تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

فیلتر آب یخچال و ساید بوش


فیلتر آب یخچال بوش در مجموعه گارانتی به عنوان تنها تامین کننده فیلتر آب یخچال بوش در ایران ارائه می شود. مجموعه گارانتی به عنوان بزرگترین واحد تامین، خرید و فروش فیلتر یخچال بوش اصلی در ایران، فیلتر آب کلیه مدل های یخچال ها و ساید بای ساید(Side-by-Side) بوش (BOSCH) را تهیه و توزیع می کند. شما می توانید برای خرید یا درخواست تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال خود با واحد فروش مجموعه گارانتی که شماره آن در ذیل آمده است تماس بگیرید.

 

برای خرید آنلاین با نصب رایگان اینجا کلیک کنید

تلفن واحد فروش و تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال و ساید بوش : 02172036

ثبت درخواست فروش یا خرید فیلتر آب

 

 

فیلتر آب یخچال بوش

همانطور که از نام معتبر بوش که، یک برند آلمانی می باشد و توسط آقای روبرت بوش برپا شده است، برمی آید، برای تداوم کارکرد مناسب یخچال و ساید، بایستی از قطعات اصلی آن استفاده کرد. فیلتر  آب یخچال بوش نیز از این قاعده مستثنی نیست. گارانتی، به عنوان بزرگترین مجموعه خدمات سرویس و نمایندگی تعمیرات بوش در ایران توانسته است فیلتر آب یخچال بوش را به عموم مصرف کنندگان این برند ارائه دهد. اما در این بخش خصوصیات یک فیلتر آب اصلی بوش را خدمتتان ارائه می کنیم.

  • اولین موردی که در مرحله اول، بایستی مد نظر داشت خرید فیلتر آب یخچال بوش از یک مرکز معتبر است.
  • همه فیلتر آب یخچال که توسط مجموعه گارانتی به فروش می رسد دارای 1 ماه ضمانت کیفیت می باشند. لذا در صورتیک یک فیلتر آب از این مجموعه خریداری کرده اید حتما نسبت گارانتی آن آگاه باشید.
  • سوکتهای محل نصب نیز بایستی بصورت کاملا استاندارد باشند و با سوکت های اصلی ورودی فیلتر آب یخچال بوش اصلی مطابقت داشته باشند.
  • در صورت خرید فیلتر آب یخچال بوش از مجموعه گارانتی حتما به این موضوع توجه داشته باشید که از کارشناس ارسالی فاکتور فروش دریافت کنید.

 

فیلتر آب یخچال بوش

 

انواع فیلتر یخچال بوش

با توجه به تنوع یخچالها و ساید بای ساید بوش در ایران، گارانتی با تامین انواع فیلترهای اصلی تصفیه آب بوش، گامی مهم در برآورده کردن نیاز شما عزیزان در خصوص تعویض فیلتر یخچال بوش برداشته است. بطوریکه هیچ یک از مدلهای یخچال بوش وجود ندارند که از کمبود فیلتر تصفیه غیر قابل استفاده بمانند.

 

مزایای استفاده از فیلتر تصفیه آب یخچال بوش

گارانتی به عنوان تنها نمایندگی رسمی بوش در ایران، برای اینکه بتواند رضایتمندی کامل مشتریان را بدست بیاورد، باز فیلتر تصفیه آب یخچال بوش اصلی استفاده کرده و آنها را ضمانت می کند. انواع فیلتر تصفیه آب یخچال بوش در زیر لیست شده اند که کاملا دارای ضمانت بوده و نصب آن ها رایگان می باشد:

 

فیلتر درونی یخچال بوش

فیلتر آب یخچال بوش

سرویس و تعویض فیلتر آب یخچال بوش از خدمات کاملا تخصصی ای است که توسط مجموعه گارانتی به شما عزیزان ارائه داده می شود.

فیلتر آب یخچال بوش
فیلتر بیرونی آب یخچال بوش

فیلتر آب ساید بای ساید بوش

فیلتر آب 3M از پر طرفدارترین فیلتر های مخصوص ساید بای ساید بوش است که توسط مجموعه گارانتی ارائه می شود. برای سفارش با شماره 02172036 تماس بگیرید.

