تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات فلر


گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر در تهران، به عنوان بزرگترین واحد تعمیرات فلر در شرق، غرب و شمال و جنوب تهران، خدمات تعمیر فلر و خدمات پس از فروش فلر را ارئه می دهد. برای تعمیر لوازم خانگی فلر خود با شماره واحد نمایندگی تعمیرات فلر تماس بگرید. کلیه محصولات تعمیر شده بعد از تعمیر دارای ضمانت بوده و کلیه قطعات فلر بکار برده شده همگی فابریک و اصلی هستند.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات فلر : 02172036

لازم به ذکر است خدمات پس از فروش فلر تهران نیز توسط مجموعه گارانتی صورت می گیرد.

ثبت درخواست تعمیر

تعمیرات فلر

نمایندگی فلر

برند فلر از معتبرترین برندهای لوازم خانگی می باشد و دارای لوازم خانگی سبک مانند سرخ کن، پلوپز، کتری برقی، پنکه و ... است. این شرکت یک برند آلمانی - ترکیه ای محسوب می شود که در سال 1994 آغاز به کار کرده است و توانسته است با شرکتهای بزرگ تولیدکننده لوازم خانگی رقابت بسیار بالایی داشته باشد. مجموعه گارانتی با داشتن تیم فروش و تعمیرات قوی نمایندگی فلر بطور رسمی را دارا است. جهت خرید یا تعمیرات می توانید با خیال راحت با مجموعه گارانتی تماس بگیرید.

 

 

نمایندگی تعمیرات فلر 

مجموعه گارانتی به عنوان تنها نمایندگی تعمیرات فلر کلیه خدمات مربوط به سرویس و تعمیر محصولات این برند را ارائه می دهد. گارانتی با استفاده از متخصصین و کارشناسان تعمیرات کار آزموده توانسته است با استفاده از تجهیزات به روز تعمیرات لوازم خانگی فلر را با بهترین کیفیت تعمیر کند. برای اینکه بتوانید از خدمات نمایندگی فلر استفاده نمایید بایستی به کارگاه این مجموعه مراجعه کنید. یا اینکه با شماره های نمایندگی تعمیرات فلر که در زیر ذکر شده است تماس بگیرید تا پیک شرکت جهت دریافت کالا به محل شما مراجعه نماید.

 

 

نمایندگی تعمیرات فلر در تهران

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات محصولات فلر دارید می توانید با تماس با شماره های سازمان نسبت به دریافت اطلاعات مورد نیاز خود اقدام بکنید. گارانتی تعمیر کلیه محصولات فلر از جمله یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و چای ساز، غذاساز، پنکه، بخور سرد و ... را تحت پوشش خود قرار داده و توانسته است رضایتمندی بالایی را از شما عزیزان کسب نماید. همچنین برای آموزش دیدن در خصوص نحوه عملکرد محصولات فلر شما می توانید با شماره های بالا تماس بگیرید.

نمایندگی فلر در تهران

نمایندگی فلر در تهران گارانتی، جهت سرویس و تعمیر لوازم خانگی فلر شما جهت دریافت کالای شما می توانند به درب منزل یا محل کار شما مراجعه کنند و لوازم خراب شما را به کارگاه نمایندگی فلر در تهران ارسال کنند. کلیه هزینه های سرویس و تعمیر محصول فلر شما در نمایندگی فلر انجام می شود و قبل از تعمیر هزینه این خدمات اعلام می شود تا در صورت موافقت شما این خدمات روی کالای شما انجام بشود.

 

نمایندگی تعمیرات فلر در تهران

مجموعه گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر تهران بصورت کاملا تخصصی، با بهره گیری از متخصصان این موضوع بصورت شبانه روزی در خدمت شما دارندگان محصولات فلر می باشد. در صورتی نیاز به تماس و مشاوره با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فلر دارید می توانید با شماره مندرج در بالا تماس بگیرید تا کارشناسان گارانتی در اسرع وقت نسبت به این ارسال کارشناس برای بازدید از لوازم خانگی سنگین مانند یخچال یا ماشین لباسشویی شما داشته باشند.

