تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

 نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول (Whirlpool)


نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول جهت رضایت مشتریان گرامی بهترین خدمات را برای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول با کیفیت مطلوب ارائه می نماید. مجموعه گارانتی با چند سال سابقه درخشان ، نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران می باشد. تیم تعمیرات، تمامی تلاش خود را به کار می برند تا با ارائه خدمات حرفه ای اعتماد کاربران را جلب نمایند که در تمام این سال ها موفق بوده اند. نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول تمامی اقدامات مربوط به برطرف شدن نقص در دستگاه را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد. همچنین در مجموعه گارانتی، فروش قطعات ماشین ظرفشویی ویرپول اصلی با بهایی کمتر از دیگر فروشگاه ها صورت می گیرد. به دلیل اینکه ماشین ظرفشویی از وسایل کاربردی می باشد و در نبود آن تا حدودی جریان زندگی مختل می گردد در صورت هر گونه خرابی و نقص با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول تماس بگیرید تا کارشناسان جهت تعمیر شما را یاری نمایند.

 

فهرست

عیب یابی ماشین ظرفشویی ویرپول چگونه انجام می گیرد؟

کدهای خطای ماشین ظرفشویی ویرپول

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول

 

عیب یابی ماشین ظرفشویی ویرپول چگونه انجام می گیرد؟

گاهی اوقات ممکن است ایراد جزئی باشد و با بررسی چند نکته نواقص برطرف گردد و شما دیگر به نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول جهت تعمیرات نیاز پیدا نکنید. با مطالعه قسمت عیب یابی ماشین ظرفشویی ویرپول می توانید متوجه شوید که آیا به تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول نیاز دارید یا نیاز ندارید. در صورتی که اگر به تعمیرات جدی نیاز داشتند با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول تماس بگیرید تا مشکلات دستگاه شما رفع گردد.

 

دلیل روشن نشدن ماشین ظرفشویی ویرپول چیست؟

ابتدا درب را چک کنید که بسته شده باشد در صورتی که درب بسته بود امکان دارد که ظروف زیادی برای شستشو در دستگاه قرار داده اید و یا به عبارتی درست بارگیری نکرده اید. اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول تماس بگیرید.

 

علت صدای زیاد در ماشین ظرفشویی ویرپول چیست؟

احتمال دارد که تیغه های موجود در پمپ تخلیه دچار خرابی شده باشند که باید بررسی گردند و یا ممکن است کاسه نمد و بلبرینگ فرسوده شده باشند که این صدای زیاد ایجاد می گردد. اگر خرابی دستگاه شما برطرف نگردید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول تماس بگیرید.

در صورتی که به قطعات نیاز داشتید باید گفت که در مجموعه گارانتی فروش قطعات ماشین ظرفشویی ویرپول انجام می گیرد

 

چرا ماشین ظرفشویی ویرپول نشتی آب دارد؟

اولین چیزی که باعث این اتفاق می شود خرابی پمپ تخلیه است. یک واشر در محفظه پمپ قرار دارد که فرسودگی آن می تواند علت نشتی آب باشد که باید هم پمپ تخلیه و هم واشر مورد بررسی قرار گیرند. از دیگر قطعاتی که به نشتی آب ارتباط دارد می توان به بازوهای اسپری کننده ، شیر ورودی آب و ... اشاره کرد. تمامی این ها باید توسط فرد اعزامی نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول بررسی شوند.

 

در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول پس از تعمیرات دستگاه ضمانت نامه اعطا می گردد

 

علت لکه دار شدن ظروف در ماشین ظرفشویی ویرپول چیست؟

یکی از دلایل لکه دار شدن ظروف استفاده از مایع شوینده بی کیفیت است همچنین دمای آب باید روی 49 درجه سانتی گراد باشد تا ظروف کاملا تمیز شوند. در صورتی که فشار آب منزل کم باشد ظروف درست شسته نمی شوند. امکان دارد گاهی اوقات مشکل جدی باشد با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول تماس بگیرید تا مانع خرابی بیشتر دستگاه شوید.

