تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی اصلی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ (Samsung)


نمایندگی اصلی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ جهت رضایت مشتریان گرامی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ را با بالاترین کیفیت ارائه می نماید. از خدماتی که در مجموعه گارانتی از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ ارائه می گردد می توان به بررسی تخصصی دستگاه ، تعمیر و تعویض قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ و رفع تمامی مشکلات رایج تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ اشاره کرد. در صورت نیاز همکاران و کاربران این دستگاه ، قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ با قیمت مناسب در وبسایت به فروش می رسد. در صورت بروز هر گونه مشکل با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ با شماره ی درج شده در وبسایت تماس بگیرید تا کارشناسان مربوط به تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ اقدامات لازم را به شما اعلام می نمایند. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ همواره آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

 

 

 

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ

قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ

خطاهای ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل d146

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

 

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ

مجموعه گارانتی دارای نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران می باشد و با سالها سابقه در این زمینه توانسته است تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ را به صورت کاملا تخصصی انجام دهد. در صورتی که هر گونه خطای ظرفشویی سامسونگ را مشاهده کردید به سرعت به رفع آن بپردازید به این دلیل که هر چی از زمان بروز خطا بگذرد احتمال خرابی جدی در دستگاه بیشتر می شود. مهندسین نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ ابتدا با سیستم عیب یابی نواقص را پیدا کرده و سپس با استفاده از ادوات مخصوص آن را تعمیر می کنند.

 

قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ

قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ به سه بخش قطعات کنترل کننده ، قطعات مصرف کننده و قطعات انتقال دهنده فرمان تقسیم می شوند. هر کدام از این بخش ها نیز خود از اجزای مختلفی تشکیل شده اند. قطعات کنترل کننده را می توان به شیربرقی ، برد الکترونیکی ، تایمر ، هیدروستات ، ترموستات و ... تقسیم کرد. قطعات مصرف کننده نیز از المنت حرارتی ، پمپ تخلیه و پمپ اصلی و مخزن مایع تشکیل شده است. از قطعات انتقال دهنده فرمان هم می توان به کابل ها ، سوکت ها و سوئیچ وسیم ها اشاره کرد.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ تمامی قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ را به صورت اورجینال به فروش می رساند. فروش قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ با ضمانت نامه به کاربران ارائه می گردد. برای خرید قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ فقط کافیست به وبسایت مجموعه گارانتی مراجعه کرده و قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 

خطاهای ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل d146

ارور DR : کد خطای مشکل از درب

ارور E2 : کد خطای مربوط به اختلال در ورودی آب

ارور E3 : کد خطای مربوط به اختلال در آبگیری

ارور E4 : کد خطای مربوط به ورود آب گرم

ارور F1 : کد خطای مربوط به تشخیص میزان آب

ارور F3 : کد خطای مربوط به نشتی آب

ارور F4 : کد خطای مربوط به زیاد بودن دمای آب

ارور F5 : کد خطای مربوط به پایین بودن دمای آب

ارور F6 : کد خطای مربوط به نشتی شیربرقی

ارور F8 : کد خطای مربوط به موتور سنکرون

ارور TS-TO : کد خطای مربوط به ترمیستور

 

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

* بررسی فنی عیب یابی ماشین ظرفشویی سامسونگ

* تعمیر موتور ظرفشویی سامسونگ

* تعمیر برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی سامسونگ

*  تعویض و تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی سامسونگ

* تعویض فیلتر ماشین ظرفشویی سامسونگ

* برطرف کردن تمامی خطاهای ماشین ظرفشویی سامسونگ

 

 

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ همواره در تلاش است که تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ را به صورت کاملا تخصصی انجام داده و تمامی نواقص را رفع نماید. به همین دلیل مجموعه گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ ، دوره های آموزشی برای ارتقای اطلاعات تعمیرکاران برگزار می کند تا بتوانند به راحتی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ را انجام دهند. مجموعه گارانتی نمایندگی تعمیرات سامسونگ است که علاوه بر تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ ، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، تعمیر تلویزیون سامسونگ و تعمیر یخچال سامسونگ توسط مهندسین مخصوص هر وسیله صورت می گیرد. در صورت بروز هر گونه مشکل در ماشین ظرفشویی فقط کافیست با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ تماس گرفته تا کارشناسان شما را در انجام این امر راهنمایی کنند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/12/24

آخرین تغییرات :1399/12/24


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   4   پایین ترین امتیاز   4.00   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00