تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید تونر ریکو


خرید تونر ریکو باید توجه کرد تا تونر اورجینال و اصلی خریداری شود. تونر های اورجینال نسبت به تونر های تقلبی و فرعی دارای کیفیت پایین تری می باشند. اگر قصد خرید تونر اصلی ریکو را دارید باید در زمان خرید به مراکز اصلی فروش تونر ریکو و یا نمایندگی فروش تونر ریکو مراجعه فرمایید تا تونر اصلی و اورجینال خریداری نمایید.

 

 

 قیمت تونر اصلی ریکو نسبت به نسخه تقلبی آن بسیار متفاوت می باشد که بهتر است برای سلامت کارتریج و دستگاه خود از پودر اصلی استفاده نمایید. شرکت گارانتی توانسته با حذف وابسته ، قیمت تمامی تونر های کارتریج ریکو را زیر قیمت بازار خدمت مشتریان گرامی عرضه نماید.

مشتریان گرامی که قصد خرید تونر ریکو را دارند می توانند با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین فروش شرکت گارانتی ، در زمینه خرید تونر کارتریج ریکو شما را راهنمایی کنند. کارشناسان شرکت گارانتی از شنبه تا پنجشنبه به جز جمعه ها و تعطیلات از ساعت 9 الی 18 آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

 

تونر کارتریج ریکو

دستگاه هایی مانند پرینتر و یا فتوکپی که وظیفه چاپ را دارند از یکسری قطعات تشکیل شده اند که هر کدام در عملیات چاپ نقش موثری دارند. تونر یکی از مواد مصرفی و مهم کارتریج می باشد که موجب تعیین رنگ در چاپ مطالب می شود. کارتریج ها نیز دارای دو نوع لیزری و جوهر افشان هستند که مواد مصرفی هر کدام متفاوت است. مواد مصرفی کارتریج های لیزری تونر می باشد و کارتریج های جوهرافشان جوهر است. در داخل کارتریج ماده ای به نام تونر وجود دارد که موجب تعیین رنگ متن ها می شود. چاپ متن به این گونه است که دستگاه به کمک کارتریج و کارتریج به واسطه تونر می تواند در بخش مهمی از فرآیند چاپ کمک کند.

 

تونر چیست؟

تونر پودری شیمیایی است که از 30 نوع ماده سمی و مضر ساخته شده است که برای انسان می تواند موجب بیماری شود. تونر از موادی مانند کربن ، پلی استر ، اکسید آهن تشکیل شده است. تونر ها هر چه کوچکتر باشند باعث چاپ با کیفیت می شوند و به همین شکل هر چه بزرگتر و درشت تر باشند باعث چاپ بی کیفیت می شوند. تونر های اصلی دارای ذرات کوچک و ریز هستند و شرکت های سازنده سعی بر کوچکتر کردن ذرات دارند تا بتوانند بهترین کیفیت را ارائه دهند. تونر های اصلی در زمان تولید کارتریج ، داخل آن ریخته می شوند و به صورت جداگانه فروخته نمی شوند.

 

فروش تونر های ریکو

شرکت تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی تونر های ریکو را در انبار های خود موجود کرده است که شما می توانید کارتریج های زیر را خریداری نمایید.

* خرید تونر کارتریج ریکو SP C320dn                       * خرید تونر کارتریج ریکو SP 212SFNw

* خرید تونر کارتریج ریکو MP 2014D                       * خرید تونر کارتریج ریکو SP C240dn

* خرید تونر کارتریج ریکو MP 2014AD                     * خرید تونر کارتریج ریکو M2700

* خرید تونر کارتریج ریکو M2701                             * خرید تونر کارتریج ریکو SP 220Nw

* خرید تونر کارتریج ریکو SP-112                             * خرید تونر کارتریج ریکو SP 150SU

* خرید تونر کارتریج ریکو SP 220SNw                      * خرید تونر کارتریج ریکو SP 220Nw

* خرید تونر کارتریج ریکو SP 325DNw                     * خرید تونر کارتریج ریکو SP-112

* خرید تونر کارتریج ریکو SP 220NW                       * خرید تونر کارتریج ریکو SP-112

* خرید تونر کارتریج ریکو SP C252sf                        * خرید تونر کارتریج ریکو c320dn

* خرید تونر کارتریج ریکو SP 325DNw                     * خرید تونر کارتریج ریکو SP 201N

* خرید تونر کارتریج ریکو SP 4510DN                      * خرید تونر کارتریج ریکو SP 210

* خرید تونر کارتریج ریکو SP 150SUw                      * خرید تونر کارتریج ریکو SP 211

* خرید تونر کارتریج ریکو SP 325SNw                      * خرید تونر کارتریج ریکو SP 213SFNw

* خرید تونر کارتریج ریکو Aficio SP 100                   * خرید تونر کارتریج ریکو SP 204SF

* خرید تونر کارتریج ریکو SP 325SFNw                    * خرید تونر کارتریج ریکو SP 220SFNw

 

در صورتی که علاوه بر خرید تونر ریکو به شارژ کارتریج ریکو نیاز داشتید اینجا کلیک نمایید

 

خدمات فروش نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو در تهران قادر است تمامی مدل های کارتریج ریکو را زیر قیمت بازار به فروش برساند همچنین این نمایندگی قادر است مواد مصرفی کارتریج ریکو را مانند تونر و جوهر را خدمت مشتریان گرامی عرضه کند. نمایندگی ریکو در تهران علاوه بر فروش کارتریج و مواد توانسته به وسیله ابزار های پیشرفته و مهندسین زبده خود اقدام به تعمیر دستگاه های اداری ریکو و همچنین تعمیر قطعات ریکو مانند کارتریج نیز بکند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به نمایندگی ریکو و یا از طریق تماس ، سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

 

واحد فروش تونر ریکو

برای اینکه کیفیت خوب و عالی داشته باشید پیشنهاد شرکت گارانتی این است که اقدام به خرید تونر ریکو اصلی و اورجینال کنید و برای اینکه بتوانید تونر اصلی خریداری کنید بهتر است به یکی از مراکز معتبر فروش تونر ریکو مراجعه کنید. شرکت گارانتی یکی از مراکز معتبر فروش تونر می باشد که می توانید با مراجعه به شرکت گارانتی و یا خرید تلفنی اقدام به خرید تونر کارتریج ریکو نمایید. نمایندگی تونر ریکو در انبار های خود هر دو مدل اصلی و فرعی تونر ریکو را دارد و شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود اقدام به خرید تونر نمایید. مشتریان گرامی که قصد خرید و یا مطلع شدن از قیمت تونر ریکو را دارند می توانند با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین فروش شرکت گارانتی شما را راهنمایی کنند. شرکت گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/13

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00