تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر دستگاه کپی زیراکس


تعمیر دستگاه کپی زیراکس با توجه به اهمیت این محصول در کپی گرفتن اسناد و مدارک ، می‌ بایست در کمترین زمان ممکن و به صورتی انجام شود که موجب وقفه در کار های اداری نگردد. مرکز تعمیرات کپی زیراکس با توجه به تعمیر و سرویس دستگاه های کپی زیراکس ، مکانی فراهم شده است تا کاربران دستگاه کپی زیراکس بدون هیچگونه مشکلی نسبت به خرید و استفاده از این دستگاه اقدام نمایند. نمایندگی تعمیرات کپی زیراکس اقدام به رفع و تعمیر تخصصی تمامی خرابی ها و نقص های احتمالی دستگاه کپی زیراکس می کند تا دستگاه کپی همانند روز اول کار کند. مشتریان گرامی ، چنانچه دچار خرابی دستگاه کپی زیراکس و یا دستگاه های اداری زیراکس شده اید می توانید با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرید تا مشاورین و کارشناسان شما را در امر تعمیر دستگاه کپی زیراکس راهنمایی کنند.

 

فهرست

 

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس موظف به انجام تمامی خدمات مربوط به تعمیر دستگاه کپی زیراکس می باشد. در این نمایندگی تمامی قطعات دستگاه های کپی زیراکس به فروش می رسند و  همچنین تعمیر و سرویس دستگاه کپی زیراکس و تعمیر دستگاه های اداری زیراکس صورت می گیرد. هر مشتری می تواند بر اساس نیاز خود از این خدمات استفاده کند. در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس تمامی خدمات دارای ضمانت هستند و خدمات پس از فروش نیز برای مشتریانی که قطعات این دستگاه را خریداری می کنند نیز وجود دارد. در نمایندگی تعمیر کپی زیراکس رعایت تمامی حق و حقوق مشتری انجام می گیرد. تمام مشاورین نمایندگی دستگاه کپی زیراکس تلاش می کنند تا با تامین نیاز های مشتریان خود ، رضایت آنها را جلب کنند تا  گامی موثر در این زمینه برداشته باشند. در صورت مشاهده هر گونه خرابی در دستگاه ، با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس با شماره تلفن مندرج در وبسایت تماس گرفته تا همکاران بخش پاسخگویی شما را در زمینه تعمیر دستگاه کپی زیراکس راهنمایی نمایند. کارشناسان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس از شنبه تا پنجشنبه به جز روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی زیراکس

تعویض تونر دستگاه کپی زیراکس

یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی زیراکس ، تعویض تونر دستگاه کپی زیراکس است که توسط تعمیرکاران خبره و کارشناسان انجام می‌پذیرد. مشتریان این سرویس می‌توانند از طریق راه های برقراری تماس در وبسایت با مشاورین ما تماس بگیرند و درخواست خود را جهت تعمیر دستگاه کپی زیراکس ثبت کنند. استفاده از بهترین تونرها و رعایت اصول مشتری مداری این شرکت باعث شده تا واحد تعویض تونر دستگاه کپی زیراکس و سایر واحدهای این شرکت به انتخاب اول تمامی مشتریان برای تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی زیراکس گردد. جهت تعویض تونر دستگاه کپی زیراکس می توانید با شرکت گارانتی تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان این سرویس انجام شود.

 

تعمیر برد پاور دستگاه کپی زیراکس

تعمیر برد پاور کپی زیراکس یکی دیگر از خدمات تخصصی در نمایندگی زیراکس می باشد که توسط تیمی از ماهر ترین مهندسین و با استفاده از پیشرفته ترین تجیهزات این زمینه انجام می پذیرد. در صورتی که بررسی و عیب یابی دستگاه کپی زیراکس این گونه باشد که تعمیرات روی آن امکان پذیر نباشد تعمیرکاران این نمایندگی با کسب اجازه از مشتری ، برد دستگاه را تعویض می کنند.

تکنسین های نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس با جدیدترین تجهیزات این شرکت تمامی مشکلات مرتبط با سوختگی مادربرد ، نوسانات شدید برقی ، پورت های خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می نمایند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن باز می گردانند.

