تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیرات دستگاه کپی شارپ


تعمیر دستگاه کپی شارپ در شرکت گارانتی که یکی از نمایندگی معتبر تعمیرات دستگاه کپی شارپ می باشد محدود به مدل خاصی از دستگاه کپی نیست و تمامی دستگاه های اداری و دستگاه های کپی را در بر می گیرد. شما مشتریان گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل تخصصی و غیر تخصصی با مرکز تعمیرات دستگاه کپی شارپ تماس بگیرید تا مشاورین این مرکز شما را در تعمیر این دستگاه اداری راهنمایی کنند. در این نمایندگی تمامی تعمیرکاران سعی بر تعمیر قطعه اصلی دستگاه کپی شارپ دارند تا قطعه خراب تعویض نشود اما در صورتی که احتیاج به تعویض قطعه باشد از قطعات اصلی دستگاه کپی شارپ برای تعویض استفاده می شود. همچنین مجموعه گارانتی علاوه بر تعمیر دستگاه کپی شارپ ، تعمیر پرینتر شارپ را نیز در کارگاه مجزا انجام می دهد. مشتریان گرامی که دچار خرابی دستگاه شده اند می توانند با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ با شماره ی 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین این نمایندگی شما را در تعمیر دستگاه کپی شارپ راهنمایی کنند. کارشناسان بخش پاسخگویی مجموعه گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز می باشند.

 

فهرست

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی شارپ چه مواردی است؟

سوالات متداول کاربران دستگاه کپی شارپ

تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل

 

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ در تهران از بهترین تعمیرگاه های ماشین های اداری می باشد زیرا در این نمایندگی بهترین و ماهر ترین متخصصین تعمیر ماشین های اداری وجود دارد. تعمیرکاران این نمایندگی با اشراف کامل به سخت افزار و نرم افزاری دستگاه های کپی شارپ توانایی لازم جهت تعمیر دستگاه کپی شارپ را دارند. توجه داشته باشید که تمامی قطعاتی که تعویض می شوند همگی اصلی و فابریک بوده که باعث می شود تا دستگاه کپی شارپ همانند روز اول خود فعالیت کند. افرادی که قطعات دستگاه کپی شارپ را نیاز دارند می توانند با مراجعه به قسمت فروشگاه وبسایت قطعات مورد نیاز خود را خریداری نمایند. همچنین در این مجموعه علاوه بر تعمیر دستگاه کپی شارپ ، تعمیر پرینتر شارپ نیز انجام می شود.

 

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی شارپ

دستگاه کپی شارپ همانند بقیه دستگاه های کپی و دستگاه های اداری دارای قطعات الکترونیکی است که بعد از مدت زمانی دچار خرابی و مشکل می شود. در بعضی از دستگاه های اداری مانند دستگاه کپی شارپ قطعاتی مانند درام ، مگنت ، غلطک و موارد دیگری است که برای تعمیر آن ها باید اطلاعات کافی داشت. در متن ذیل توضیح مختصری درباره این قطعات داده شده است.

 

شارژ کارتریج کپی شارپ

باید توجه نمایید به محض تمام شدن جوهر و یا تونر کارتریج ، از دستگاه استفاده نکرده و سریعا اقدام به شارژ کاتریج نمایید. کارتریج را تا زمانی می توان شارژ نمود که بدنه آن سالم باشد اما در زمانی که بدنه کارتریج آسیب ببیند در آن زمان باید یک کارتریج جدید خریداری کنید. به شما پیشنهاد می شود تا شارژ کارتریج را خودتان انجام ندهید اما در صورتی که خودتان اقدام به شارژ کارتریج می کنید توجه داشته باشید که جوهر و تونر تقلبی خریداری نکنید زیرا این جوهر و تونر ها دارای قیمت پایینی هستند اما می توانند آسیب به دستگاه کپی یا پرینتر وارد کنند. بهتر است برای شارژ کارتریج خود با شرکت گارانتی تماس بگیرید تا کارشناسان فروش کارتریج دستگاه کپی شارپ شما در این زمینه راهنمایی نمایند.

 

تعمیر درام دستگاه کپی شارپ

خرابی درام معمولا در اسناد چاپ شده به صورت کمرنگ و ایجاد خطوط اضافی نمایش داده می شود. خط ها و نقاطی که بر روی درام بر اثر کارکرد زیاد و یا استهلاک ایجاد شده است را می توان با مایعی مخصوص سطح آن را پوشش داد تا دوباره همانند روز اول اقدام به چاپ کند. معمولا بعضی از کاربران درخواست تعویض درام را می کنند تا دیگر نیازی به تعمیر دوباره درام نداشته باشند.

