تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر دستگاه کپی اچ پی


تعمیر دستگاه کپی اچ پی در مجموعه گارانتی که یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی اچ پی می باشد انجام می گیرد. مجموعه گارانتی با مهندسین زبده و کاردان خود در تلاش است تا با بهترین خدمات ، اقدام به تعمیر دستگاه کپی اچ پی شما مشتریان گرامی کند. تعمیرکاران و مهندسین نمایندگی تعمیر دستگاه کپی اچ پی همواره سعی می کنند که قطعات خراب را تعمیر کنند و هزینه ی تعمیر دستگاه کپی اچ پی را کاهش دهند. اما در بعضی مواقع شدت آسیب به حدی است که فقط تعویض قطعه می تواند فرآیند تعمیر دستگاه کپی اچ پی را به پایان برساند. دستگاه فتوکپی یکی از وسایل اداری سنگین است که مجموعه گارانتی برای راحتی مشتریان گرامی ، خدمات تعمیر دستگاه کپی اچ در محل را در نظر گرفته است. چنانچه نیاز به تعمیر دستگاه کپی اچ پی دارید می توانید با شماره درج شده وبسایت تماس بگیرید تا مشاورین نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی اچ پی شما را در انجام این امر یاری نمایند.

 

فهرست

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی اچ پی

تعمیر قطعات دستگاه کپی اچ پی

تعمیر انواع دستگاه کپی اچ پی

تعمیر دستگاه کپی اچ پی در محل

 

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی اچ پی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی اچ پی دارای بهترین و مجهز ترین ادوات و ابزارآلات تعمیرگاهی می باشد که توانسته تا به امروز بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد. نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی اچ پی در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات رضایت مشتریان را به دست بیاورد و همچنین در تلاش است توانسته با حذف واسطه خدمات تعمیرگاهی را با حداقل هزینه به مشتریان گرامی ارائه دهد. کارشناسان و مشاورین این مجموعه به شما پیشنهاد می کنند برای تعمیر دستگاه کپی اچ پی به نمایندگی تعمیرات کپی اچ پی مراجعه نمایند تا دستگاه کپی شما به بهترین صورت تعمیر و سرویس شود. چنانچه به تعمیرات دستگاه کپی اچ پی نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین و کارشناسان این نمایندگی شما جهت تعمیر دستگاه کپی اچ پی راهنمایی نمایند. کارشناسان نمایندگی تعمیرات اچ پی از شنبه تا پنجشنبه به جز روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

 

تعمیر قطعات دستگاه کپی اچ پی

کاغذکش : این قطعه وظیفه حرکت کاغذ ها را دارد. این قطعه در بخش ورودی ، میانی و خروجی نقش حائز اهمیتی دارد. پیکاپ ورودی کاغذ را به داخل می کشد و آن را به پیکاپ میانی می سپارد تا چاپ انجام شود. پس از اتمام چاپ ، پیکاپ میانی کاغذ را به کاغذ کش خارجی می دهد تا کاغذ از دستگاه خارج  شود.

فیوزینگ : فیوزینگ قطعه ای است که تونر را گرم می کند و آن را اماده چسبیدن به کاغذ می کند. میزان گرمایی که فیوزینگ تولید می کند به اندازه ای است که وقتی اوراق از دستگاه خارج می شوند می توانید شدت گرمای آن را احساس کنید.

مین برد : مین برد وظیفه اصلی و مهمی در دستگاه های الکترونیکی دارد و در تمامی دستگاه های الکترونیکی وظیفه پردازش اطلاعات را دارد. وقتی که این قطعه معیوب می شود حتی اگر بقیه قطعات سالم باشند دستگاه توانایی فعالیت ندارد.

پاور : از کار افتادن این قطعه فقط زمانی ممکن می شود که ولتاژ برق دارای نوسانات باشد و از کنترل خارج شود. این قطعه یکی از اصلی ترین قطعات درونی دستگاه های الکترونیکی و برقی است که وظیفه دارد تا مقدار برق مورد نیاز قطعات دستگاه را تامین کند.

