تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر پرینتر زیراکس


تعمیر پرینتر زیراکس در شرکت گارانتی یکی از نمایندگی تعمیر پرینتر زیراکس و به وسیله کارشناسان ماهر صورت می گیرد. تعمیر پرینتر زیراکس و انجام یکسری از اقدامات تعمیراتی ، ناشی از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه پرینتر زیراکس می باشد که بعد از مدتی دچار استهلاک می شوند. عدم دانایی در ارتباط با شیوه عملکرد دستگاه پرینتر و استفاده نادرست از پرینتر زیراکس دچار به وجود آمدن خرابی می شود. تعمیرات پرینتر زیراکس در نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس زیر نظر کارشناسان کارآزموده و با تجربه انجام می شود که همین امر موجب تعمیر صحیح پرینتر می شود. همچنین در این شرکت علاوه بر تعمیر پرینتر زیراکس ، تعمیر دستگاه کپی زیراکس زیر انجام می شود. در واحد تعمیرات پرینتر زیراکس از قطعات اصلی و اورجینال برای جایگزین کردن قطعات خراب در پرینتر استفاده می شود که همین امر موجب می شود تا پرینتر بعد از تعمیر همانند روز اول چاپ کند و دیرتر دچار خرابی شود. در صورت مشاهده هر گونه خرابی با نمایندگی تعمیر پرینتر زیراکس با شماره تلفن درج شده در وبسایت تماس گرفته تا کارشناسان این مجموعه شما را جهت تعمیر پرینتر زیراکس راهنمایی نمایند. کارشناسان مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 18 به جز جمعه ها و تعطیلات آماده پاسخگویی به شما کاربران گرامی می باشند.

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس

خدمات ویژه تعمیر پرینتر زیراکس در مجموعه گارانتی چه مواردی می باشد؟

تعمیر پرینتر زیراکس در محل

مشکلات رایج در پرینتر های زیراکس

 

نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس

نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس جهت انجام تعمیر پرینتر زیراکس ابتدا از سیستم عیب یابی استفاده کرده و پس از مشخص شدن مشکلات دستگاه ، با استفاده از ابزارآلات پیشرفته اقدامات لازم را انجام می دهد. در نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس ، مهندسین و تعمیرکارانی برگزیده شده اند که در دوره های فنی و تجربی تعمیر پرینتر زیراکس شرکت کرده اند و توانایی لازم را دارند. همچنین کارشناسان این مجموعه علاوه بر تعمیر پرینتر زیراکس ، تعمیر دستگاه کپی زیراکس را نیز انجام می دهند. در صورتی که به قطعات پرینتر زیراکس نیاز داشتید می توانید با مراجعه به وبسایت قطعات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

 

خدمات ویژه تعمیر پرینتر زیراکس

تعویض درام پرینتر زیراکس

درام از قطعات اصلی پرینتر است که در چاپ نقش اصلی را دارد. این قطعه وظیفه ی منتقل کردن جوهر به داخل کارتریج ، و از کارتریج بر روی کاغذ را بر عهده دارد. این قطعه از قطعات مصرفی پرینتر زیراکس می باشد که بعد از مدتی استفاده باید یک درام نو جایگزین درام قبلی شود. درام قطعه ای است که در صورت خرابی و یا فرسودگی بر روی برگه چاپ شده خط های عمودی و یا نقاط تکراری چاپ می کند. اگر دستگاه شما هم دچار این گونه مشکلات شده است می توانید با نمایندگی پرینتر زیراکس تماس بگیرید و مشکلات دستگاه را به کارشناسان شرح دهید.

 

تعمیر برد پاور پرینتر زیراکس

از مشکلاتی که اکثر کاربران دستگاه پرینتر زیراکس دارند خاموش شدن پرینتر به صورت ناگهانی است که این مشکل می تواند از خرابی برد پاور دستگاه پرینتر باشد. نام دیگر برد پاور منبع تغذیه است که وظیفه آن برق رسانی به تمامی قطعات است. این قطعه برق شهری را وارد خود می کند سپس مقدار برق مورد نیاز قطعات و پرینتر را از خود عبور می دهد تا پرینتر روشن شود و اقدام به چاپ کند. گاهی اوقات نوسانات برق به پاور دستگاه فشار می آورد و باعث سوختگی پاور می شود که دستگاه پرینتر دیگر قادر به فعالیت نمی باشد.

زمانی که پاور پرینتر دچار سوختگی می شود دستگاه پرینتر به صورت ناگهانی خاموش می شود و دیگر روشن نمی شود زیرا برق مورد نیاز دستگاه را پاور تامین می کند. پاور قطعه ای است که تعمیر نمی شود و باید یک پاور نو جایگزین پاور قدیمی شود. چنانچه دچار این مشکل شدید می توانید جهت تعویض پاور خود به شرکت گارانتی مراجعه کنید تا تعویض پاور پرینتر برای شما صورت گیرد. تمامی قطعاتی که در شرکت گارانتی تعویض می شوند اصلی و فابریک بوده تا عملکرد دستگاه شما همانند روز اول خود باشد.