 

تعمیر درام دستگاه کپی زیراکس

درام دستگاه کپی زیراکس یا همان OPC دارای یک تیغه تمیز کننده است که تونرهای اضافی را از سطح و همچنین از روی کاغذ پاک سازی می کند. در شرایطی که درام دچار خرابی شده باشد خطوط نا به هنجاری در برگه‌های چاپ شده مشاهده می شود و در نهایت برگه چاپ شده قابل استفاده نیست.

تعمیر درام دستگاه کپی زیراکس دارای مراحل مختلفی است که عبارت است از : بررسی یونیت درام ، جداسازی درام، باز کردن سیم ها ، پاک سازی و تمیز کردن و در نهایت روغن کاری دنده‌ها و قفل محور . دقت کنید تا در عیب‌ یابی ، تعمیر و تعویض درام کپی زیراکس کلیه قطعات معیوب توسط مهندسین تعمیرکار کپی زیراکس بررسی و صحت عملکرد آنها چک شود.

 

تعویض بلید دستگاه کپی زیراکس

تعویض بلید دستگاه کپی زیراکس نیز یکی دیگر ازخدمات تخصصی ارائه شده توسط تعمیرکاران شرکت گارانتی است که با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار آلات در زمینه تعمیرات قطعات الکتریکی و توسط تیمی از ماهر ترین کارشناسان تعمیر انجام می‌پذیرد.

در زمان  تعویض بلید ، جهت بهتر شدن هر چه بیشتر کیفیت چاپ ، می‌توان سیم شارژر دستگاه را تعویض کرد تا کیفیت چاپ بهتر شود. در صورت امکان پس از باز کردن قطعه خراب ، می‌توان تمامی تونر و یا گرد و غبار داخل دستگاه را به وسیله یک دستگاه مکش و یا پمپ باد تمیز نمود.

 

تعویض کاغذکش دستگاه کپی زیراکس

در زمانی که تعمیرکاران این مجموعه اقدام به تعمیر کاغذکش دستگاه بکنند و متوجه عدم تعمیر این قطعه شوند با کسب اجازه از مشتری اقدام به تعویض کاغذکش می کنند تا کیفیت و عملکرد آن به حالت اولیه خود بازگردد.

در صورتی که نیاز به تعویض داشته باشد قطعه مورد نظر با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا برای شما تعویض می گردد. اگرچه کار انتقال کاغذ در دستگاه کپی به عهده کاغذ کش ها است (کاغذ کش ورودی و کاغذ کش خروجی) اما توجه داشته باشید که برخی از مشکلات مانند گیر کردن کاغذ و یا چروک شدن کاغذ ممکن است ربطی به کاغذ کش دستگاه نداشته باشد و به موارد دیگر مربوط باشد.

 

تعویض دولوپر دستگاه کپی زیراکس

بسیاری از مشتریان دستگاه های کپی زیراکس ، دولوپر را به عنوان یک ماده مصرفی می شناسند ، اما دولوپر ها جز مواد مصرفی نیستند و این زمانی اتفاق می افتد که این قطعه تمام کار خود را انجام داده و به علت فرسودگی دیگر قادر به فعالیت نمی باشد.

جهت تعویض دولوپر دستگاه کپی زیراکس بهتر است از قطعه اصلی برای جایگزین کردن آن استفاده کنید چرا که کیفیت دولوپر تأثیر به سزائی در کیفیت چاپ دارد. هر گونه خرابی در دولوپر علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت چاپ ، مصرف تونر دستگاه را نیز به شدت افزایش می دهد و موارد دیگری مانند ریزش پودر تونر را در پی خواهد داشت.

توجه داشته باشید که در صورت تعویض دولوپر دستگاه کپی زیراکس اگر چراغ خطای دستگاه روشن ماند دستگاه را ریستارت کنید تا مشکل برطرف شود.

 

خدمات تعمیر دستگاه کپی زیراکس در شرکت گارانتی

دستگاه کپی زیراکس مانند بسیاری دیگر از دستگاه های الکترونیکی نیازمند تعمیر و سرویس های دوره ای می باشد که اگر از کاربران دستگاه کپی زیراکس هستید و با خرابی دستگاه کپی مواجه شده اید و نیاز به خدمات تعمیر در حوزه تعمیر و عیب یابی هستید ، می توانید با خیالی آسوده تعمیر دستگاه کپی زیراکس خود را به مجموعه گارانتی که یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر دستگاه کپی زیراکس می باشد بسپارید.

