تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر پرینتر ریکو


تعمیر پرینتر ریکو (RICOH) در مجموعه گارانتی ریکو سرویس بصورت کاملا تخصصی و توسط تیمی مجرب و کارشناسانی زبده و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات دنیا تعمیر صورت می گیرد. در واحد مرکزی تعمیرات چاپگرهای ریکو تعمیرکارانی برگزیده شده اند که در دوره های تخصصی تعمیرات ماشینهای اداری مخصوصا پرینتر ریکو به صورت حرفه ای شرکت کرده اند. باتوجه به پیشرفته ترشدن تجهیزات و قطعات پرینترهای ریکو ، تعمیرکاران ما نیز به همراه پیشرفت قطعات پرینتر ریکو ، خود را برای تعمیر چاپگرهای ریکو به روز می کنند تا بتوانند بهترین خدمات تعمیر پرینتر ریکو را ارائه دهند. نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو در تهران آمادگی تعمیر هرگونه خرابی و عیب یابی پرینترهای ریکو را دارد. لازم به ذکر است که این مجموعه علاوه بر تعمیرات پرینتر ریکو ، تعمیر دستگاه کپی ریکو را هم در واحد مجزا انجام می دهند. جهت دریافت خدمات تعمیر پرینتر ریکو با شماره ی درج شده در وبسایت تماس گرفته تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی نمایند.

 

فهرست

تعمیر پرینتر لیزری ریکو

خدمات ویژه تعمیرات پرینتر ریکو

نمایندگی های تعمیرات پرینتر ریکو (RICOH)

مشکلات رایج در پرینتر های ریکو

تعمیر انواع پرینتر های ریکو 

تعمیر پرینتر ریکو در محل

 

تعمیرات پرینتر ریکو

گارانتی به عنوان واحد تعمیرات چاپگر ریکو آماده خدمات رسانی و تعمیر هرگونه سرویس ماشین های اداری شرکت ریکو می باشد که برای رفع خرابی و تعمیر پرینتر ریکو می توانید با شماره ی 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین این مجموعه شما را در اسرع وقت راهنمایی کنند. نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو تمامی تعمیرات مربوط به پرینتر را در واحد های مجزا و با تجهیزات کاملا پیشرفته انجام می دهد. کارشناسان این مجموعه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 18 به جز جمعه ها و تعطیلات آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز می باشند.

 

شرکت ریکو

ریکو یک شرکت ژاپنی می باشد که در سال 1936 توسط انیسیتوی ریکن تاسیس شد. این شرکت با تولید لوازم الکترونیکی مانند دوربین ، پرینتر ، دستگاه کپی ، فکس و ... در حال حاضر در رده ی برند های با کیفیت و محبوب قرار گرفته است.

 

تعمیر پرینتر لیزری ریکو

در واحد مرکزی تعمیرات چاپگر ریکو، پرینتر لیزری ریکو به صورت جداگانه تعمیر و سرویس می شود. زیرا با نسخه جوهر افشان متفاوت است. پرینتر لیزری ریکو کیفیت بیشتری نسبت به جوهر افشان دارد و با توجه به همین موضوع قیمت بیشتری نیز دارد. ماده اصلی پرینتر لیزری ریکو تونر می باشد و در چاپ سرعت عمل بالایی دارد. تعمیر پرینتر ریکو نیاز به دانش فنی تعمیر پرینتر دارد تا بتوان عیب های دستگاه را از بین برد. با توجه به همین موضوع باید تعمیر پرینتر لیزری ریکو را به دست افراد متخصص سپرد.

تعمیر پیکاپ چاپگر(پرینتر) ریکو

پیکاپ قطعه ای بیضی شکل است که وظیفه کشیدن و برداشتن کاغذ را انجام می دهد. در پرینتر اولین مرحله چاپ مطالب از پیکاپ شروع می شود و معمولا با ایجاد ساییدگی و خوردگی موجب خرابی این قطعه می شود. نمایندگی تعمیرات ریکو به صورت تخصصی توانایی انجام تعمیر پیکاپ پرینتر ریکو را دارد.