 

تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس

کاغذکش و یا پیکاپ از قطعاتی است که در روند چاپ اوراق نقش مهمی دارد زیرا اولین و اخرین مرحله چاپ به دست این قطعه یعنی پیکاپ صورت می گیرد. کاغذکش دستگاه پرینتر زیراکس بعد از مدتی دچار خوردگی و ساییدگی می شود که باید تعمیر و یا تعویض شود. این قطعه تنها عضوی از پرینتر زیراکس است که قابلیت شستشو دارد. اگر از خرابی این قطعه مطلع هستید می توانید پرینتر زیراکس خود را برای تعمیر کاغذکش به شرکت گارانتی بیاورید تا متخصصین این شرکت اقدام به تعمیر کنند. قیمت این قطعه به همراه پدی که روی آن قرار دارد اندک است و نیازی به نگرانی جهت هزینه های آن وجود ندارد.

 

تعمیر مین برد پرینتر زیراکس

مین برد قطعه ای است که وظیفه پردازش اطلاعات را در پرینتر زیراکس بر عهده دارد. این قطعه اطلاعات لازم را دریافت می کند و پس از پردازش اقدام به تدوین و بررسی خروجی کار می کند. این قطعه در حال حاضر تعمیر نمی شود و باید آن را تعویض نمود تا دوباره دستگاه بتواند اقدام به چاپ کند. در زمان تعمیر باید پنل دستگاه را باز کرد و بعد از برداشتن شیشه محافظ و باز کردن پیچ ها به مادربرد رسیده که باید سیم های متصل به آن را قطع کرده تا برد آسیب دیده را از پرینتر جدا شود. بعد از قراردادن برد جدید همین مراحل را انجام داده تا دستگاه به حالت اولیه خود برگردد.

 

تعمیر پرینتر زیراکس در محل

تعمیر پرینتر زیراکس در محل از دیگر خدماتی است که شرکت گارانتی تعمیرکارانی را جهت تعمیر پرینتر زیراکس استخدام کرده است تا خدمات تعمیر پرینتر زیراکس در محل را انجام دهند. تعمیرکار سیار در زمان مراجعه به محل خرابی دستگاه اداری ، تمامی تجهیزات تعمیر و سرویس را به همراه دارند تا بتوانند در همان مکان تمامی تعمیرات لازم را انجام دهند. در بعضی مواقع ممکن است خرابی پیش آمده شدید باشد و احتیاج به تعمیرات جنرال داشته باشد که در این صورت دستگاه اداری زیراکس شما باید به مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس برده شود تا تعمیرات اساسی و جنرال توسط تعمیرکاران انجام شود. در صورت نیاز به تعمیر پرینتر زیراکس در محل با شرکت گارانتی تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار سیار به محل مورد نظر شما مراجعه نمایند و تعمیر پرینتر زیراکس را انجام دهند.

 

تعمیر انواع پرینتر زیراکس

شرکت تعمیرات هوشمند گارانتی با در نظر گرفتن شرایط بازار و نیاز های مشتریان می تواند تمامی دستگاه های اداری زیراکس و همچنین تمامی دستگاه های اداری برند های دیگر را تعمیر و سرویس کند. در لیست زیر تمامی پرینتر های زیراکس درج شده است تا شما با مشاهده مدل پرینتر خود ، با شرکت گارانتی جهت تعمیر پرینتر زیراکس تماس حاصل فرمایید. شماره تماس مجموعه گارانتی برای دریافت خدمات لازم و تعمیر و سرویس پرینتر زیراکس 02172036 می باشد.

 

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل Xerox B215 Multifunction Printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل Xerox B205 Multifunction Printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل Xerox B210 Printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل WorkCentre 6515 DN Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل WorkCentre 6515 DNI Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل Phaser 6510 DN Color LED printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل Phaser 6510/DNI Color LED printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل WorkCentre 3335 DNI multifunction printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل WorkCentre 3345 DNI multifunction printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل Phaser 3330 Black-and-white printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل AltaLink C8100 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل AltaLink B8100 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink C405 DN Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink C400 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink B405 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink B400 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink C7000 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink B7000 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink C505 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink C500 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink C605 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink C600 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink C8000 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink C9000 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink B605/B615 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink B600/B610 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل AltaLink C8000 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل AltaLink B8000 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل WorkCentre EC7800 Series printer

* تعمیر پرینتر زیراکس مدل VersaLink C7000 Series printer

 

مشکلات رایج در پرینتر های زیراکس

 

  1. چرا پرینتر زیراکس روشن نمی شود؟

در همان اول کابل برق را چک کنید تا به دستگاه متصل باشد.