داکتر بلید و بلید : قطعات سخت افزاری هستند که در دستگاه های چاپگر نیز وجود دارند این دو قطعه از جنس لاستیکی شفاف است که در عملکرد درست دستگاه کپی اچ پی بسیار با حائز اهمیت است. در صورتی که خط و خش روی آن  بیوفتد باعث می شود تا کیفیت چاپ دستگاه کپی اچ پی کاهش یابد.

درام : درام نیز مانند داکتر بلید و بلید در کیفیت چاپ نقش اصلی را در دستگاه کپی اچ پی بازی می کند. این قطعه ، ظاهری میله ای شکل دارد و وظیفه انتقال تصاویر بر عهده این قطعه است. صدمه دیدن درام دستگاه کپی دارای نشانه هایی است که باید پیش از خرابی بیشتر ، تعمیر و سرویس شود. یکی از نشانه های خرابی درام ، چاپ نقاط و خطوط اضافی در برگه های چاپ شده است.

 ADF : این قطعه وظیفه دارد تا اوراق را یکی پس از دیگری به دستگاه بدهد تا عملیات چاپ صورت گیرد.

هیتر : این قطعه وظیفه دارد تا حرارت مورد نیاز را به کارتریج دستگاه دهد تا روی کاغذ عملیات چاپ صورت گیرد. در دستگاه های کپی اچ پی که به صورت جوهر افشان هستند از هیتر استفاده نمی شود زیرا خود کارتریج قابلیت این کار دارند.

 

تعمیر انواع دستگاه کپی اچ پی

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی مدل های دستگاه کپی اچ پی را به صورت کاملا تخصصی تعمیر و سرویس می نماید شما می توانید مدل دستگاه خود را از لیست زیر پیدا کنید.

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M130a                  * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M15w

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل 135a                      * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M26nw

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M15a                    * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M130nw

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M12w                   * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M26a

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M28w                   * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M130fn

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M102w                 * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M28a

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M15w                   * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M277dw

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M15a                    * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M12a

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M254NW              * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل 107a

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M130fw                * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M203dw

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M428dw               * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M102a

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل 150a                     * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M402d

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M28a                    * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M130fw

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M176n                  * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M436dn

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M227fdw              * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل 137fnw

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل 150nw                   * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M428fdw

* تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M277N                  * تعمیر دستگاه کپی اچ پی مدل M227sdn

 

تعمیر دستگاه کپی اچ پی در محل

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی اچ پی به شما پیشنهاد می کند برای رفع خرابی پیش آمده برای دستگاه خود با این نمایندگی تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مجموعه در سریعترین زمان ممکن  به آدرس مورد نظر شما جهت تعمیر دستگاه کپی اچ پی مراجعه کنند. در صورتی که دستگاه کپی اچ پی شما احتیاج به تعمیرات جنرال داشته باشد با تمایل شما دستگاه به نمایندگی انتقال داده می شود تعمیر دستگاه کپی اچ پی در کارگاه این مجموعه انجام می گیرد. برای انجام تعمیر دستگاه کپی اچ پی در محل با شماره مندرج در وبسایت تماس گرفته تا همکاران بخش پاسخگویی درخواست شما را ثبت نمایند.

 

واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی اچ پی

واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی اچ پی خدمات تعمیرات دستگاه کپی اچ پی و تعمیر دستگاه های اداری در تهران و کرج را ارائه می نماید. تعمیر دستگاه های کپی اچ پی به دست تعمیرکاران کار آزموده و زبده شرکت گارانتی صورت می گیرد که این امر سبب رضایت شما مشتریان گرامی تا به امروز شده است. این مجموعه با نمایندگی در تهران و کرج مفتخر است به خدمات رسانی در حوزه تعمیر دستگاه کپی اچ پی و دستگاه های اداری اچ پی است. ساکنین کرج نیز می توانند با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی اچ پی در کرج تماس گرفته تا خدمات تعمیر به صورت کاملا تخصصی صورت گیرد. مجموعه گارانتی با شماره تلفن 02172036 منتظر تماس شما مشتریان گرامی است تا با ارائه خدمات تعمیر دستگاه های اداری اچ پی به شما هموطنان عزیز کمک کند. شرکت گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده خدمات رسانی به شما کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/1/25

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00