 

نمایندگی تعمیرات فلر

نمایندگی تعمیرات فلر در محل(منزل)

گارانتی، به عنوان تنها نمایندگی تعمیرات محصولات فلر با شعار تعمیرات هوشمند، برای محصولات فلری که نمی توان آن را جابجا کرد، خدمات در محل را راه اندازی کرده است. شما می توانید هنگام تماس با مجموعه گارانتی، بعد از ارائه توضیحات لازم به اپراتور، نسبت به ذکر این موضوع که نیاز به ارسال کارشناس جهت تعمیر لوازم خانگی فلر در محل دارید اقدام کنید تا گارانتی نسبت به این موضوع اقدامات لازم را صورت بدهد.

اقدامات گارانتی بعد از تماس

بعد از تماس شما با مجموعه گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر به چند بخش تقسیم بندی می شود:

  1. بعد از تماس شما با گارانتی در خواست شما در مجموعه ثبت می شود.
  2. در صورت تمایل پیک دریافت کالا برای شما ارسال می شود(البته هزینه پیک رایگان نمی باشد).
  3. در صورتیکه بتوانید محصول فلر خود را به تعمیرگاه بفرستید می توانید به آدرس گارانتی ارسال کنید.
  4. درصورتیک نیاز به ارسال کارشناس باشد، گارانتی کارشناس تعمیرات محصولات فلر را برای کارشناسی ارسال می کند.

گارانتی برای رضایت شما مشتریان عزیز در کلیه مناطق تهران خدمات تعمیرات محصولات فلر را ارئه میدهد. فقط کافیست با شماره تلفن ذکر شده در بالا تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات فلر

 

نمایندگی مرکزی فلر

گارانتی به عنوان نمایندگی فلر مرکزی در ایران با توان بالای متخصصین خود در اسرع وقت نسبت به تعمیر و بروزرسانی محصولات فلر اقدام می کند. در صورت نیاز به دانستن اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه محصولات فلر چگونه عمل می کند می توانید با شماره گارانتی تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهد.

 

 

نمایندگی تعمیرات فلر در تهران

هم اکنون لوازم خانگی برقی بسیاری در منازل و یا ادارات وجود دارند که ممکن خواهد بود با مشکلاتی رو به رو بشود.نمایندگی فلر در تهران عیب یابی و تعمیرات محصولات این برند را در تهران انجام می دهد.

  • تعمیرات ماکروفر فلر
  • تعمیرات جاروبرقی فلر
  • تعمیرات مخلوط کن فلر
  • تعمیرات چرخ گوشت فلر
  • تعمیرات قهوه ساز فلر
  • تعمیرات آسیاب فلر
  • تعمیرات قهوه ساز و اسپرسوساز فلر
  • تعمیرات اتو فلر
  • تعمیرات غذا ساز فلر
  • تعمیرات آبمیوه گیری فلر
  • تعمیرات جارو شارژی فلر
  • تعمیرات پلوپز فلر

 

نمایندگی چای ساز فلر

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات چای ساز فلر در تهران، کلیه چای سازهای برند فلر را سرویس و تعمیر می کند. اغلب مشکلاتی که برای چای سازها روی می دهد عبارتند از:

  • چای ساز فلر آب می دهد. در این حالت هیچ کاری از دست کاربر بر نمی آید و نیاز است برای تعمیرات دستگاه چای ساز به نمایندگی ارجاع داده شود.
  • چای ساز فلر روشن می شود اما آب جوش نمی آورد. در این حالت چند عامل وجود دارد که بایستی بررسی گردد. اول اینکه بایستی کلید دستگاه چک شود چرا که در بعضی از اوقات کلید روشن کننده مشکل داشته و بایستی تعویض گردد. عامل دوم ممکن است سوختگی در المنت دستگاه باشد که در این حالت دیگر دستگاه قابل تعمیر نمی باشد و لازم است که کتری و المنت با هم تعویض شوند که البته هزینه قابل توجهی می باشد.
  • چای ساز فلر هنگام جوش آمدن قطع نمی کند. در این حالت مشکلی که وجود دارد در قسمت سنسور دما هست که بعد از تعویض آن مشکل حل خواهد شد.