فیلتر آب ساید بای ساید بوش

 

 

مشخصات فیلتر تصفیه آب یخچال بوش 3M:

  • فیلتر آب 3M دارای بالاترین کیفیت را دارند، چرا که توسط بزرگترین تولید کننده تصفیه آب در جهان(3M) تولید شده است.
  • بالاترین قدرت در کاهش طعم و بوی نامطبوع کلر را دارد.
  • بالاترین قدرت در کاهش میزان آلودگی و ذرات معلق در میان فیلترها را دارد.
  • حفاظت بسیار خوبی از قطعات داخلی یخچال در مقابل رسوبات آب دارد.
  • دقت کاهش ذرات آن تا 5 میکرون می باشد.
  • این فیتلر کاملا تست شده است و دارای تاییده از سازمان NSF دارد.

 

 

طراحی این فیلتر تصفیه آب یخچال بوش، برای مدت 6 ماه پس از نصب و استفاده و یا برای تصفیه 1515 لیتر آب مناسب می باشد. در صورتیکه فیلتر آب یخچال بوش، در زمان مقرر آن تصفیه نگردد، نه تنها کارآیی خود را از دست می دهد، بلکه لایه از لجن های رسوبی در کلیه مجاری داخلی یخچال خواهد نشت و باعث می شود که در دراز مدت کلیه لوله کشی گرفته شود و محل رشد باکتری و خزه گردد.

 

فیلتر 3M از نوع فیلتر داخلی یخچال بوش بوده و با بهره گیری از فن آوری کربن فعال، بیشتر ناخالصی های در آب را حذف می کند و آب را کاملا شفاف خواهد کرد  در بین فیلترهای بهترین گزینه برای جایگزینی می باشند.

نحوه تعویض فیلتر یخچال بوش

نحوه تعویض فیلتر آب یخچال ساید بوش در ذیل بصورت کاملا گام به گام ارائه شده است. همانطور که قبلا هم ذکر شده بود، یخچال و ساید بوش دارای دو عدد فیتلر تصفیه آب هستند یکی فیلتر تصفیه آب بیرونی و دیگری فیلتر تصفیه آب درونی. وظیفه فیلتر آب بیرونی مهیا کردن و تصفیه آب ورودی برای مرتبه یکم است تا اینکه بتواند آب تصفیه شده مناسبتری را به داخل ساید هدایت کند. برای اینکه بتوانید فیلتر آب بیرونی ساید را بیرون بکشید لازم است که در ابتدا نسبت به جلو کشیدن یخچال ساید اقدام کنید و سپس نسبت به بستن شیر ورودی آب اقدام کنید. بعد از این مرحله لازم است که سوکتهای ورودی مربوط به فیلتر آب را جدا کرده و سپس نسبت به تعویض آن اقدام کنید. فیلتر آب درون دستگاه میز به مرور خراب شده و نیاز به تعویض دارند. برای اطلاع از نحوه تعویض فیلتر یخچال بوش در ادامه با ما باشید.

 

 

مناطق تحت پوشش تعویض فیلتر آب یخچال و ساید بوش در تهران

 

تماس با واحد فروش فیلتر آب یخچال بوش در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات فلر می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید.

محدوده تحت پوشش واحد فروش فیلتر آب یخچال بوش در شمال تهران

تجریش، سوهانک، دارآباد، آجودانیه، اقدسیه،هروی، میرداما، ظفر، دولت، شریعتی، دروس، پاسداران، اندرزگو، جردن، الهیه، ولنجک، زعفرانیه، نیاوران

محدوده تحت پوشش واحد تعویض فیلتر یخچال بوش در جنوب تهران

انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر

محدوده تحت پوشش واحد تعویض فیلتر یخچال بوش در شرق تهران، لواسانات و پردیس

تهرانپاس، نارمک، رسالت، فرجام، پیروزی، حکیمیه، لواسانات

محدوده تحت پوشش واحد تعویض فیلتر یخچال بوش در غرب تهران، کرج، فردیس، شهریار

آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر، شهر قدس، گرم دره، اندیشه

محدوه تحت پوشش واحد فروش فیلتر آب یخچال بوش در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب، سعات آباد

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/3/19

آخرین تغییرات :1399/11/19


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   5   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.8   بالاترین امتیاز   5.00