تعمیر درام چاپگر(پرینتر) ریکو

درام جز یکی از قطعات اصلی پرینتر می باشد که با ریختن تونر بر روی کاغذ و غلطیدن آن باعث ایجاد چاپ مطالب می شود هرگونه خط و خش اضافی در چاپ از نشانه های خرابی درام می باشد که باید به علت مصرفی بودن درام این قطعه در صورت خرابی تعویض شود و در صورت امکان می توان آن را تعمیر کرد.

تعمیر مین برد چاپگر(پرینتر) ریکو

مهم ترین و حیاتی ترین قسمت هر دستگاه الکترونیکی برد آن می باشد. مین برد در دستگاه پرینتر ، وظیفه پردازش اطلاعات را دارد و خرابی مین برد باعث می شود تا بقیه قطعات به درستی عمل نکنند.

تعمیر مین برد باید توسط یک تعمیرکار متخصص که با برد مادر آشنایی دارد انجام شود زیرا احتیاج به یک تخصص کامل در این زمینه دارد تا تعمیر کامل انجام گیرد و باعث خرابی بقیه قطعات داخل پرینتر نشود.

تعمیر فیوزینگ چاپگر(پرینتر) ریکو

فیوزینگ از اجزای مهم دستگاه های پرینتر می باشد. علت گرمای کاغذ های چاپ شده به دلیل فعالیت فیوزینگ می باشد. این قطعه از المنت ، پرس رول و فیوزر فیلم تشکیل شده است که همانند بقیه قطعات الکترونیکی بعد از استفاده زیاد دچار خرابی می شود و احتیاج به تعمیر و یا تعویض پیدا می کند. از نشانه های خرابی فیوزینگ می توان به پایین آمدن کیفیت چاپ اشاره کرد.

 

خدمات ویژه تعمیرات پرینتر ریکو 

* ریست و برگرداندن پرینتر به تنظیمات کارخانه

*  شارژ کارتریج دستگاه پرینتر ریکو

*  رفع ایرادات نوار انکودر پرینتر ریکو

*  رفع عیب دیاگرام و قیمت های دیگر پرینتر

*  رفع نقص های بلید پرینتر ریکو

*  رفع خرابی و مشکلات ریبون پرینتر ریکو

*  نصب درایو و تنظیمات لازم جهت رفع خطاهای نرم افزاری در پرینتر ریکو

*  ارائه سرویس های دوره ای پرینتر ریکو

*  رفع خطاها و مشکلات رایج پرینتر ریکو

*  تست های مکرر برای عیب یابی پرینتر ریکو

*  عیب یابی و رفع خرابی پورت های ورودی و خروجی پرینتر ریکو

*  رفع عیب پیکاپ پرینتر ریکو

*  رفع عیب فیوزینگ پرینتر ریکو

*  تعمیر و تعویض مین برد پرینتر ریکو

*  سرویس کامل پرینتر ریکو ( شامل : تمیزکاری ، روغن کاری و تنظیم دقیق قطعات برای عملکرد بهتر پرینتر )

*  تعمیر پرینتر سوزنی ، لیزری ریکو

کارشناسان بخش پاسخگویی مجموعه گارانتی همواره آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو (RICOH)

نمایندگی های موجود در تهران و کرج دارای تجربه و تخصص لازم هستند و تمامی روش های تعمیر پرینتر های ریکو را به صورت کاملا حرفه ای کسب کرده اند. نمایندگی مرکزی تعمیرات ریکو در شرق تهران آمادگی تمامی تعمیرات لازم در جهت تعمیر چاپر ریکو را دارد. یکی دیگر از نمایندگی های فعال در زمینه تعمیرات پرینتر ، نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو در کرج می باشد که تمامی امکانات لازم برای تعمیرات را فراهم کرده است تا در کمترین زمان ممکن اقدام به تعمیر دستگاه های اداری کرج بکند. شما مشتریان گرامی می توانید در صورت خرابی دستگاه های اداری ریکو با توجه به محل سکونت و یا محل کارتان به یکی از نمایندگی های تعمیر ریکو در تهران و کرج مراجعه کنید تا در کوتاه ترین زمان و بهترین عملکرد ، خرابی دستگاه اداری شما رفع شود .

