تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در شمال تهران


نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس در شمال تهران طی سال‌ها تجربه در انجام خدمات تعمیر کپی زیراکس به این نتیجه رسیده است که تمامی دستگاه های اداری که در سازمان های دولتی و خصوصی وجود دارد، نقشی بسیار مهم در عملکرد و روند آن سازمان دارد زیرا در صورتی که یکی از دستگاه های اداری دچار مشکل و خرابی شود ، ممکن است وقفه در کار آن سازمان ایجاد شود. نگهداری صحیح دستگاه ها و استفاده درست از آن ها بسیار اهمیت دارد. دستگاه کپی زیراکس یکی از دستگاه های پر کاربرد در موسسات و سازمان ها می باشد که بیشتر کارکنان با آن در ارتباط هستند. کاربران دستگاه کپی زیراکس می توانند از طریق تماس با نمایندگی تعمیر کپی زیراکس در شمال تهران به راحتی مشکل خود را بیان کنند تا مشاورین این نمایندگی شما را در امر تعمیرات هدایت کنند. مشتریان گرامی که قصد تعمیر کپی زیراکس را دارند می توانند با نمایندگی تعمیرات فتوکپی زیراکس در شمال تهران با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا مشاورین این نمایندگی شما را در امر تعمیرات دستگاه کپی زیراکس راهنمایی کنند.

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات زیرتکس در شمال تهران

خدمات نمایندگی زیراکس در شمال تهران

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات کپی  زیراکس در شمال تهران

 

نمایندگی تعمیرات زیراکس در شمال تهران

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس در شمال تهران با ارائه خدمات تعمیر و فروش قطعات دستگاه کپی در استان تهران و کرج آماه خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. در نمایندگی مرکزی تعمیر کپی زیراکس در شمال تهران شما عزیزان می توانید علاوه بر تعمیر کپی زیراکس ، ماشین های اداری دیگر را جهت تعمیر و سرویس به نمایندگی زیراکس در شمال تهران بیاورید. همچنین مشتریانی که در کرج سکونت دارند می توانند با مراجعه به نمایندگی زیراکس در کرج اقدام به تعمیر کپی زیراکس خود کنند.

 

خدمات نمایندگی زیراکس در شمال تهران

1 . عیب یابی و تعمیر تمامی عیب های کارتریج                2 . رفع خطای نرم افزاری دستگاه کپی

3 . تعمیر پیکاپ دستگاه کپی زیراکس                              4 . بازیابی سیستم دستگاه کپی زیراکس  

5 . ریستارت سیستم نرم افزاری دستگاه کپی                    6 . رفع مشکل و خطاهای چراغ چشمک زن کپی

7 . تعمیر ال.سی.دی کپی                                                8 . تمیر تمامی مدل های دستگاه کپی زیراکس

9 . شارژ تمامی کارتریج های دستگاه کپی                        10 . پاکسازی و تمیزکاری داخل دستگاه کپی

 

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل

مشتریان گرامی که دستگاه اداری و یا فتوکپی آن ها خراب شده است می توانند با تماس به نمایندگی زیراکس در شمال تهران در خواست تعمیرکار در محل کنند تا در اولین فرصت تعمیرکاران نمایندگی زیراکس به آدرس تعیین شده از طرف شما مراجعه کنند. اما موضوع مهمی که وجود دارد این است که تجهیزاتی که به همراه تعمیرکار محلی است محدود و کم می باشد و ممکن است دستگاه کپی شما احتیاج به تعمیر جنرال داشته باشد که در این صورت با تمایل مشتری، دستگاه کپی به واحد تعمیرات نمایندگی زیراکس آورده می شود و تمامی تعمیرات لازم روی آن صورت می گیرد.

 

مراحل تعمیرات نمایندگی زیراکس در واحد شمال تهران

1 . درخواست تلفنی و یا حضوری برای تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس

2 . شماره گذاری و ثبت در سیستم برای انجام تعمیرات 

3 . عیب یابی توسط تجهیزات و مشخص شدن هزینه

4 . اعلام هزینه به مشتری

5 . در صورت تمایل مشتری به انجام تعمیرات تمامی خدمات تعمیرات جنرال صورت می گیرد.

6 . اعلام به مشتری جهت اتمام تعمیرات  

7 . واریز هزینه تعمیر توسط مشتری

8 . برای دریافت دستگاه می توانید به صورت حضوری مراجعه فرمایید و یا می توانید درخواست پیک کنید تا دستگاه با پیک برای شما ارسال شود.

 

واحد تعمیر فتوکپی زیراکس در شمال تهران

نمایندگی فتوکپی زیراکس در شمال تهران با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه های کپی زیراکس توانسته است بهترین عملکرد را در میان مراکز تعمیر دستگاه کپی کسب کند. تلاش های بی وقفه تعمیرکاران نمایندگی زیراکس در شمال تهران توانسته است اطمینان کاربران را به این نمایندگی جلب کند و تا به امروز رضایت تمامی مشتریان را به دست بیارود. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس در شمال تهران کاملا تخصصی بوده و توسط تعمیرکاران آموزش دیده و با تجربه صورت می گیرد. پس از انجام تمامی تعمیرات، کارشناسان با تست های گوناگون دستگاه کپی را چک می کنند تا عیب و نقصی در دستگاه کپی وجود نداشته باشد. کارشناسان نمایندگی تعمیر کپی زیراکس در شمال تهران همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز می باشند.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/1

آخرین تغییرات :1400/9/30


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00