تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر دستگاه کپی سامسونگ در شمال تهران


تعمیر دستگاه کپی سامسونگ در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در شمال تهران به صورت  کاملا حرفه به همراه ابزار آلات مدرن صورت می گیرد. تعمیرکاران فعال در واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ، از میان بهترین تعمیرکاران تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ انتخاب شده اند. مهندسین نمایندگی تعمیر دستگاه کپی سامسونگ در شمال تهران با تسلط بر هریک از دستگاه‌های کپی سامسونگ ، اطلاعات کاملی نیز درباره  قطعات اصلی و فرعی دستگاه کپی دارند. مهارت های تعمیرکاران نمایندگی فتوکپی سامسونگ در شمال تهران ، باعث می شود تا در هنگام بروز خرابی و عیب در دستگاه کپی، علت این خرابی به سرعت مشخص شود و اقدامات لازم برای تعمیر آن انجام گیرد. تشخیص صحیح خرابی و به ‌موقع دستگاه کپی سامسونگ ضمن آن ‌که از صدمه زدن به بقیه قطعات دستگاه جلوگیری می‌کند ، از هزینه‌ های زیاد دستگاه جلوگیری می‌کند. در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ ، دستگاه کپی اول عیب یابی می شود سپس اقدامات تعمیر روی آن صورت می گیرد و به مشتری تحویل داده می شود. برای تعمیر دستگاه کپی سامسونگ خود با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرید تا مشاورین نمایندگی تعمیرات کپی سامسونگ در شمال تهران شما را در تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ راهنمایی کنند.

 

فهرست

مشکلات رایج دستگاه کپی سامسونگ

تعمیرات تخصصی انواع دستگاه کپی سامسونگ در شمال تهران

واحد تعمیرات فتوکپی سامسونگ در شمال تهران

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ در شمال تهران

 

مشکلات رایج دستگاه کپی سامسونگ

 

علت سیاهی کاغذ در دستگاه کپی سامسونگ چیست؟

سیاهی یا تیرگی اوراق چاپ شده توسط دستگاه کپی سامسونگ یکی از خرابی هایی است که کاربران بسیاری درباره علت آن به نمایندگی گزارش داده اند. این خرابی در دستگاه های کپی بسیار رایج است. علت تیرگی اوراق چاپ شده در کپی سامسونگ قابل تعمیر است. چاپ های سیاه و تیره باعث مصرف بیش از اندازه جوهر در دستگاه کپی می شود و ظاهری تیره و زشت به برگه چاپ شده می دهد. عدم استفاده از کاغذ مرغوب و خرابی کارتریج می تواند در سیاهی چاپ کردن دستگاه کپی سامسونگ موثر باشد. عدم کارکرد پاک کن درام ، مرغوب نبودن تونر کارتریج یا به اشتباه پر شدن کارتریج از مواد مصرفی از مهم ترین دلایل تیرگی دستگاه کپی سامسونگ است. گاهی ممکن است تونر در درون دستگاه ریخته شده باشد که باید دستگاه کپی را با دقت تمیز کنید. در صورتی که کارتریج سالم و بی نقص است ، وضعیت درام را مورد بررسی قرار دهید تا به درستی به وظیفه خود عمل کند.

 

علت مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی سامسونگ چیست؟

علت مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی سامسونگ به عوامل مختلفی می تواند مرتبط باشد. معمولا این خرابی و مشکل خیلی جدی و اساسی نمی باشد زیرا استفاده از کاغذهای یکبار استفاده شده، مرطوب یا تا خورده ، جنس بد کاغذ و استفاده از جنس های مختلف کاغذ از جمله مهمترین دلایل این خرابی می باشد. با به وجود آمدن این خرابی نباید دستگاه را مجبور به ادامه فعالیتش کنید. دقت کنید که کاغذ را به درستی در دستگاه قرار داده باشید. کاغذهای داخل دستگاه را پشت و رو کنید و به طور کامل بچرخانید. با رعایت این موارد می توانید از تکرار این خرابی جلوگیری کنید. شما می توانید در صورتی که این مشکل را برطرف نکردید از نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ کمک بگیرید.

 

چرا دستگاه کپی سامسونگ کپی نمی گیرد؟

این خرابی در بهترین حالت می تواند از طرف کاربر باشد که مثلا دستگاه کپی را به برق وصل نکرده یا اینکه از کاغذ خوب برای چاپ گرفتن استفاده نکرده باشد. پوسیدگی کابل های برق ، سوختگی پاور ، سوختگی برد، درست قرار نگرفتن کارتریج و غیره نیز می تواند از دلایل کپی نگرفتن دستگاه کپی سامسونگ باشد. برای رفع این مشکلات کارتریج دستگاه را چک کنید و از وجود کاغذ مطمئن شوید.

 

تعمیرات تخصصی انواع دستگاه کپی سامسونگ در شمال تهران

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل CLX 9250/52              * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل CLX-6260

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل CLX-9352NA             * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SCX-5835fn

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SCX-6555                  * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SCX-8123NA

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SCX-8128                  * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SCX-8230

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SCX-8240                  * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-M4070

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-C3060FR               * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-C4060FX

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-K4250RX              * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-K4350LX

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-K7400                  * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-K7500

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-K7600                  * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-M4070FR

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-M4080FX             * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-M4580LX

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-M5360RX             * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-M5370LX

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-X4220RX              * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-X4250LX

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-X4300LX               * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-X7400

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-X7500                   * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-X7600

 

واحد تعمیرات فتوکپی سامسونگ در شمال تهران

نمایندگي تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ با کسب تجربه در سالیان سال در زمینه تعمیر دستگاه کپی سامسونگ توانسته رضایت مشتریان گرامی را کسب کند. تمامی لوازم اداری که سازمان ها با آنها به صورت روزانه سروکار دارند ، نقش بسیار مهمی در عملکرد درست آن اداره جات دارند و در صورتی که یک مشکلی برای این دستگاه ها به وجود بیاید ممکن است قسمتی از کار آن سازمان مختل شود. بنابراین نگهداری درست دستگاه های کپی و یا تعمیر سریع آنها دارای اهمیت بسیاری است. دستگاه فتوکپی سامسونگ و دستگاه پرینتر سامسونگ یکی از دستگاه های پرکاربرد در سازمان ها می باشد که بیشتر کارکنان سازمان ها با آن ها در ارتباط هستند و خرابی دستگاه کپی می تواند مشکلات زیادی برای آن اداره ایجاد کند. نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه کپی سامسونگ و همچنین انجام سرویس های دوره ای می تواند احتمال خراب شدن دستگاه کپی را کاهش دهد. چنانچه دچار خرابی دستگاه کپی سامسونگ شده اید می توانید با نمایندگی فتوکپی سامسونگ در شمال تهران به شماره ی 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین این نمایندگی شما را در تعمیر فتوکپی سامسونگ راهنمایی کنند. کارشناسان نمایندگی تعمیر کپی سامسونگ در شمال تهران همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز می باشند.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/13

آخرین تغییرات :1400/9/30


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00