تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر موس کامپیوتر


تعمیر موس کامپیوتر در شرکت گارانتی به دست کارشناسان زبده و حرفه ایی صورت می گیرد. ایجاد خرابی در موس و کیبورد همانند بقیه وسایل دیگر غیر ممکن نیست و بعد از مدتی کار کردن دچار خرابی و آسیب می شوند. زمانیکه موس خراب می شود فرقی نمی کند که موس گیمینگ باشد و یا موس حرفه ایی برای کار های طراحی باشد در هر صورت موس شما با هر مدل و قیمتی که باشد نیاز به تعمیرات دارد. تعمیر موس کامپیوتر نیازمند دانش و تجربه کاری در زمینه تعمیر قطعات و برد الکترونیکی دارد تا تعمیرات موس به صورت کاملا صحیح انجام گیرد. تعمیر ماوس بهرین راه برای کسانی است که ماوس گران قیمت خریداری کرده اند زیرا بهترین راه برای استفاده دوباره از آن ماوس می باشد. مشتریان و کابران موس می توانند برای دریافت خدمات تعمیر موس کامپیوتر از شرکت گارانتی با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا مشاورین راهنمایی های لازم را به شما مشتریان گرامی نمایند. شرکت گارانتی  می تواند برند های مختلف موس را تعمیر و سرویس نماید. شما می توانید از 10 صبح الی 7 شب با شرکت گارانتی تماس حاصل فرمایید.

 

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات موس کامپیوتر

خدمات تعمیرات موس کامپیوتر شرکت گارانتی

مشکلات رایج در ماوس کامپیوتر

 

 

نمایندگی تعمیرات موس کامپیوتر

شرکت گارانتی دارای نمایندگی مجاز تعمیرات موس در تهران می باشد. شرکت گارانتی دارای واحد های گوناگون و مختلف می باشد که در هر بخش یکی از وسایل و تجهیزات جانبی مانند موس، کیبورد و ...... به صورت تخصصی تعمیرات روی آن انجام می گیرد. در شرکت گارانتی از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته برای تعمیرات وسایل جانبی و اداری استفاده می شود که از استاندارد های روز دنیا پیروی می کند. تعمیرکاران به وسیله این تجهیزات و با متد های جدید اقدام به تعمیر و سرویس موس و وسایل جانبی دیگر می کند. نمایندگی تعمیر موس از بهترین قطعات موس برای انجام تعمیرات استفاده می کند که همین امر می تواند کمک شایانی به راه اندازی دوباره موس کند.

 

 

خدمات تعمیرات موس کامپیوتر شرکت گارانتی

* تعمیر موس جنیوس  (Genius)                   * تعمیر موس مایکروسافت (Microsoft)

* تعمیر موس ریز   (Razer)                          * تعمیر موس لاجیتک   (Logitech)

* تعمیر موس ای فور تک(A4tech)                * تعمیر موس تسکو (Tsco)

 

 

مشکلات رایج در ماوس کامپیوتر

 

1. شناسایی نشدن سیستم ماوس

اگر از سلامت ویندوز خود مطمئن هستید و موس را درسیستم های دیگر چک کرده اید و مشکلی نداشته است می تواند مشکل از کابل موس و یا از آی سی آن باشد. برای تعمیر و تعویض این قطعات باید به تعمیرکار مراجعه نمایید.

2. کلید های موس کار نمیکنند

ممکن است کلید های موس کار نکنند و یا با فشار بیش از اندازه کار کنند که در این صورت کلید ها باید تعویض شوند و یا می توانید قبل از مراجعه به تعمیرکار کنتاکت را با اسپری خشک تمیز نمایید تا شاید مشکل برطرف شود در صورت برطرف نشدن مشکل باید به تعمیرکار مراجعه نمایید.

3.غلطک موس خراب است

غلطک موس به قطعه ایی در پایین موس متصل می باشد که می توانید آن را در مرحله اول تمیز کنید اگر با این کار مشکل برطرف نشد بهتر است قطعه آن تعویض شود تا دوباره بتواند کار کند.

4. حرکت موس خراب است و دارای لرزش است

این مشکل یکی از مشکلات رایج در موس ها می باشد که می تواند علت های مختلفی داشته باشد. ممکن است مشکل از ال ایی دی، مشکلات آی سی، قلع مردگی، روشن نشدن ال ایی دی، خرابی چشمی ماوس، قطعی سیم از مواردی می باشند باعث ایجاد این مشکل می شود که باید توسط تعمیرکار چک و تعمیر شود.

 

 

واحد تعمیرات ماوس شرکت گارانتی

شرکت گارانتی مفتخر است توانسته بهترین خدمات تعمیرات وسایل جانبی را خدمت مشتریان گرامی ارائه دهد. شرکت گارانتی از بهترین تجهیزات و ابزارهای تعمیراتی بهره مند است که با تعمیرکاران و مهندسین با تجربه خود می تواند تمامی وسایل جانبی و دستگاه های اداری را تعمیر و سرویس کند. مجموعه گارانتی از بهترین و مرغوب ترین قطعات برای تعمیر و سرویس ماوس استفاده می کند که همین دلیل باعث شده است تا مشتریان رضایت صد در صدی از این مجموعه داشته باشند. کارشناسان شرکت گارانتی پیشنهاد می کنند تا در زمان خرابی ماوس یا کیبورد یا تجهیزات دیگر به مراکز و نمایندگی های معتبر و مجاز مراجعه نمایید تا تعمیرات برای شما به صورت تخصصی صورت گیرد. مشتریان گرامی که قصد تعمیر موشواره را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان شرکت گارانتی شما را راهنمایی نمایند. شرکت گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/15

آخرین تغییرات :1400/2/16


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   5   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.9   بالاترین امتیاز   5.00