تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی اصلی تعمیرات بوش


نمایندگی تعمیرات بوش آماده ارائه خدمت ، به آن دست از عزیزانی است که دستگاه آن ها دچار نقص و خرابی شده است و به دنبال نمایندگی تعمیرگاه مجاز بوش هستند. مجموعه گارانتی یکی از قدیمی ترین ، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران می باشد که این مجموعه به شعبه های جداگانه ای مانند نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش ، نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش و نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش تقسیم می گردد و تمامی خدمات مربوطه در بخش مجزا انجام می شود. کلیه اقداماتی که برای تعمیرات در این مجموعه صورت می گیرد توسط مهندسین و تکنسین های آموزش دیده است که علاوه بر کسب تجربه طی چند سال ، یکی از افراد تحصیل کرده در این زمینه می باشند.

 

شماره نمایندگی تعمیرات بوش : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات محصولات بوش

تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

تعمیرات یخچال بوش

 

 

در نمایندگی تعمیرات محصولات بوش ، علاوه بر ارائه خدمات مقصود جلب اطمینان و رضایت مشتریان می باشد از همین رو تعمیرکاران خود را بعد از رد کردن امتحان های آموزشی انتخاب می نماید. در صورتی که لوازم خانگی بوش شما به هر دلیلی دچار ایرادات فنی شد با نمایندگی تعمیرات بوش با شماره ی بالا تماس بگیرید تا کارکنان شرکت گارانتی شما را برای تعمیرات راهنمایی کنند.

 

تاریخچه شرکت بوش

این شرکت توسط فردی به نام رابرت بوش با سن 25 سال در سال 1886 با هدف تعمیرات تلفن ، لوازم برقی و ماشین آلات تاسیس شد. پس از گذشت یک دوره کوتاه این شرکت تعمیرات به یک شرکت بزرگ و با موفقیت های فراوان تبدیل شد. اولین موفقیت رابرت در زمینه تولید دستگاه جرقه زن مغناطیسی بود که بوش این پروژه خود را به آمریکا معرفی کرد و در نتیجه باعث ثبت سفارشات و جلب مشتریان زیاد شد. پس از آمریکا دیگر کشور خواهان این محصول رابرت شدند این اتفاق سبب تاسیس شدن دفاتر بوش در کشور های دیگر و جهانی شدن شرکت شد. پس از جنگ جهانی دوم ، بوش ساخت لوازم خانگی خود را آغاز کرد و در کنار این محصولات ، پروژه های ماهوره ای – فضایی و مخابراتی زیادی را ارئه کرد. در حال حاضر شرکت بوش جزو 10 شرکت بزرگ دنیا قرار گرفته است که در بیشتر از 50 کشور دنیا دارای فعالیت می باشد.

 

نمایندگی تعمیرات محصولات بوش

تیم طراحی محصولات بوش برای ساختار و کیفیت مطلوب لوازم خانگی خود ارزش زیادی قائل است که علاوه بر اینکه نیاز استفاده کنندگان را برطرف نماید به زیبایی محصولات خود توجه خاصی دارد. نمایندگی تعمیرات محصولات بوش هم به مشتریان خود اهمیت می دهد و تمام تلاش خود را برای تعمیرات لوازم خانگی بوش به کار می برد.

 

                نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش دارای بخش جداگانه برای تعمیرات محصولات بوش می باشد            

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

در صورتی که از ماشین لباسشویی بوش به طور درست استفاده نمایید حتی با وجود اینکه یکی از بهترین برند ها به حساب می آید امکان دارد بعد از مدتی دچار نقص گردد که به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش نیاز پیدا می کنید. این مرکز تمامی تعمیرات را به صورت کاملا تخصصی و تعویض قطعات را فقط با قطعات اصلی انجام می دهد. زیرا استفاده از قطعات اصلی باعث بهتر شدن عملکرد و در نتیجه طولانی شدن عمر دستگاه می گردد.

 

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

در نمایندگی همه ی نواقص دستگاه با تجهیزات پیشرفته رفع می گردد. اگر هر گونه عمل غیر عادی مانند خاموش شدن ناگهانی ، تخلیه نکردن دستگاه ، تمیز نشستن ظروف و... برای دستگاه شما به وجود آمد نگران نباشید و با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش تماس بگیرید تا مشکلات دستگاه را برطرف نمایند.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش

یخچال یکی از لوازم ضرورری در منزل محسوب می شود زیرا در صورت خرابی ، مواد غذایی و محتویات داخل یخچال به سرعت فاسد می شوند. بنابراین هر زمان که متوجه نقص یخچال خود شدید با نمایندگی تعمیرات یخچال بوش تماس بگیرید تا تعمیرکاران در سریعترین زمان به برطرف کردن خرابی یخچال بپردازند.

 

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات بوش برای صرفه جویی در هزینه ها ، تعویض قطعات را فقط در صورت نیاز انجام می دهند

 

نمایندگی فروش قطعات بوش

در صورتی که به هر علتی دستگاه شما دچار نقص و خرابی شد با مراجعه به نمایندگی فروش قطعات بوش نسبت به تعمیرات دستگاه خود اقدام نمایید. با توجه به اینکه خرابی ممکن است به دلیل آسیب دیدگی قطعات باشد شما تعمیرکاران گرامی می توانید به فروشگاه مراجعه نمایید و قطعه موردنظر را برای تعمیرات خریداری کنید. در فروشگاه مجموعه گارانتی تمامی قطعات یدکی اصلی مربوط به محصولات بوش با قیمت مناسب ارائه می گردد.

 

تعمیرات لوازم خانگی بوش

تعمیرات لوازم خانگی بوش به سیستم مجهز عیب یابی و مهندسین ماهر برای تعمیرات احتیاج دارد که مرکز تعمیرات گارانتی ، از بهترین نمایندگی تعمیرات بوش در تهران می باشد که تعمیرکاران به کار گرفته در این مرکز به آسانی می توانند به تعمیر بخش های آسیب دیده بپردازند. لازم به ذکر است که بیشتر مردم نقص در دستگاه خود را به نمایندگی تعمیرات مجاز بوش می سپارند که علاوه بر تعمیرات ، ضمانت نیز دریافت می کنند. یکی از خدمات ویژه ای که در این مجموعه ارائه می گردد ضمانت کردن دستگاه می باشد تا در زمان خرابی مجدد ، مشتریان عزیز بتوانند به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش مراجعه کنند. برای افرادی که در منطقه تهرانپارس سکونت دارند باید گفت که دفتر مرکزی این نمایندگی در تهرانپارس می باشد و در صورت نقص لوازم خود به نمایندگی تعمیر بوش در تهرانپارس برای رفع نقص مراجعه کنند. کارکنان بخش پاسخگویی مجموعه گارانتی همه ی روزهای هفته به غیر از روزهای تعطیل و جمعه از ساعت 10 الی 19 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند.

 

 برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیرات بوش با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/11/20

آخرین تغییرات :1399/12/14


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   4   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00