تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

فروش پرینتر و چاپگر دست دوم


فروش پرینتر و چاپگر دست دوم یا استوک سیاه سفید و رنگی در مجموعه گارانتی انجام می پذیرد. برای خرید چاپگر دست دوم رنگی یا سیاه و سفید شما می توانید با واحد فروش و بازرگانی مجموعه گارانتی در تماس باشید.

 

 

با توجه به گران شدن انواع پرینترها و چاپگرها عموم افراد رو به استفاده از پرینتر استوک، یا دست دوم کرده اند. لذا مجموعه گارانتی با استفاده از تجارب چندین ساله خود در زمینه سرویس و تعمیر انواع پرینتر کارکرده برای شما عزیزان این نیاز شما را پاسخگو بوده است.

چه پرینترهای استوکی در مجموعه گارانتی وجود دارد؟

گارانتی با داشتن انبار استوک قوی تقریبا همه برندهای پرینتر را تحت پوشش خود قرار داده است. شما می توانید برای خرید پرینتر استوک وارد فروشگاه اینترنتی گارانتی بشود و نسبت به خرید پرینتر کارکرده مد نظر خود اقدامات لازم را صورت بدهید.

 

چاپگر سه کاره استوک

چاپگرهای سه کاره متداول دارای امکان پرینت، کپی و فکس هستند که قیمتهایی بالایی دارند. گارانتی به عنوان یکی از تامین کنندگان چاپگر سه کاره استوک یا دست دوم تعداد زیادی چاپگر را تامین، سرویس و به فروش می رساند. چاپگرهای سه کار استوک که توسط گارانتی به فروش می رسند کاملا سرویس شده و آماده به کار هستند. گارانتی پرینترهای سه کاره استوک را با کارت ضمانت 6 ماهه ارائه می دهد. شما برای خرید پرینتر سه کاره استوک می توانید با شماره های این مجموعه که در بالا ذکر شده است تماس بگیرید.

 

چاپگر یا پرینتر دست دوم اچ پی

پرینتر اچ پی یکی از پر فروش ترین پرینترهای بازار ایران است. بطوریکه حدود 40 درصد از کل پرینترهای ایران را در بر میگیرد. از طرفی با توجه به اینکه این نوع پرینترها دارای عمر مفید بالایی هستند، برخی بدون استفاده یا حتی بعد از استفاده آنها را  بصورت استوک می فروشند و کسانی هستند که به دنبال خرید پرینتر دست دوم اچ پی هستند. به همین خاطر گروه گارانتی در راستای ارائه چاپگر دست دوم اچ پی ، محصولات این برند را نیز در استوک خود موجود کرده است تا شما عزیزانی که نیازمند خرید چاپگر دست دوم اچ پی هستید، بتوانید برای خرید آن به فروشگاه اینترنتی گارانتی مراجعه کنید یا با شماره های تماس مندرج در بالا ارتباط بگیرید.

 

 

 

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1401/1/18

آخرین تغییرات :1401/1/21


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00