تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی ژانومه


گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی ژانومه کلیه محصولات این برند را سرویس و تعمیر می کند. تعمیرات چرخ خیاطی ژانومه بصورت کاملا تخصصی توسط تکنسین های دوره دیده و کارآزموده گارانتی با بهره گیری از تجهیزات روز صورت می گیرد. تمام محصولات ژانومه تحت نظارت واحد QC این شرکت سرویس شده و کلیه سرویس های انجام شده بمدت یکماه ضمانت تعمیرات دارند. گارانتی نمایندگی نمونه تعمیرات چرخ خیاطی ژانومه در ایران می باشد.

 

شماره تماس واحد تعمیرات چرخ خیاطی ژانومه: 02172036

 

نمایندگی رسمی تعمیرات چرخ خیاطی ژانومه

مجموعه گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی ژانومه در تهران همچنین خیام کلیه چرخ خیاطی های صنعتی و خانگی ژانومه را بصورت کاملا حرفه ای سرویس و تعمیر می کند. تعمیرات چرخ خیاطی ژانومه شامل موارد ذیل می شود:

  1. سرویس و روغن کاری چرخ ژانومه
  2. رفع گریپاژ و سفتی چرخ ژانومه
  3. سرویس بخش ماسوره و ماکرو و کمپلت چرخ ژانومه
  4. تامین قطعات و فروش تجهیزات ژانومه

در صورتیکه چرخ خیاطی شما قفل کرده است و حرکت نمی کند نبایستی آنرا به عقب بچرخانید یا بزور حرکت بدهید. در صورتیکه چرخ  خیاطی ژانومه شما قفل کرده است می توانید با خواندن مقاله علت قفل شدن چرخ خیاطی مشکل خود را رفع کنید.

چرخ خیاطی ژانومه یکی از پر فروش ترین چرخ خیاطی های بازار ایران می باشد و بخاطر همین قطعات و تعمیرات آن به وفور پیدا می شود.

 

 

نمایندگی چرخ خیاطی ژانومه در تهران

گارانتی به عنوان نمایندگی چرخ خیاطی ژانومه در تهران، کلیه محصولات و قطعات این برند را تامین و به فروش می رساند. شما می توانید برای خرید چرخ خیاطی ژانومه به فروشگاه چرخ خیاطی گارانتی مراجعه کنید. در صورتیکه چرخ خیاطی ژانومه شما دارای خرابی است و مشکل دارد می توانید برای تعمیر آن به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید یا به شماره های ذیل تماس بگیرید.

شماره خدمات پس از فروش ژانومه: 02172036

 

معرفی چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه یکی از چرخ خیاطی های پرطرفدار در بازار ایران می باشد. این چرخ خیاطی دارای امکانات وسیعی در زمینه ایجاد انواع دوخت و ایجاد انواع طرحهایی که نیاز خیاط است را برآورده می کند. چرخ خیاطی ژانومه دارای انواع مختلفی می باشد. از پر طرفدارترین انواع چرخ خیاطی های ژانومه می توان به موراد ذیل اشاره کرد:

  • چرخ خیاطی ژانومه مدل A393
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل A802A
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل JH-1040

و مدلهایی از این قبیل جزو برترین مدلهای موجود در بازار هستند که بسیار هم مورد اقبال عموم افرادی که خیاطی می کنند قرار گرفته است.

 

خدمات پس از فروش ژانومه

مجموعه گارانتی به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش ژانومه، مدلهایی مختلف این چرخ را سرویس وتعمیر می کند. در صورتیکه چرخ ژانومه خود را از مجموعه گارانتی تهیه کرده اید هنگام خرید، بایستی حتما کارت ضمانت را دریافت کرده باشید. کارت ضمانتی که توسط گارانتی ارائه می گردد به نام خودتان صادر می گردد. لذا برای استفاده از شرایط ضمانت چرخ خیاطی خود بایستی فاکتور فروش و کارت ضمانت خود را همراه داشته باشید.

 

 

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/4/9

آخرین تغییرات :1400/6/28


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   18   پایین ترین امتیاز   1.00   امتیاز متوسط   3.9   بالاترین امتیاز   5.00