تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی اصلی تعمیرات وستینگهاوس Westinghous


نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با به کارگیری نیروهای مجرب و با تجربه ، تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان گرامی را انجام می دهد. مجموعه گارانتی نمایندگی یخچال وستینگهاوس ، نمایندگی ماشین لباسشویی وستینگهاوس و نمایندگی ماشین ظرفشویی وستینگهاوس را دارا می باشد. تعمیرکاران  نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس کلیه ی تعمیرات و سرویس را با استفاده از روش های معتبر تعمیرات در دنیا انجام می دهند. گاهی اوقات به دلیل عدم نگهداری درست ، دستگاه دچار نقص و خرابی می گردد که این ممکن است برای همه برند ها رخ دهد و این به انتخاب شما در خرید ارتباطی ندارد. اما مجموعه گارانتی با سال ها سابقه ی درخشان از بهترین نمایندگی مجاز تعمیرات وستینگهاوس ، همه ی موارد خرابی در دستگاه را با بهره مندی از ابزارآلات مجهز برطرف می نماید. در نمایندگی تعمیرات وستینگ هاوس علاوه بر تعمیرات ،  فروش قطعات وستینگهاوس نیز صورت می گیرد. در صورتی که هر گونه مورد غیر عادی در دستگاه خود مشاهده کردید با نمایندگی تعمیرات وستیگهاوس با شماره تلفن مندرج در وبسایت تماس بگیرید تا کارشناسان شما را در زمینه تعمیرات ،  راهنمایی نمایند.

 

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس

نمایندگی ماشین لباسشویی وستینگهاوس

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

فروش قطعات وستینگهاوس

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس

 

نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس

گاهی اوقات ممکن است یخچال شما دچار اختلالی شود که این اختلال در بعضی موارد جزئی می باشد و راحت برطرف می گردد اما احتمال دارد که خرابی بزرگتر و به تعمیرات اساسی نیاز داشته باشد. در صورتی که به هر گونه خرابی جزئی و جدی برخورد کردید و به دلیل اینکه خرابی یخچال مواد غذایی را فاسد می کند با مجموعه گارانتی که نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس است تماس بگیرید تا تعمیرکاران در سریعترین زمان ممکن به محل موردنظر شما جهت تعمیرات اعزام شوند.

 

  قابل ذکر است که در نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس شارژ گاز یخچال نیز انجام می شود

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستینگهاوس

ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم در منزل محسوب می شود که بدون آن شستشوی لباس کار راحتی نمی باشد. اما ممکن است در بعضی مواقع مشکلی برای آن پیش بیاید که به تعمیرات نیاز داشته باشد اگر به دنبال تعمیرگاه مورد اطمینان هستید  و از ماشین لباسشویی وستینگهاوس استفاده می کنید با مجموعه گارانتی که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستینگهاوس می باشد جهت رفع نقص تماس بگیرید.

 

در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس برای کاهش هزینه ها حدالامکان قطعات تعمیر می گردند و در صورت عدم تعمیر ، تعویض قطعات انجام می شود

 

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

ماشین ظرفشویی از دیگر وسایل کاربردی در منزل می باشد که با آن کار بسیاری از خانم ها راحت تر شده است. ولی به علت اینکه از لوازم برقی می باشد امکان دارد که با گذشت زمان و یا استفاده نادرست از آن دچار آسیب دیدگی شود و به سرویس و تعمیرات نیاز داشته باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که در صورت خرابی لوازم خود به هر مکانی برای تعمیرات اعتماد نمی کنید باید گفت که شرکت گارانتی دارای نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس می باشد که هر گونه خرابی و ایراد در دستگاه شما را برطرف می کند.

 

به دلیل حساس بودن ماشین ظرفشویی ، تعمیرکاران در نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در دوره های آموزشی برای مسلط بودن به تمامی قطعات شرکت کرده اند

 

فروش قطعات وستینگهاوس

در نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس علاوه بر اینکه تعمیرات لوازم خانگی این برند را انجام می دهد فروش قطعات وستینگهاوس نیز صورت می گیرد. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات وستینگهاوس را دارند فقط باید به قسمت فروشگاه مجموعه گارانتی که نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس می باشد مراجعه نمایند و ابتدا قطعه مورد نظر خود را جستجو و سپس با قیمتی منصفانه و مناسب خریداری نمایند. لازم به ذکر است که تمامی قطعات وستنیگهاوس کاملا اورجینال بوده و به طور کلی قطعات تقلبی در این فروشگاه وجود ندارد.

 

نکته : در صورتی که موفق به خرید قطعات وستینگهاوس نشدید با نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس تماس بگیرید

 

نمایندگی لوازم خانگی وستینگهاوس

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس با ارائه سال ها خدمات صادقانه توانسته است رضایت مشتریان گرامی را بدست بیاورد. مجموعه گارانتی نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در تهران می باشد که هر گونه خرابی مربوط به محصولات وستینگهاوس را با ابزارآلات پیشرفته و به وسیله مهندسین ، به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد. هدف تعمیرات در کنار جلب رضایت مشتری باعث شده است که از دیدگاه مردم ، شرکت گارانتی یکی از مورد اعتماد ترین نمایندگی مجاز تعمیرات وستینگهاوس در سراسر تهران گردد. در صورتی که به نمایندگی تعمیرات محصولات وستینگهاوس نیاز داشتید با شماره 02172036 تماس گرفته تا مشاورین مرکزی تعمیرات وستینگهاوس شما را راهنمایی نمایند. کارشناسان نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس همه روزه از ساعت 10 الی 19 به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده خدمت رسانی به شما کاربران گرامی می باشند.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/12/6

آخرین تغییرات :1399/12/19


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   4.00   امتیاز متوسط   4.7   بالاترین امتیاز   5.00