تعمیر مگنت دستگاه کپی شارپ

درون کارتریج ماده ای به نام تونر وجود دارد که در صورت رسیدن رطوبت به آن به یکدگیر می چسبند و پس از خشک شدن سفت می شوند که همین امر موجب می شود تا قطعات داخلی پرینتر دچار خرابی و مشکل شوند. در صورت خرابی مگنت ، تونر به این قطعه نمی چسبد و متن ها و اسناد چاپ شده به صورت کمرنگ و یا ابری شکل نشان داده می شوند.

 

تعمیر انواع دستگاه کپی شارپ

شرکت تعمیرات هوشمند گارانتی با تجهیزات و متخصصین خود هرگونه مشکل و خرابی در مدل های مختلف دستگاه کپی شارپ را  به صورت تخصصی تعمیر و سرویس می کند. در لیست ذیل نام تمامی مدل های دستگاه کپی آمده است.

* تعمیر دستگاه فتوکپی سه کاره شارپ AR-6020N

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-6023N

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-X201

* تعمیر دستگاه فتوکپی سه کاره شارپ AR-6020D

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-X311N

* تعمیر دستگاه فتوکپی سه کاره شارپ AR-M460N

* تعمیر دستگاه فتوکپی سه کاره شارپ AR-X202

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-6020

* تعمیر دستگاه کپی شارپ رنگی MX-2614N

* تعمیر دستگاه فتوکپی چند کاره رنگی شارپ DX-2500N

* تعمیر دستگاه فتوکپی سه کاره شارپ AR-6031N

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-X180

* تعمیر دستگاه فتوکپی سه کاره شارپ AR-6131N

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-M451

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ MX-B200

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-M452X

* تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X200D

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-203EX

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-5731

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-X201D

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-X230N

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-X231N

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-5631X

* تعمیر دستگاه فتوکپی سه کاره شارپ MX-M264N

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ سه کاره MX-M283N

* تعمیر دستگاه فتوکپی رنگی شارپ MX-3100N

* تعمیر دستگاه فتوکپی رنگی شارپ MX-4100N

* تعمیر دستگاه فتوکپی چند کاره شارپ MX-M200D

* تعمیر دستگاه فتوکپی چند کاره شارپ MX-M464N

* تعمیر دستگاه فتوکپی چند کاره شارپ MX-M260

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ سه کاره MX-M202D

* تعمیر دستگاه فتوکپی چند کاره شارپ MX-M503U

* تعمیر دستگاه فتوکپی چند کاره شارپ MX-M453N

* تعمیر دستگاه فتوکپی چند کاره شارپ MX-M363N

* تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-M451

* تعمیر دستگاه فتوکپی سه کاره شارپ MX-M754N

 

سوالات متداول کاربران دستگاه کپی شارپ

  1. چاپ سفید دستگاه کپی شارپ علامت خرابی آن است؟

بسیاری از کاربران از چاپ سفید دستگاه کپی خود شکایت دارند. به گفته بعضی از مشتریان دستگاه کپی آن ها برگه سفید چاپ می کند در صورتی که کارتریج ، شارژ دارد و عملیات چاپ به درستی انجام می شود. اگر شما دچار این مشکل شده اید بهتر است اول تنظیمات دستگاه را چک کنید زیرا در بعضی از دستگاه های کپی شارپ این قابلیت در تنظیمات وجود دارد که در بعد از هر برگه چاپ شده یک برگه سفید بیرون دهد. این قابلیت ایجاد شده تا دسته های چاپ شده به وسیله کاغذ سفید از یکدیگر جدا شوند اما اگر این قابلیت را از تنظیمات برداشتید و باز هم این مشکل را داشتید این مشکل می تواند از نرم افزار و درایور دستگاه کپی شارپ باشد. می توانید خرابی های دستگاه کپی شارپ را به دست تعمیرکاران ماهر شرکت گارانتی بسپارید تا به بهترین شکل ممکن تعمیر و سرویس شود.

  1. علت کمرنگی چاپ دستگاه کپی شارپ چیست؟

اگر متن چاپ شده شما کمرنگ می باشد می تواند از کم شدن مواد داخل کارتریج مانند جوهر و یا تونر باشد که از حد معمول خود کمتر شده است. همچنین مواردی مانند خرابی درام ، مگنت یا تیغه بلید می تواند از موارد افت کیفیت در چاپ باشد.