 

شرکت گارانتی در وبسایت خود کاتریج ریکو را با کیفیت اورجینال به فروش می رساند. جهت خرید کارتریج ریکو اینجا کلیک نمایید

 

مشکلات رایج در پرینتر های ریکو (جهت تعمیر)

1 . علت گیر کردن کاغذ در پرینتر ریکو چیست ؟

سعی کنید تا جای ممکن از کاغذ های با کیفیت برای چاپ استفاده کنید و قبل از قراردادن کاغذ ها در دستگاه حتما آن ها را تکان دهید تا در بین کاغذ ها هوا جریان پیدا کند. در بعضی از مواقع وجود گرد و غبار بر روی سنسور ممکن است دچار گیر کردن کاغذ شود و در آخر ممکن است لاستیک کاغذ کش دستگاه دچار فرسودگی شده باشند که همین امر موجب این مشکل می شود. در صورتی که به تعمیرکار مطمئن جهت انجام تعمیرات پرینتر ریکو نیاز دارید با مجموعه گارانتی تماس بگیرید.

2 . علت روشن نشدن پرینتر ریکو چیست ؟

اتصالات کابل برق را چک کنید و مطمئن شوید که دستگاه پرینتر به برق متصل است. اگر دارای نوسان برق هستید ممکن است منبع تعذیه دستگاه پرینتر دچار خرابی شده باشد که باید تعمیر یا تعویض شود. جهت انجام تعویض منبع تغذیه با نمایندگی تعمیرات ریکو تماس گرفته تا اقدامات لازم انجام گیرد.

3 . علت چاپ نکردن پرینتر ریکو چیست ؟

دقت کنید که کابل پرینتر به کامپیوتر متصل است. درایور دستگاه را در کامپیوتر خود چک کنید تا آنلاین باشد. ممکن است به صورت اتفاقی دستتان به گزینه PAUSE خورده باشد که این امر موجب می شود تا دستگاه چاپ نکند. چاپ نکردن پرینتر ریکو به بررسی تخصصی کارشناسان حرفه ای نیاز دارد به نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو مشکلات دستگاه را اعلام نمایید تا شما راهنمایی نمایند.

4 . علت مچاله شدن کاغذ در پرینتر ریکو چیست ؟

مسیر حرکت کاغذ ها را چک کنید و کاغذ ها را از یکدیگر جدا کنید زیرا ممکن است همین امر دچار مچاله شدن کاغذ شود و اینکه ممکن است در مسیر عبوری کاغذ ها تکه کاغذی وجود داشته باشد که همین امر موجب گیر کردن و مچاله شدن کاغذ ها در دستگاه پرینتر شود. در صورتی که در مسیر حرکت کاغذی وجود نداشت جهت انجام تعمیرات لازم با شرکت گارانتی تماس بگیرید.

5 . علت چند تا کاغذ کشیدن پرینتر ریکو چیست ؟

کاغذ ها را تکان دهید تا الکتروسیته بین آن ها جریان پیدا کند و به یکدیگر نچسبند همچنین از کاغذ های استفاده شده برای پرینتر استفاده نکنید زیرا دچار این مشکل می شوید. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است طی مدت مشخصی لاستیک کاغذ کش دستگاه را تمیز کنید. امکان دارد که بر روی قطعات دستگاه گرد و خاک نشسته باشد جهت انجام پاکسازی با نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو تماس گرفته تا تعمیرکار سیار اعزام نمایند.

