از خانه های ایرانی ها وجود دارد لذا خدمات پس از فروش آن نیز بایستی بصورت کاملا تخصصی صورت بگیرد. با توجه به اینکه گارانتی نمایندگی تعمیرات فلر در ایران می باشد می توانید با خیال راحت ماکروفر خود را به دست کارشناسان زبده این شرکت بسپارید.

در صورت نیاز به تعمیر ماکروفر فلر خود می توانید با شماره های مندرج در بالا تماس بگیرید تا کارشناسان ما جهت تحویل کالا مراجعه بکنند.

 

 

خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر کلیه مدلهای ماکروفر فلر را سرویس و تعمیر می کند. خدماتی که توسط گارانتی به ماکروفر شما داده می شود عبارتند از :

  1. سرویس برد و مدار داخلی دستگاه
  2. سرویس مگنترون و ترانس دستگاه
  3. سرویس باکس داخلی و موتورهای گردان دستگاه

 

 

 

 

گارانتی بزرگترین واحد خدمات و تعمیرات ماکروفر فلر در ایران می باشد. شما می توانید برای تعمیرات ماکروفر فلر خود با شماره 02172036 تماس بگیرید.

 

آیا در تعمیر ماکروفر فلر از قطعات اصلی استفاده می شود؟

با توجه به اینکه گارانتی نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر می باشد، کلیه قطعات اصلی بوده و دارای ضمانت یکماهه می باشد. همچنین کلیه خدمات ارائه شده نیز دارای ضمانت می باشد.

ساعت کاری نمایندگی فلر چیست و آدرس جهت تحویل کالا کجاست؟

ساعت کاری نمایندگی تعمیرات فلر از ساعت : 9.30 الی 18.00 می باشد.

جهت تحویل کالای خود می توانید به آدرس : تهران فلکه سوم تهرانپارس خیایان 196 شرقی پلاک 478 واحد 10 مراجعه بکنید.

آیا قطعات ماکروفر خریداری شده ضمانت دارند

کلیه محصولات خریداری شده از گارانتی چه بصورت حضوری و چه بصورت غیر حضوری دارای ضمانت بوده و مدت ضمانت برای قطعات الکترونیکی و الکتریکی 4 ماه از زمان فاکتور فروش می باشد. چرا که فرض بر این است که قطعات خریداری شده به سرعت در چرخ مصرف قرار می گیرند.

آیا قطعات بدنه ماکروفر فلر نیز ارائه می گردد؟

با توجه به اینکه اغلب ماکروفرهای فلر از کیفیت بالایی برخودار هستند نیاز به قطعات ظاهری مانند شیشه سکوریت درب آن، وجود ندارد لذا وارد کننده این نوع از قطعات یدکی را ارائه نداده است. اما بسیاری از قطعات دیگر ماکروفر در این مجموعه وجود دارد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/2/27

آخرین تغییرات :1400/4/16


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   1.50   امتیاز متوسط   3.2   بالاترین امتیاز   5.00