تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات بوش


نمایندگی تعمیرات بوش (BOSCH)  گارانتی، به عنوان تعمیرگاه مرکزی فلر به کلیه دارندگان این محصول خدمات تعمیرات لوازم خانگی بوش را ارائه می دهد. شما می توانید برای تعیمر لوازم خانگی بوش خود با واحد تعمیرات لوازم خانگی بوش گارانتی تماس حاصل نمایید.

 

شماره تماس واحد تعمیرات محصولات بوش : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات بوش!

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات بوش در ایران توانسته است نسبت به ارائه خدمات تعمیر، سرویس و نگهداری و همچنین تامین قطعات لوازم خانگی بوش خدمات لازم را به شما مشتریان عزیز ارائه بدهد.

گارانتی با بهره گیری از دانش متخصصان تعمیرات لوازم خانگی بوش توانسته است نسبت به سایر نمایندگی های تعمیرات بوش گوی سبقت را برباید. شما می توانید نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص لوازم خانگی خود با شماره بالا تماس بگیرید.

 

پذیرش لوازم در نمایندگی تعمیرات بوش چگونه است!

بعد از تماس شما کاربران گرامی با وب سایت گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات بوش می توانید نسبت ثبت در خواست تعمیرات خود بصورت آنلاین اقدام کنید یا می توانید نسبت به ایجاد فایل تعمیرات بصورت تلفنی نسبت به درخواست ارسال کارشناس و ثبت تعمیرات مد نظر خود اقدامات لازم را انجام بدهید.

بعد از تماس شما با گارانتی(نمایندگی تعمیرات بوش) درخواست شما در سامانه گارانتی ثبت گردیده و کارشناس مربوطه با هماهنگی با شما و در زمان مقرر به محل(منزل یا محل کار) شما مراجعه خواهد کرد.

همچنین در صورتیکه محصول شما قابل حمل باشد لازم است که آن محصول را به نشانی وب سایت گارانتی ارسال و قبض رسید کالا را دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/10/20

آخرین تغییرات :1398/10/20


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00