6 . علت به وجود آمدن نقطه های تکراری بر روی کاغذ در پرینتر ریکو چیست ؟

در دستگاه پرینتر ریکو اولین گزینه برای به وجود آمدن این مشکل درام می باشد زیرا اگر روی فوم رول و قطعات یونیت درام خط و خشی بیوفتد دچار چاپ های تکراری می شود. اگر به تعمیر و یا تعویض قطعات نیاز دارید با نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو تماس بگیرید.

7 . علت ظاهر شدن خط های عمودی و متعدد در چاپ و پرینت چیست ؟

این خرابی ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که به صورت مختصر به شما توضیح داده می شود.

اولین دلیل برای به وجود آمدن این مشکل می تواند خرابی و یا کثیف شدن یونیت درام باشد. دوم گزینه ممکن است که اسکنر دستگاه شما احتیاج به سرویس داشته باشد. سومین دلیلی که ممکن است این خرابی و مشکل را به وجود بیاورد خط افتادن بر روی درام دستگاه است ( دقت کنید که درام دستگاه را به هیچ وجه تمیز نکنید زیرا هرگونه ماده تمیز کننده ای می تواند به درام دستگاه آسیب بزند. و در آخر می توان به فرسوده شدن تیغه بلید یا همان تمیز کننده درام اشاره کرد که به شدت می تواند در صورت خرابی باعث خراب شدن دارم دستگاه شود. در صورتی که به تعمیرکار خبره جهت انجام تعمیرات پرینتر ریکو نیاز دارید با مجموعه گارانتی تماس بگیرید.

 

شرکت گارانتی یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات پرینتر های ریکو می باشد

 

تعمیر انواع پرینتر های ریکو 

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی می تواند تمامی پرینتر های ریکو را به صورت کاملا تخصصی تعمیر و سرویس نماید شما مشتریان گرامی می توانید با جستجو در لیست زیر پرینتر ریکو خود را پیدا کرده و سپس با شرکت گارانتی تماس حاصل بگیرید :

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP C320dn

*  تعمیر پرینتر لیزری سه کاره ریکو مدل MP 2014D

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP C240dn

*  تعمیر پرینتر لیزری سه کاره ریکو مدل MP 2014AD

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 212SFNw

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل M2701

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل M2700

* تعمیر پرینتر تک کاره لیزری ریکو مدل SP 220Nw

*  تعمیر پرینتر ریکو مدل SP-112

* تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 150SU

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 220SNw

*  تعمیر پرینتر تک کاره لیزری ریکو مدل SP 220Nw

*  تعمیر پرینتر ریکو مدل SP-112

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 325DNw

*  تعمیر پرینتر ریکو مدل SP-112

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 220NW

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP C252sf

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل c320dn

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 201N

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 325DNw

* تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 210

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 4510DN

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 150SUw

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 325SNw

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 211

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل Aficio SP 100

* تعمیر پرینتر چند کاره لیزری ریکو مدل SP 204SF

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 213SFNw

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 220SFNw

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 325SFNw

 

تعمیر پرینتر ریکو در محل

تعمیر پرینتر ریکو در محل از یکی دیگر از خدماتی است که مجموعه گارانتی به مشتریان گرامی ارائه می کند. به دلیل اینکه حمل دستگاه به نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو آسان نیست خدمات تعمیر پرینتر ریکو در محل برای رفاه کاربران توسط تعمیرکاران سیار این نمایندگی انجام می شود. در بعضی مواقع تعمیر و سرویس پرینتر در محل امکان پذیر نیست و احتیاج به تعمیرات جنرال دارد که با توجه به تمایل شما برای تعمیر ، دستگاه پرینتر را به شرکت گارانتی آورده تا تعمیرات لازم روی دستگاه پرینتر صورت پذیرد.

