تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات میگل


نمایندگی تعمیرات میگل، گارانتی، کلیه محصولات این برند را سرویس و تعمیر می کند. گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات محصولات میگل در ایران با داشتن نیروهای کاملا حرفه ای و کارآزموده و با استفاده از تجهیزات بروز و بکارگیری قطعات اصلی، توانسته رضایتمندی بسیار بالایی را برای دارندگان این محصول فرآهم بیاورد. شما می توانید برای تعمیرات محصولات میگل خود با شماره های مندرج در پایین تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات میگل ایران : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

نمایندگی تعمیرات محصولات میگل

میگل یک برند ترکیه ای - آلمانی - ایرانی است که در ایران دارای شهرت فراوانی است. محصولات میگل دارای کیفیت قابل توجه و دارای تعدد محصولات فراوانی است. البته لازم به ذکر است که میگل همان برند فلر است که قبلا در ایران شناخته شده است و محصولات میگل تقریبا محصولات تغییر نام یافته فلر هستند. میگل بنوعی توانسته است بخوبی جایگزین محصولات فلر شود و این مهم زمانی بدست آمده است که تقریبا تمام محصولات فلر با همان شکل و شمایل و کیفیت با نام میگل تولید و روانه بازار ایران گردیده است. همان تنوع، گستردگی و کیفیت که در محصولات فلر بوده است را می توان در محصولات میگل نیز پیدا کرد.

 

نمایندگی محصولات میگل در تهران

گارانتی به عنوان نمایندگی محصولات میگل در تهران همواره کوشیده است که برترین خدمات مربوط به این برند را ارائه بدهد. ارائه خدمات مناسب به محصولات میگل جزء اولیه اهداف شرکت گارانتی به شما دارندگان این محصول است. محصولات میگل شامل چای ساز، غذا ساز، آرامپز، پلوپز، جاروبرقی، ساندویچ ساز و دیگر محصولات می باشد که از لحاظ کیفیت با محصولات فلر تفاوت چندانی ندارد.

 

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/2

آخرین تغییرات :1400/2/14


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   152   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.3   بالاترین امتیاز   5.00