تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر شارپ


تعمیر پرینتر شارپ در شرکت گارانتی به دست کارشناسان و متخصصین حرفه ای صورت می گیرد. پرینتر از دستگاه های روزمره اداره جات و شرکت ها می باشد که باید در زمان خرابی به سرعت تعمیر و سرویس شوند. شرکت گارانتی تمامی تعمیرات پرینتر شارپ را توسط دستگاه های عیب یابی پیشرفته و مجهز و همچنین مهندسین خود انجام می دهد. شرکت گارانتی دارای نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ می باشد که توانسته تا به امروز با تعمیر پرینتر شارپ رضایت تمامی مشتریان گرامی را به دست بیاورد. شرکت گارانتی به صورت هدفمند در راستای تعمیرات پرینتر شارپ به مشتریان گرامی خدمات رسانی می کند. لازم به ذکر است که این نمایندگی علاوه بر تعمیر پرینتر شارپ ، تعمیر دستگاه کپی شارپ را هم در کارگاه مجزا انجام می دهد. مشتریان گرامی که قصد تعمیر پرینتر شارپ را دارند می توانند با شماره درج شده در وبسایت شرکت گارانتی تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی نمایند.

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ

خدمات تعمیر پرینتر شارپ در شرکت گارانتی چه مواردی می باشد؟

تعمیر قطعات پرینتر شارپ

مشکلات رایج پرینتر شارپ

تعمیر پرینتر شارپ در محل

 

نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ

نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ مفتخر است که توانسته با ارائه خدمات نوین به کاربران پرینتر شارپ بهترین عملکرد را در میان دیگر مراکز تعمیر پرینتر شارپ به دست بیاورد. این نمایندگی به همراه خدمات تعمیرات خود ضمانت نامه ارائه می کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل ، کاربران پرینتر شارپ برای تعمیرات مجدد اقدام فرمایند. مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی دارای نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ می باشد که تمامی مدل های این چاپگر را تعمیر و سرویس می نماید. نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ در تهران آماده ارائه خدمات به شما کاربران و مشتریان گرامی می باشد. مشتریان گرامی می توانند برای دریافت خدمات تعمیرات پرینتر شارپ از طریق یکی از راه های ارتباطی اقدام فرمایند. لازم به ذکر است که این مجموعه علاوه بر تعمیر پرینتر شارپ ، تعمیر دستگاه کپی شارپ را هم در واحد جداگانه انجام می دهد. کارشناسان نمایندگی تعمیرات شارپ از شنبه تا پنجشنبه به جز روز های جمعه و تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده پاسخگویی به شما کاربران گرامی می باشند.

 

خدمات تعمیر پرینتر شارپ در شرکت گارانتی

* عیب یابی سیستم داخلی پرینتر شارپ                   * رفع ارور و خطای پرینتر شارپ

* تعمیر مشکل کاغذ کشیدن پرینتر شارپ                * ریست سیستم پرینتر شارپ

* سرویس نرم افزاری پرینتر شارپ                          * راه اندازی مجدد پرینتر شارپ

* سرویس سخت افزاری پرینتر شارپ                       * تعمیر نمایشگر پرینتر شارپ

* سرویس برد پاور پرینتر شارپ                              * تعویض پیکاپ پرینتر شارپ

* سرویس برد فرمتر پرینتر شارپ                            * سرویس فیوزینگ پرینتر شارپ

* نظافت و گرد و غبار گیری پرینتر شارپ                * تعمیر و سرویس درام پرینتر شارپ

 

تعمیرات انواع پرینتر شارپ در واحد تعمیرات مرکزی پرینتر شارپ

شرکت گارانتی کلیه ی مدل های پرینتر شارپ را  که در ذیل شرح داده شده است را با استفاده از تجهیزات پیشرفته تعمیر و سرویس می نماید.

* تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-6020N                * تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-6023N

* تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-X201                  * تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-6020D

* تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-X311N                 * تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-M460N

* تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-X202                    * تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-6020

* تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-2614N                 * تعمیر پرینتر شارپ مدل  DX-2500N

* تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-6031N                  * تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-X180

* تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-6131N                  * تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-M451

* تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-B200                   * تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-M452X

* تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-X200D                 * تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-203EX

* تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-5731                    * تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-X201D

* تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-X230N                 * تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-X231N

* تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-5631X                  * تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-M264N

* تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-M283N               * تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-3100N

* تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-4100N                 * تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-M200D

* تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-M464N                * تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-M202D

* تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-M503U                * تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-M260

* تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-M453N                * تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-M363N

* تعمیر پرینتر شارپ مدل MX-M754N                * تعمیر پرینتر شارپ مدل AR-M451

 

تعمیر قطعات پرینتر شارپ

تعمیر درام پرینتر شارپ

درام پرینتر یکی از قطعات مهم و اساسی می باشد که در چاپ اسناد تاثیر مستقیم دارد و با پایین آمده کیفیت اسناد یا چاپ نقاط و خطوط اضافی می تواند نشان از خرابی درام باشد. درام قطعه ای حساس می باشد که می تواند بر اثر استهلاک و کارکرد بالا باعث خرابی این قطعه شود. متخصصین شرکت گارانتی توانایی تعمیر و سرویس درام پرینتر شارپ را با بهترین تجهیزات دارند. مشتریان گرامی می توانید با تماس به نمایندگی تعمیرات شارپ خدمات تعمیرات دریافت نمایید.

 

تعمیر مین برد پرینتر شارپ

خرابی مین برد باعث می شود تا دستگاه پرینتر به صورت ناگهانی خاموش می شود و یا به صورت کلی روشن نمی شود. مین برد که به آن برد اصلی کامپیوتر گفته می شود علاوه بر این که نقش تمامی قطعات را تعیین می کند ، ارتباط بین دستگاه ها را نیز برقرار می کند. متخصصین مجموعه گارانتی با تجهیزات پیشرفته می توانند بهترین خدمات تعمیر مین برد پرینتر شارپ را خدمت مشتریان گرامی ارائه کند.

 

تعمیر فیوزینگ پرینتر شارپ

از دلایل افت کیفیت پرینتر شارپ می تواند خرابی فیوزینگ پرینتر باشد. نقش فیوزینگ در پرینتر انتقال حرارت به تونر و جوهر می باشد تا اشکال و متن ها بر روی کاغذ حک شوند. خرابی فیوزینگ می تواند باعث کیفیت پایین چاپ شود و برای رفع این خرابی نیاز به تعمیرات دارید که می توانید با شماره گیری 02172036 از کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

تعمیر مگنت پرینتر شارپ

مگنت قطعه ای می باشد که دارای بار الکتریکی است و در عملیات چاپ تونر را به خود جذب می کند تا عملیات چاپ به صورت کامل انجام شود. در صورت رطوبت دار شدن تونر ، منگنت آسیب می بیند و نیاز به تعمیرات پیدا می کند. از نشانه های خرابی مگنت می توان به کیفیت پایین چاپ اشاره نمود. برای دریافت تعمیرات مگنت پرینتر شارپ می تواند از طریق یکی از راه های ارتباطی با کارشناسان با تجربه ی شرکت گارانتی تماس حاصل فرمایید.

 

مشکلات رایج در پرینتر شارپ

علت گیر کردن کاغذ در پرینتر شارپ چیست؟

برای پرینتر خود سعی کنید تا از کاغذ های مرغوب استفاده کنید و قبل از قرار دادن کاغذ ها در دستگاه پرینتر حتما آن را تکان دهید تا هوا در میان آن ها به جریان در بیاید. در بعضی مواقع ایجاد گرد و غبار بر روی سنسور نیز ممکن است دچار گیر کردن کاغذ شود. در بعضی مواقع ممکن است لاستیک پیکاپ دچار خرابی شده باشد که باعث ایجاد این مشکل می شود.