 

مراحل تعمیر و ارائه خدمات تعمیر پرینتر ریکو

1 . مراجعه حضوری و غیر حضوری جهت ثبت خرابی

2 . ارسال دستگاه به شرکت و یا دریافت حضوری توسط مشتری

3 . ثبت نوبت و شماره گذاری کالا جهت تعمیر

4 . عیب یابی دستگاه

5 . تماس با مشتری و اعلام هزینه جهت تعمیر دستگاه پرینتر

6 . تعمیر دستگاه در صورت تمایل مشتری

7 . تماس با مشتریان گرامی جهت دریافت دستگاه پرینتر ریکو

 

تعمیرات مرکزی چاپگر ریکو

تعمیرات مرکزی چاپگر ریکو توانسته است به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و تعمیرکاران ماهر رتبه اول را در بین دیگر تعمیرگاه های تعمیر پرینتر ریکو کسب نماید. پرینتر ریکو یکی از ماشین های اداری پرکاربرد در شرکت ها می باشد به همین دلیل در زمان خرابی باید به دست تعمیرکار متخصص تعمیر شود. اگر تعمیرات پرینتر ریکو توسط افراد نا بلد انجام شود ممکن است خرابی های سنگین را به بار آورد. مجموعه گارانتی با داشتن تعمیرکاران خبره یکی از نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو در تهران و کرج می باشد. همچنین این مجموعه در واحد جداگانه علاوه بر تعمیرات پرینتر ریکو ، تعمیر دستگاه کپی ریکو را نیز انجام می دهد.

درصورت مشاهده هرگونه خرابی در پرینتر ، با نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو از طریق شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا تعمیر پرینتر ریکو شما در اولین فرصت انجام شود. نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو همه ی روزهای هفته به غیر جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

 

لینکهای مرتبط:

تعمیر پرینتر ریکو / تعمیر دستگاه کپی ریکو / قطعات ریکو

خازن الکترولیتی / خازن روغنی

تعمیر لیبل پرینتر

نمایندگی رسمی ریکو

ساعات کاری نمایندگی تعمیرات ریکو!

ساعات کاری نمایندگی تعمیرات پرینترهای ریکو به شرح ذیل است:

  • شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10.30 صبح الی 18.30
  • پنج شنبه از ساعت 10.30 الی 14.00 می باشد.

چه مدلهایی از پرینتر ریکو در گارانتی تعمیر می شوند؟

در مجموعه گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات ریکو در ایران کلیه مدلهایی که وجود دارند سرویس و تعمیر می شوند متداولا مدلهای ذیل سرویس و تعمیر می شوند:

* پرینتر لیزری ریکو مدل SP C320dn

* پرینتر لیزری سه کاره ریکو مدل MP 2014D

* پرینتر لیزری ریکو مدل SP C240dn

* پرینتر لیزری سه کاره ریکو مدل MP 2014AD

* پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 212SFNw

* پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل M2701

* پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل M2700

* پرینتر تک کاره لیزری ریکو مدل SP 220Nw

* پرینتر ریکو مدل SP-112

* پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 150SU

* پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 220SNw

* پرینتر تک کاره لیزری ریکو مدل SP 220Nw

* پرینتر ریکو مدل SP-112

* پرینتر لیزری ریکو مدل SP 325DNw

* پرینتر ریکو مدل SP-112

* پرینتر لیزری ریکو مدل SP 220NW

* پرینتر لیزری ریکو مدل SP C252sf

* پرینتر لیزری ریکو مدل c320dn

* پرینتر لیزری ریکو مدل SP 201N

* پرینتر لیزری ریکو مدل SP 325DNw

* پرینتر لیزری ریکو مدل SP 210

* پرینتر لیزری ریکو مدل SP 4510DN

* پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 150SUw

* پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 325SNw

* پرینتر لیزری ریکو مدل SP 211

* پرینتر لیزری ریکو مدل Aficio SP 100

* پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 204SF

* پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 213SFNw

* پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 220SFNw

* پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 325SFNw

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/5/27

آخرین تغییرات :1401/5/19


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00