 

شماره خدمات پس از فروش فلر تهران و شماره نمایندگی

 

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات فلر در غرب تهران : 02172036

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات فلر در شرق تهران : 02172036

مجموعه گارانتی با داشتن کادری مجرب به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر در تهران، شرق غرب شمال و جنوب تهران همواره خدمات خود را با بالاترین کیفیت در اختیار شما کاربران عزیز می گذارد.

در صورت تمایل می توانید مقالات مرتبط با تعمیر محصولات فلر را در لینک های ذیل مشاهده بکنید.

در صورتیکه از پلوپز فلر استفاده می کنید تعمیر پلوپز فلر مقاله ای است که توسط آن شما می توانید نسبت به تعمیر این محصول اطلاعاتی کلی بدست بیاورید. که شاید دیگر نیازی به مراجعه به نمایندگی تعمیر محصولات فلر نداشته باشد.

 

 

چه خدماتی توسط نمایندگی فلر انجام می شود؟


خدمات گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر، بصورت شبانه روزی انجام می گیرد. خدماتی که در وب سایت گارانتی به شرح ذیل است. بعد از ثبت درخواست شما در وب سایت گارانتی، کارشناسان گارانتی با شما تماس خواهند گرفت. در صورت لازم کارشناسان گارانتی به منزل شما مراجعه کرده و کالای شما را جهت تعمیر دریافت می کنند. همچنین بعد از تعمیر دستگاه مجموعه گارانتی کالای شما را درب منزلتان خواهند آورد. البته این هزینه ایاب رایگان نمی باشد. اما باتوجه به اینکه 

 

چگونه درخواست تعمیر خود را در نمایندگی تعمیرات فلر ثبت کنیم؟


نمایندگی تعمیرات محصولات فلر گارانتی به عنوان بزرگترین واحد تعمیرات فلر در تهران و ایران می باشد. برای ثبت درخواست تعمیرات خود بایستی روی لینک زیر کلیک کنید وارد قسمت ثبت خرابی شده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید.
 
ثبت درخواست تعمیر
 
خدمات پس از فروش فلر
 

خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات فلر 02172036

 

 

شرایط ضمانت، در نمایندگی تعمیرات فلر چگونه است؟


گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیر فلر، برای جلب رضایت مشتریان عزیز در زمینه تعمیر لوازم برقی، قطعاتی که هنگام تعمیر تعویض شده اند را برای مدت 3 ماه ضمانت می کند و در صورتیکه قطعه ای تعمیر شد برای مدت 1 ماه آن قطعه تعمیری را نیز ضمانت خواهد کرد.

 

سر آخر گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیر فلر با داشتن رضایتمندی بالایی را از شما عزیزان دریافت کرده است. لذا در صورت داشتن هرگونه سوال یا مطلبی که برای شما مبهم می باشد می توانید با شماره های مندرج در بالا تماس بگیرید.

 

ساعت کاری و ساعات پذیرش نمایندگی تعمیرات فلر چگونه است؟


گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر، برای جلب رضایت مشتریان عزیز در زمینه تعمیر لوازم برقی، از ساعت 9 صبح الی 24 پاسخگوی تلفن شما عزیزان می باشد. همچنین ساعات پذیرش این نمایندگی از ساعت 13 الی 21 می باشد. برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات فلر می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید.

 

 

خدمات نمایندگی تعمیرات فلر شامل چه محصولاتی می شود؟

تعمیر پلوپز فلر
تعمیر پلوپز فلر

تعمیرات پلوپز فلر از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات فلر گارانتی می باشد. برای اطلاعات بیشتر روی لینک ذیل کلیک کنید.

تعمیر پلوپز فلر
تعمیر چای ساز فلر
تعمیر چای ساز فلر

تعمیرات چای ساز فلر از خدمات تخصصی نمایندگی فلر گارانتی می باشد. برای اطلاعات بیشتر روی لینک ذیل کلیک کنید.

تعمیر چای ساز فلر

 

خدمات پس از فروش فلر

مجموعه گارانتی به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش فلر در تهران کلیه محصولات این برند را تحت پوشش خود قرار داده است. خدمات پس از فروش فلر بایستی توسط کارشناسان مطرح توسط نمایندگی تعمیرات فلر صورت بگیرید. کلیه کارشناسان این مجموعه آموزشهای لازم در خصوص محصولات فلر را فرار دیده اند تا نسبت به کیفیت تعمیرات خیال شما مشتریان عزیز راحت باشد. در صورت نیاز برای تماس با واحد خدمات پس از فروش فلر شما می توانید به شماره ذیل تماس بگیرید.