 

علت روشن نشدن پرینتر شارپ چیست ؟

روشن نشدن پرینتر می تواند از برد پاور پرینتر شارپ باشد اما قبل از هرکاری ابتدا از اتصال پرینتر به برق مطمئن شوید. اگر دارای نوسانات برق هستید نیز ممکن است پاور پرینتر شما سوخته باشد که در این صورت باید مراکز تعمیر مراجعه نمایید تا برد پاور شما را تعویض نمایند.

 

علت چاپ نکردن پرینتر شارپ چیست؟

ابتدا درایو کامپیوتر خود را چک کنید تا آنلاین باشد. در صورتی که درایو پرینتر بر روی کامیپوتر شما نصب نباشد نمی توانید از طریق کامیپوتر عمل پرینت یا چاپ را انجام دهید.

 

علت مچاله شدن کاغذ در پرینتر شارپ چیست ؟

مسیر حرکت کاغذ ها را چک کنید زیرا ممکن است در مسیر کاغذ ها شی یا کاغذ خرده موجود باشد که همین موضوع کافیست تا پرینتر کاغذ را به صورت مچاله شده تحویل دهد. در ضمن فراموش نکنید تا در زمان بارگذاری کاغذ ها ، تعدادی را از یکدیگر جدا کرده و ما بین آن ها هوا وارد کنید.

 

علت ظاهر شدن نقاط تکراری و خطوط عمودی در پرینتر شارپ چیست ؟

در پرینتر شارپ اولین گزینه برای به وجود آمدن نقاط تکراری ، درام می باشد زیرا اگر بر روی درام دستگاه پرینتر شارپ کوچکترین خطی ایجاد شود باعث می شود تا خطوط تکراری بر روی کاغذ ایجاد شود.

 

تعمیر پرینتر شارپ در محل 

شرکت گارانتی دارای خدمات ویژه همانند تعمیر پرینتر شارپ در محل می باشد که مشتریان گرامی می توانند از این خدمات استفاده نمایند. تعمیر پرینتر شارپ در محل برای مشتریانی که توانایی جا به جایی پرینتر را ندارند و یا فرصت حمل پرینتر به تعمیرگاه را ندارند مناسب می باشد. لازم به ذکر است که تعمیر پرینتر شارپ در محل دارای مزیت هایی می باشد. حمل و نقل و جا به جایی پرینتر می تواند باعث آسیب رساندن به پرینتر شود که تعمیرات در محل از خطرات جا به جایی کم می کند. برای دریافت خدمات تعمیرات پرینتر شارپ در محل ، کافیست با شماره شرکت گارانتی تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار سیار را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست شما ، تعمیرکاران با تمامی تجهیزات و قطعات به محل ثبت شده از سوی مراجعه می کنند. در بعضی مواقع ممکن است دستگاه پرینتر شما نیاز به تعمیرات اساسی و جنرال داشته باشد که با تمایل و رضایت شما دستگاه پرینتر به نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ حمل می شود و تعمیرات جنرال بر روی آن صورت می گیرد.

 

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر شارپ

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر شارپ همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر پرینتر شارپ رضایت مشتریان گرامی را جلب نماید. نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ توانسته با حذف واسطه ، قطعات اصلی پرینتر شارپ را زیر قیمت بازار به مشتریان گرامی ارائه کند. شرکت گارانتی دارای بخش ها و واحدهای گوناگونی می باشد که هر بخش با توجه به مدل پرینتر تعمیر و سرویس می شود. در این مجموعه هر پرینتر به واحد مخصوص خود سپرده می شود تا به صورت تخصصی روی قطعه معیوب تعمیرات صورت گیرد. تمامی تعمیرکاران شرکت گارانتی به تمامی مشکلات پرینتر شارپ مسلط هستند که می توانند به صورت کامل مشکلات را برطرف نمایند. همچنین شرکت گارانتی علاوه بر تعمیر پرینتر شارپ ، تعمیر دستگاه کپی شارپ را نیز انجام می دهد.

کاربران و مشتریان گرامی که قصد تعمیر پرینتر شارپ را دارند می توانند با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ شما را در این امر راهنمایی نمایند.

مجموعه گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده خدمت رسانی به شما کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/3/24

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00