 

تمامی مواد مصرفی مورد نیاز این دستگاه در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول به فروش می رسد

 

دلیل خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی ویرپول چیست؟

امکان دارد ظروف را درست در دستگاه نچیده اید. از یک مایع جلا دهنده که به خشک شدن ظروف کمک خواهد کرد استفاده نمایید. احتمال دارد که هیت پمپ و ترموستات دچار خرابی شده باشند که باید به صورت تخصصی بررسی گردند.

اگر به تعمیرکار متخصص جهت تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول نیاز داشتید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول تماس بگیرید

 

کدهای خطای ماشین ظرفشویی ویرپول

خطای 1 F: این خطا به سنسور دما ارتباط دارد.

خطای F2 : این خطا به معنی این است که نشتی آب اتفاق افتاده است.

خطای F3 : این خطا به نقص سیستم گرمایشی نمایش داده می شود.

خطای F4 : این خطا به دلیل ایراد در سیستم زهکشی نمایش داده می شود.

خطای F5 : این خطا به مسدود بودن روتور در دستگاه اشاره می کند.

خطای F6 : این خطا به دلیل اختلال در پر شدن آب نشان داده می شود.

خطای F7 : این خطا به علت نقص در فلومتر نمایش داده می شود.

خطای  F8: این خطا به بالا بودن سطح آب در دستگاه ارتباط دارد.

خطای F9 : این خطا به دلیل پر بودن بیش از حد آب نمایش داده می شود.

خطای F0 : این خطا به ایراد در سنسور دستگاه مربوط می شود.

خطای FA : این خطا به اختلال در شاخص آب نوری اشاره می کند.

خطای FB : این خطا به خرابی شیر دیفرانسیل ارتباط دارد.

خطای FC : این خطا به ایراد در حسگر سختی آب مربوط می شود.

دقت نمایید که در صورت خرابی هر کدام از بخش ها در مجموعه گارانتی فروش قطعات ماشین ظرفشویی ویرپول با قیمت مناسب انجام می شود.

 

شرکت گارانتی یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات ویرپول می باشد که ماشین لباسشویی ، یخچال و ماشین ظرفشویی را تعمیر می نماید

 

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران

امروزه پیدا کردن نمایندگی جهت تعمیرات کار بسیار سختی می باشد و بعضی از افراد از ترس نبودن نمایندگی تعمیرات معتبر ، در زمان خرابی ، دستگاه خود را به جایی نمی سپارند و این باعث آسیب دیدگی بیشتر دستگاه می شود. مجموعه گارانتی از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول می باشد که همه ی اقدامات مربوط به تعمیرات را با استفاده ادوات مجهز انجام می دهد. برای آن دسته از عزیزانی که در شهر تهران زندگی می کنند مرکز تعمیرات گارانتی نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران می باشد که برای تعمیرات فقط باید با نمایندگی تماس گرفته تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند.

 

شماره ی نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول 02172036 می باشد

 

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول تمامی خدمات مربوط به همه ی مدل ها را با استفاده از ابزارآلات پیشرفته انجام می دهد. در صورتی که دستگاه شما دچار هر گونه خرابی شد و به تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول نیاز داشتید با مجموعه گارانتی که از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران می باشد تماس گرفته و مشکلات دستگاه را برطرف نمایید. کلیه ی خدمات رفع خرابی ، توسط نیروهای مجرب نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول صورت می گیرد که تجربه کافی جهت تعمیرات را دارا می باشند. برای ارتباط با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول با شماره تلفن 02172036 تماس گرفته تا راهکاری های مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند. ساعات پاسخگویی مشاورین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به جز جمعه ها و روزهای تعطیل می باشد.

 

در صورتی که به تعویض قطعات نیاز داشته باشید در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول قطعات ، کاملا اورجینال به صورت آنلاین به فروش می رسد

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/12/10

آخرین تغییرات :1399/12/11


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00