  1. علت وصل نشدن دستگاه کپی شارپ به رایانه چیست ؟

نصب نادرست درایور می تواند باعث شود تا دستگاه پرینتر یا کپی به کامپیوتر شما وصل نشود. ممکن است در بعضی مواقع با آپدیت ویندوز این مشکل به وجود بیاید زیرا ممکن است درایور دستگاه کپی یا پرینتر ویندوز جدید را ساپورت نکند.

  1. علت کارنکردن دستگاه کپی شارپ چیست ؟

زمانی که دستگاه کپی یا پرینتر شما کار نکرد باید به ارورها و یا خاموش و روشن بودن دستگاه مطلع شوید و بعد باید محل قرارگیری کاغذ ها را چک کنید تا به درستی در جای خود قرار گرفته باشند. کارتریج دستگاه را چک کنید تا به درستی بر سر جای خود نشسته باشد. در بعضی از پرینتر های قدیمی به علت به هم ریختن تنظیمات قادر به کارایی نبودند اما اگر همچنان با انجام این کار ها باز هم دستگاه اقدام به چاپ نکرد بهتر است به تعمیرکار ماهر آن را نشان دهید.

  1. علت وصل نشدن دستگاه کپی شارپ به وایرلس چیست ؟

این مشکل در پرینتر هایی پیش می آید که قابلیت اتصال بدون سیم را دارند. ممکن است این مشکل در سیستم ، تنظیمات نادرست ، فعال بودن آنتی ویروس و فایروال ها باشد. عدم نصب درایور یا مشکلات دستگاه وایرلس می تواند باعث وصل نشدن دستگاه به وایرلس شود.

 

تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل

تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل از ویژگی های شرکت گارانتی است که می تواند کمک به سزایی به کاربران دستگاه های اداری برند شارپ نماید زیرا کاربرانی هستند که توانایی جا به جایی دستگاه را ندارند و یا وزن و سایز دستگاه کپی آنقدر بالا است که نمی توانند آن را جا به جا کنند و حتی ممکن است در زمان جا به جایی دستگاه کپی شارپ دچار صدمه و آسیب جدی شود. به همین دلایل است که یکی از سرویس های ویژه شرکت گارانتی تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل است. شما می توانید با تماس به شرکت گارانتی از مشاورین مرکز تعمیرات شارپ درخواست تعمیرکار در محل کنید تا تعمیرکاران این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن به آدرس تعیین شده از طرف شما مراجعه کنند.

 

خدمات و پشتیبانی شرکت گارانتی

* ارائه راهنمایی های لازم به مصرف کنندگان در خصوص نحوه کارایی دستگاه های کپی شارپ ، مراقبت آنها و سرویس های دوره ای

* بررسی کارآیی تجهیزات و قطعات دستگاه کپی شارپ

* تنظیم ، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات آن ها

* آزمایش داخلی و اساسی جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ ، سیگنال ساز ، آمپرسنج ، ولت متر و نرم افزارهای تخصصی جهت پیدا کردن مشکل

* انجام تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در دستگاه کپی شارپ

* بررسی در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به فتوکپی شارپ

* بکارگیری بهترین روش های تشخیص و عیب یابی کلی دستگاه کپی شارپ

* سرویس و رفع ایراد بر مبنای اصول Service دستگاه کپی شارپ

* آشنایی و سرویس و نحوه کارایی سنسور دستگاه کپی شارپ

* بررسی جدول های کارکرد دستگاه کپی شارپ

 

واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی شارپ

در واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی شارپ تمامی قطعات مصرفی اصل بوده که دارای کیفیت عالی و طول عمر زیادی می باشند. تعمیر دستگاه کپی شارپ با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در این دستگاه اداری باعث شده تا تعمیرات آن نیاز به دانش فنی و تجربه کاری داشته باشد از این رو شرکت گارانتی تمامی تعمیرکار ها و مهندسین خود را با با استفاده از تست ها و امتحانات پی در پی برگزیده است تا بتواند تعمیر دستگاه کپی شارپ را به درستی انجام دهد. همچنین در این مجموعه علاوه بر تعمیر دستگاه کپی شارپ ، تعمیر پرینتر شارپ نیز صورت می گیرد. شما مشتریان گرامی می توانید برای جلوگیری از خرابی های ناشی از استهلاک درخواست سرویس های دوره ای کنید تا در دوره های یک ماهه ، سه ماهه و شش ماهه تعمیرکاران ما برای سرویس دستگاه های اداری شما مراجعه کنند. مشتریان گرامی که قصد تعمیر دستگاه کپی شارپ را دارند می توانند از شنبه تا پنجشنبه به غیر از روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 9 الی 18 با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین این مجموعه ، در تعمیر دستگاه کپی شارپ به شما کمک کنند.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/21

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00