تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس (Westinghouse)


نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس برای بدست آوردن اعتماد و رضایت مشتریان عزیز  ، بهترین خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس را با ارزشی منصفانه ارائه می کند. شرکت گارانتی ، نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در تهران است که به دلیل گسترده بودن این مجموعه علاوه بر نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس ، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستینگهاوس و نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس نیز می باشد. کلیه خدمات این مجموعه مانند تعمیرات و فروش قطعات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس با گارانتی انجام می گیرد تا در صورت بروز مشکل با مراجعه مجدد ، مشکلات برطرف گردد. زمان مشاهده خرابی هر چه سریعتر با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس تماس بگیرید و مشکلاتی که برای دستگاه شما پیش آمده است را به کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس شرح دهید تا راهنمایی های لازم در اختیار شما قرار داده شود.

 

تلفن نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

فهرست

تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس

فروش قطعات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس به چه صورت انجام می شود؟

روش نگهداری از ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس

نمایندگی مرکزی ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

 

تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس

برند وستینگهاوس یکی از بهترین شرکت های تولید ماشین ظرفشویی می باشد که اکثریت مردم پس از استفاده ی این محصول راضی بوده اند. اما حتی با وجود اینکه وستینگهاوس انتخاب خوبی برای خرید ماشین ظرفشویی است اما ممکن است پس از چند سال استفاده و فرسودگی  دچار خرابی گردند. تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس به دلیل تکنولوژی و سیستم پیچیده ی آن به تجهیزات و مهارت بالا نیاز دارد. مهندسین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس هر گونه اطلاعات و ابزارآلات که راجع به این موضوع نیاز است را در اختیار دارند. پس شما نگران این موضوع  نباشید و تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس را به تیم با تجربه مجموعه گارانتی بسپارید.

 

توجه: تعمیر ظرفشویی وستینگ هاوس باید توسط تعمیرکار متخصص انجام گیرد با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در زمان خرابی تماس بگیرید

 

فروش قطعات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

یکی از خدمات بخصوصی که در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس به همکاران و مشتریان عزیز ارائه می گردد ، فروش قطعات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس می باشد. با توجه به اینکه فروش قطعات تقلبی در بازار زیاد شده است مجموعه گارانتی به دلیل اعتماد مشتریان ، فروش قطعات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس را با ضمانت انجام می دهد. علاوه بر این اگر از قطعات اصلی استفاده شود تعمیر ظرفشویی وستینگ هاوس تا حدود زیادی کاهش می یابد. برای اینکار فقط باید به فروشگاه مجموعه گارانتی مراجعه نمایید و قطعات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

روش نگهداری از ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس

* فیلتر ماشین ظرفشویی یکی از مهم ترین قطعات می باشد که ذرات باقی مانده بر روی ظروف را درون خود نگهداری می کند. بنابراین در دوره های کوتاه فیلتر را بررسی کنید تا حفره ای بر روی آن نباشد. همینطور برای عملکرد بهتر آن را با آب ولرم بشویید. در بعضی مواقع فیلتر قابلیت استفاده را ندارد برای خرید فیلتر ، با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس تماس بگیرید.

 

* برای اینکه باقی مانده ی غذا در دستگاه به جایی گیر نکند با یک دستمال مواد غذایی را از روی ظروف تمیز کنید و سپس برای شستشو در داخل دستگاه قرار دهید.

 

* در صورتی که داخل بدنه دستگاه به جرم گیری نیاز داشت با یک فنجان سرکه جرم روی بدنه را از بین ببرید. به این صورت که فنجان سرکه را روی سبد قرار داده و دستگاه را روشن نمایید تا بجوشد با این کار جرمگیری در منزل انجام می شود. اما در صورتی که جرمگیری انجام نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس تماس بگیرید تا این کار به صورت تخصصی انجام شود.

 

مجموعه گارانتی یکی از قابل اعتماد ترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در تهران می باشد

 

* هر چند وقت یکبار بدنه داخلی دستگاه را تمیز نمایید برای اینکار ابتدا سبد های شستشو را خارج کرده و سپس بدنه را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

 

* محیط مرطوب دستگاه پس از شستشوی ظروف ، مکان خوبی برای رشد باکتری و قارچ می باشد. برای جلوگیری از این موضوع با یک پارچه نخی لاستیک و واشر درب را خشک کنید. اگر لاستیک شما به مرور زمان فرسوده شده باشد با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس جهت تعویض قطعات تماس بگیرید.

 

* به دلیل عدم ایجاد رسوب و کاهش میزان سختی آب از نمک ماشین ظرفشویی استفاده می شود. نمک ماشین ظرفشویی باعث می شود که خط و خش روی ظروف ایجاد نشود بنابراین دقت نمایید که همیشه از نمک در زمان شستشوی ظروف استفاده نمایید.

 

با رعایت روش های بالا کمتر به تعمیر ظرفشویی وستینگ هاوس نیاز پیدا خواهید کرد

 

نمایندگی مرکزی ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

نمایندگی مرکزی ماشین ظرفشویی وستینگهاوس آماده خدمت رسانی به افرادی است که به تعمیر ظرفشویی وستینگ هاوس نیاز پیدا کرده اند. مجموعه گارانتی یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس از نظر مشتریان گرامی می باشد که با سال ها خدمت صادقانه توانسته است به این جایگاه برسد. در صورت بروز هرگونه خرابی با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس در تهران با شماره تلفن 02172036 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شما را در جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس راهنمایی کنند. همچنین در شرکت گارانتی فروش قطعات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس انجام می شود. همکاران و تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس را دارند می توانند با مراجعه به قسمت فروشگاه قطعات مورد نظر را با کیفیت اصلی تهیه نمایند. مهندسین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس همه روزه از ساعت 10 صبح الی 19 به جز روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/12/12

آخرین تغییرات :1399/12/12


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00