شماره تلفن واحد خدمات پس از فروش فلر: 02172036

نمایندگی تعمیرات چایی ساز فلر

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات چایی ساز فلر بصورت کاملا تخصصی، چای سازهایی که دارای مشکل شده اند را سرویس و تعمیر می کند. چایسازهای فلر دارای تنوع بسیار بالایی در طرح و اندازه و مدل و رنگ می باشند و به همین خاطر است که نیازمند منابع قوی در زمینه تامین قطعات چایساز فلر دارند. تعمیرات چایساز فلر بخاطر ابعاد و اندازه های مختلفی که دارند نیاز است که توسط نمایندگی معتبر تعمیرات چایی ساز فلر صورت بگیرد. لذا برای اینکه بتوانید چایی ساز فلر خود را تعمیر کنید نیاز است که با واحد تعمیرات گارانتی تماس بگیرید.

 

شماره تلفن واحد تعمیرات چایی ساز فلر : 02172036

نمایندگی تعمیرات فلر

همواره یکی از دغدغه های بزرگ دارندگان محصولات فلر، نبود یک واحد تعمیرات منسجم است. گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر، با داشتن سالها تجربه در زمینه تعمیرات محصولات فلر مخصوصا محصولات بزرگ فلر مانند ماکروفر توانسته کلیه نیازهای شما استفاده کنندگان از این محصولات را مرتفع کند. از دیگر نیازمندیهایی که شما عزیزان دارید تامین قطعات فلر می باشد. گارانتی با ایجاد واحد فروش قطعات یدکی فلر توانسته گامی مهم در زمینه تامین قطعات یدکی فلر بردارد. در صورت نیاز برای خرید قطعات یدکی فلر شما می توانید به فروشگاه قطعات یدکی فلر مراجعه کنید. از دیگر مشکلاتی که در زمینه تعمیرات لوازم فلر با آن مواجه هستند، رفع نم مربوط به چایسازهای فلر است که گارانتی بصورت کاملا تخصصی رفع نم می کند. برای رفع نم چایساز فلر خود می توانید با شماره گارانتی نمایندگی تعمیرات فلر تماس بگیرید.

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات فلر در تهران

 

تماس با نمایندگی تعمیرات فلر در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات فلر می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید.

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات فلر در شمال تهران

تجریش، سوهانک، دارآباد، آجودانیه، اقدسیه،هروی، میرداما، ظفر، دولت، شریعتی، دروس، پاسداران، اندرزگو، جردن، الهیه، ولنجک، زعفرانیه، نیاوران

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات فلر در جنوب تهران

انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات فلر در شرق تهران، لواسانات و پردیس

تهرانپاس، نارمک، رسالت، فرجام، پیروزی، حکیمیه، لواسانات

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات فلر در غرب تهران، کرج، فردیس، شهریار

آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر، شهر قدس، گرم دره، اندیشه

محدوه تحت پوشش نمایندگی تعمیرات فلر در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب، سعات آباد

ساعت کار نمایندگی تعمیرات فلر

ساعات کاری بخش اداری نمایندگی تعمیرات فلر از ساعت 9 صبح الی  18 عصر می باشد. و ساعات پذیرش نمایندگی از ساعت 12 ظهر الی 21 می باشد. لذا از شما مشتریان عزیز خواهشمند هستیم نسبت به ارسال کالا خارج از ساعات پذیرش خودداری کنید.

محصولاتی که توسط این نمایندگی فلر تعمیر یا سرویس می شوند چه محصولاتی هستند

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر کلیه محصولات فلر اعم از بخارشو، چای ساز، ماکروفر، کتری برقی، پنکه برقی، بخور سرد و دیگر محصولات فلر را سرویس و تعمیر می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید تا نسبت تعمیر محصول خود اطمینان توسط گارانتی اطمینان حاصل کنید.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/7/24

آخرین تغییرات :1401/5/24


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   43   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.8   بالاترین امتیاز   5.00