تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

قفل شدن توپی چرخ خیاطی


چرا توپی چرخ خیاطی قفل کرده؟

این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی است که توسط کاربران بسیار پرسیده می شود. علت قفل کردن توپی چرخ خیاطی چند مورد می باشد که در زیر به آن اشاره می شود. اما قبل از خواندن این مقاله،  این نکته را در نظر داشته باشید، در صورتیکه توپی چرخ مشکل داشته باشد، هرگز توپی را برعکس نچرخانید چرا که ممکن است باعث ایجاد خرابی هرچه بیشتر دستگاه شما بشود. در این حالت به احتمال بسیار زیاد دستگاه شما گریپاژ کرده است و نیاز به سرویس توسط تعمیر کار تخصص چرخ خیاطی دارد.

در صورتیکه نیاز به اعزام کارشناس برای تعمیرات حضوری دارید با شماره 02172036 تماس بگیرید.

ثبت درخواست تعمیر

خرید قطعات چرخ خیاطی

 

برای سرویس یا تعمیر چرخ خیاطی خود می توانید با مجموعه گارانتی با شماره 02172036 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای انجام تعمیرات، به شما مراجعه بکنند.

از عواملی که باعث قفل کردن توپی چرخ خیاطی می شوند می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. گریپاژ کردن متعلقات و چرخنده های داخلی دستگاه
  2. عدم تمیز کاری و روغن کاری چرخ خیاطی
  3. عدم سرویس به موقع چرخ خیاطی

 

نقش گریپاژ کردن متعلقات چرخنده بر قفل کردن توپی چرخ خیاطی و راه حل آن!

همانطور که از عنوان این بخش بر می آیند یکی از عوامل شایع قل شدن توپی چرخ خیاطی گریپاژ کردن دستگاه است. گریپاژ کردن یعنی اینکه قسمتهای چرخنده دستگاه نتوانند براحتی داخل مغزی خود چرخیده و حرکت کنند که در این حالت کاری از دست شما بر نمی آید و بایستی با تعمیرکار چرخ خیاطی تماس گرفته تا چرخ شما را تعمیر کند و قسمتهای چرخنده دستگاه درست بکنند.

 

عدم تمیز کاری و روغن کاری چرخ خیاطی و تاثیر آن بر سفت شدن و قفل شدن چرخ خیاطی!

یکی از عللی که در، گیر کردن یا به اصطلاح قفل کردن چرخ خیاطی تاثیر دارد عدم تمیز کاری و روغن کاری چرخ است. روغنکاری چرخ باعث می شود که دستگاه مدت زمان طولانی تری فعالیت بکنید. چرا که هنگام دوخت ودوز توسط دستگاه پرزهای پارچه به مرور به قسمتهای مختلف چرخ رسیده و باعث ایجاد اختلال در عملکرد چرخ می شود. لذا برای رفع قفل شدن چرخ خیاطی بایستی عمل روغن کاری  و تمیز کاری دستگاه بصورت دوره های 2 ماهه صورت بگیرید.

 

عدم سرویس چرخ خیاطی و تاثیر آن بر قفل کردن توپی!

همه چرخ های خیاطی بدون استثاء بایستی بصورت دوره ای سرویس و نگهداری شوند تا در دراز مدت  با مشکل قفل شدن توپی مواجه نشوند. چرا که چرخ به مرور زمان پرز گرفته و  در نهایت مانع عملکرد صحیح دستگاه خواهند شد.

 

 

برای سرویس و تعمیر چرخ خیاطی قدیمی در منزل خود می توانید با ما با شماره 02172036 درتماس باشید.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/7/25

آخرین تغییرات :1399/4/12


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   313   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.6   بالاترین امتیاز   5.00