تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

 نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول در تهران (whirlpool)


نمایندگی تعمیرات یخجال ویرپول همواره آماده خدمت رسانی به مشتریانی است که به تعمیر یخچال ویرپول نیاز دارند. گاهی اوقات ممکن است که به دلایل مختلف یخچال شما دچار خرابی شود و نیاز به تعمیرگاه مورد اطمینان داشته باشید که مرکز تعمیرات گارانتی ، نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول در تهران می باشد و کلیه ی اعمال مربوطه را با استفاده از ابزارآلات مجهز و توسط نیروهای کارآزموده انجام می دهد. از خدمات دیگری که در نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول صورت می گیرد می توان به فروش قطعات یخچال ویرپول اشاره کرد. در صورتی که یخچال شما دچار نقص و ایراد جدی گردید که قادر به رفع آن نبودید با نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول تماس بگیرید. کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول دانش کافی در زمینه تعمیرات را دارند و می توانند راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

 تلفن نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول: 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

فهرست

فروش قطعات یخچال ویرپول

تعمیر یخچال ویرپول در محل به چه صورت می باشد؟

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در محل

 

فروش قطعات یخچال ویرپول

در صورتی که در زمینه تعمیر یخچال ویرپول تعمیرکار هستید و قطعات برای تعمیرات احتیاج دارید در قسمت فروشگاه وبسایت ، فروش قطعات یخچال ویرپول انجام می شود. در نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول به دلیل استقبال زیاد مشتریان گرامی فروش قطعات یخچال ویرپول با قیمتی پایین تر از بازار ارائه می گردد. برای این کار فقط باید به بخش قطعات یخچال ویرپول رفته و خرید خود را با خیال آسوده انجام دهید و نگران قیمت ها نباشید.

 

تعمیر یخچال ویرپول در محل به چه صورت می باشد؟

تعمیر یخچال ویرپول در محل یکی دیگر از خدماتی است که در نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول به کاربران ارائه می نماید. این مزیت به دلیل سخت بودن حمل یخچال به تعمیرگاه فراهم گردیده است تا با این کار به راحتی درخواست تعمیر یخچال ویرپول در محل را توسط مشاورین نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول ثبت کرده و پس از ثبت درخواست ، تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول با ادوات مخصوص در سریعترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر اعزام می شوند.

 

در مجموعه گارانتی بعد از تعمیر یخچال ویرپول ضمانت نامه به مشتریان عزیز ارائه می گردد

 

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول

* تعمیر برد یخچال ویرپول

* تعمیر موتور یخچال ویرپول

* تعمیر و تعویض کندانسور یخچال ویرپول

* تعمیر و تعویض اواپراتور یخچال ویرپول

* بررسی و عیب یابی یخچال ویرپول

* تمدید گاز یخچال ویرپول

 

کلیه خدمات در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول به وسیله مهندسین انجام می شود

 

 

نکات مهم نگهداری و استفاده یخچال ویرپول

در صورتی که نکاتی را در استفاده از یخچال رعایت کنید می توانید هم عمر آن را افزایش دهید و هم مصرف انرژی را تا حدودی کاهش دهید.

* زمانی که دستگاه را جا به جا می کنید دقت نمایید تا به آن ضربه وارد نشود.

* هنگامی که دو شاخه را از پریز برق می کشید ابتدا با دست آن را نگهدارید و سپس بکشید.

* دستگاه را هرگز در مقابل وسایل قابل اشتعال و نور خورشید قرار ندهید.

* وقتی غذاهای گرم را داخل یخچال قرار می دهید از درپوش استفاده کنید.

* توجه کنید که هر چند وقت یکبار دستگاه را با یک پارچه تمیز نمایید.

 

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول تمامی تعمیرات را توسط تعمیرکاران ماهر انجام می دهد که سال ها تجربه در این زمینه دارند. تمامی خدمات در نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول با کارت گارانتی انجام می شود تا زمانی که احیانا پس از تعمیر یخچال ویرپول ، مجددا در دستگاه نقص و ایراد به وجود آمد با مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول نقص احتمالی برطرف شود. مجموعه گارانتی از نمایندگی تعمیرات ویرپول می باشد که علاوه بر تعمیرات یخچال ویرپول ، تعمیرات ماشین لباسشویی و یخچال ویرپول را نیز انجام می دهد. فروش قطعات یخچال ویرپول در مجموعه گارانتی با حذف واسطه به قیمت مناسب انجام می گیرد. در صورتی که یخچال شما دچار هر گونه خرابی شده است با نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول با شماره تلفن 02172036 تماس گرفته تا کارشناسان شما را در امر تعمیرات یخچال ویرپول یاری نمایند. پاسخگویی به مشتریان گرامی در نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول از ساعت 10 صبح الی 7 شب در روز های شنبه تا پنج شنبه به غیر از روزهای تعطیل صورت می گیرد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/12/9

آخرین تغییرات :1399/12/11


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00