سوختگی پاور از مواردی است که می تواند موجب روشن نشدن پرینتر شود.

 

  1. چرا پرینتر زیراکس چاپ نمی کند ؟

کابل پرینتر را چک کنید تا به دستگاه متصل باشد.

از آنلاینی درایور دستگاه مطمئن شوید.

دستگاه را چک کنید تا در حالت pause نباشد.

 

  1. چرا کاغذ داخل پرینتر زیراکس مچاله می شود؟

مسیر عبوری کاغذ ها را چک کنید تا چیزی بر سر راه کاغذ ها قرار نگرفته باشد.

کاغذ ها را از یکدیگر جدا کنید تا هوا بین آن ها جریان پیدا کند.

 

  1. چرا کاغذ ها در پرینتر زیراکس چروک می شوند؟

از کاغذ خوب و مرغوب برای چاپ استفاده کنید.

خرابی پیکاپ یا همان کاغذ کش باعث چروکی کاغذ می شود.

خرابی هیتر نیز می تواند از مواردی باشد که این مشکل را به وجود می آورد.

 

  1. چرا پرینتر زیراکس تعدادی کاغذ به داخل خود می کشد؟

زمانی که می خواهید کاغذ ها را داخل پرینتر قرار دهید تکان دهید تا هوا در بین آن ها جریان پیدا کند.

از کاغذ ها یکبار بیشتر برای چاپ استفاده نکنید.

لاستیک پیکاپ را با دستمالی مرطوب تمیز کنید.

 

  1. چرا در پرینتر زیراکس نقطه و خط های تکراری بر روی برگه چاپ شده است؟

درام دستگاه ممکن است آسیب دیده باشد.

خط و خش روی فوم رول یا یونیت درام می تواند این مشکلات را به وجود بیاورد.

کثیفی یونیت درام از موارد به وجود آورنده خط و نقطه اضافی در چاپ است.

خرابی اسکن دستگاه می تواند از عوامل این مشکل باشد.

خرابی و فرسودگی تیغه بلید از موارد مهمی است که می تواند به درام دستگاه آسیب وارد کند.

(توجه نمایید که درام دستگاه را تمیز نکنید زیرا هر ماده تمیز کننده می تواند به آن آسیب بزند)

 

مراحل تعمیر پرینتر زیراکس

در ابتدا شما با مجموعه گارانتی برای تعمیر دستگاه زیراکس خود تماس می گیرید سپس به شرکت گارانتی جهت تحویل پرینتر و یا دستگاه اداری دیگر مراجعه می کنید که مشاورین این شرکت با دریافت دستگاه آن را شماره گذاری می کنند و برای شما قبض دستگاه را صادر می کنند تا در زمان تحویل پرینتر از  شرکت گارانتی آن را تحویل دهید. سپس تعمیرکاران با عیب یابی دستگاه شما جهت اعلام هزینه با شما تماس می گیرند که در صورت تمایل شما دستگاه زیراکس را تعمیر می کنند و بعد از اتمام تعمیرات با شما جهت دریافت دستگاه تماس می گیرند. توجه داشته باشید که در زمان تحویل پرینتر حتما رسید همراه شما باشد در غیر این صورت از تحویل دستگاه زیراکس به شما معذوریم.

 

 واحد مرکزی تعمیر پرینتر زیراکس

واحد مرکزی تعمیر پرینتر زیراکس دارای تعمیرکارانی ماهر و خبره می باشد که می توانند تمامی تعمیرات پرینتر زیراکس را انجام دهند. این شرکت با تجهیزات و ابزار های ویژه و پیشرفته می تواند کوچک ترین عیب و نقص پرینتر را مشخص کند تا تعمیرکاران این شرکت با اشراف کامل به مشکل این دستگاه ، اقدام به تعمیر پرینتر زیراکس کنند. واحد مرکزی تعمیر پرینتر زیراکس در فلکه سوم تهرانپارس واقع شده است که شما می توانید علاوه بر تعمیر پرینتر زیراکس ، تعمیر دستگاه کپی زیراکس و تمامی دستگاه های اداری را به این مجموعه بسپارید. مشتریان گرامی که دستگاه آن ها دچار خرابی شده است با نمایندگی تعمیر پرینتر زیراکس با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین واحد مرکزی تعمیر پرینتر زیراکس شما را در امر تعمیرات پرینتر زیراکس راهنمایی کنند. شرکت گارانتی همه ی روزهای هفته به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 18 آماده خدمات رسانی به شما کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/20

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00