این شرکت دارای واحد های مخصوص تعمیرات می باشد که هر بخش مسئول تعمیراتی مشخص را بر عهده دارد. صفر تا صد مشکلات دستگاه کپی زیراکس در این شرکت عیب یابی و تعمیر می شود. لازم به ذکر است که کلیه ی خدمات شرکت گارانتی دارای ضمانت می باشد تا در صورت خرابی مجدد مشتریان گرامی بتوانند با مراجعه به این مجموعه ، مشکل دستگاه را حل کنند.

 

خدمات تعمیر دستگاه کپی زیراکس در مجموعه گارانتی

* ارائه و فروش کلیه قطعات دستگاه‌های کپی زیراکس

* تعمیر ، سرویس و تعویض قطعات دستگاه کپی زیراکس

* تعمیر ، سرویس و تعویض دستگاه کپی زیراکس در محل

* استفاده از  بهترین مواد مصرفی در دستگاه کپی زیراکس

* ارائه مقالاتی در مورد هر یک از محصولات جدید زیراکس عرضه شده به بازار

* توضیحات لازم برای  نرم افزار و سخت افزار مرتبط با دستگاه کپی زیراکس

* عیب یابی فنی ، سخت افزاری ، نرم افزاری و کارکرد هر یک از محصولات شرکت زیراکس

 

خدمات ویژه تعمیر فتوکپی زیراکس در شرکت گارانتی

* ارائه خدمات پس از فروش اصل و اورجینال قطعات دستگاه کپی زیراکس

* تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کپی زیراکس

* شارژ کارتریج دستگاه کپی زیراکس

* فروش بهترین و مرغوب ترین مواد مصرفی دستگاه کپی زیراکس

* راهنمایی در خصوص چگونگی کارکرد دستگاه کپی زیراکس

* تعمیر ، تعویض و سرویس قطعات فیوزینگ دستگاه کپی زیراکس

* انجام تنظیمات و بازگشت به حالت کارخانه دستگاه کپی زیراکس

* بازیابی و ترمیم سیم ها و اتصالات دستگاه کپی زیراکس

* تعویض قطعات خراب و فرسوده دستگاه کپی زیراکس

 

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل

با توجه به مشکلات جا به جایی دستگاه کپی زیراکس ، شرکت تعمیرات هوشمند گارانتی خدمات تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل را برای مشتریانی که توانایی حمل و جا به جایی دستگاه کپی را ندارند در نظر گرفته است. چنانچه دستگاه کپی زیراکس شما نیاز به تعمیر دارد می توانید با شرکت گارانتی تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار سیار کنید تا در سریعترین زمان ممکن تعمیرکاران شرکت گارانتی با تجهیزات کامل برای تعمیر وسرویس دستگاه کپی شما مراجعه کنند. چنانچه تعمیر دستگاه کپی زیراکس شما نیاز به تعمیرات جنرال داشته باشد با تمایل شما دستگاه کپی زیراکس  به شرکت حمل می شود و تمامی تعمیرات لازم روی آن انجام می گیرد.

 

واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس

واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس در تلاش است تا با بهترین تعمیرکاران و تجهیزات پیشرفته ، بهترین عملکرد را در تعمیر دستگاه کپی زیراکس داشته باشد. در این مرکز از تعمیرکاران ماهر و کاربلد برای تعمیر و سرویس دستگاه های کپی زیراکس استفاده می شود. در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس در تهران از تجهیزات مدرن و بروز دنیا برای عیب یابی دستگاه کپی استفاده می کنند. همچنین نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس در کرج علاوه بر تجهیزات عالی از بهترین و متخصص ترین مهندسین برای تعمیر دستگاه کپی استفاده می کند. شما می توانید برای تعمیر هر یک از دستگاه های اداری زیراکس خود به یکی از این دو نمایندگی مراجعه کنید تا خدمات عالی این نمایندگی را دریافت نمایید. شما مشتریان گرامی می توانید با دریافت خدمات سرویس دوره ای دستگاه کپی زیراکس از خرابی آن ها جلوگیری کنید و به صورت دوره های یک ماهه ، سه ماهه و شش ماهه دستگاه کپی خود را سرویس کنید.

مشتریان گرامی که قصد تعمیر و سرویس دستگاه کپی زیراکس را دارند می توانند با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس شما را در انجام این امر یاری کنند. مجموعه گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/1/16

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   4.00   امتیاز متوسط   4.5   بالاترین امتیاز   5.00