تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون


تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون در شرکت گارانتی به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد. ویدئو پروژکتور اپسون جز پروژکتور های با کیفیت می باشد اما این ویدئو پروژکتور ها نیز به علت استهلاک قطعات و استفاده های نادرست ممکن است دچار خرابی و مشکل شوند. از آن جایی که ویدئو پروژکتور ها یک کار مشخصی انجام می دهند معمولا خرابی های آن ها نیز یکسان می  باشد. تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون در شرکت گارانتی با تخصصی ترین و بهترین متد های روز دنیا انجام می شود. شرکت گارانتی توانایی در انجام انواع تعمیرات ویدئو پروژکتور اپسون می باشد که شما می توانید با خیالی آسوده ویدئو پروژکتور اپسون خود را به شرکت گارانتی بیاورید. شرکت گارانتی مجهز به بروزترین سیستم های تعمیراتی می باشد که انجام تعمیرات با این سیستم نتایج عالی به همراه داشته است. مشتریان گرامی که قصد تعمیرات ویدئو پروژکتور اپسون را دارند می توانند با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان شرکت گارانتی به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند. شرکت گارانتی از شنبه تا پنج شنبه به جز جمعه ها و تعطیلات از ساعت 9 الی 18 آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات ویدئو پروژکتور اپسون

رایج ترین خرابی های ویدئو پروژکتور اپسون

تعمیر انواع ویدئو پروژکتور اپسون

 

نمایندگی تعمیرات ویدئو پروژکتور اپسون

نمایندگی تعمیرات اپسون در تهران آماده ارائه خدمات تعمیر انواع محصولات اپسون می باشد. نمایندگی ویدئو پروژکتور اپسون از بهترین تجهیزات تعمیرگاهی برای تعمیر دستگاه های برند اپسون استفاده می کند تا تعمیرات به بهترین شکل ممکن انجام شود. تعمیرات ویدئو پروژکتور اپسون نیازمند دانش فنی و تجربه کاری در این حوزه دارد که تمامی تعمیرکاران این نمایندگی دارای مدارک بین المللی می باشند و با گذراندن دوره های ویژه تعمیرات قطعات الکترونیکی دارای تجارب کاری بسیاری می باشند. نمایندگی تعمیرات اپسون به شما پیشنهاد می کند برای تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون به مراکز معتبر و یا به نمایندگی های اپسون مراجعه نمایید تا تعمیرات به صورت تخصصی برای شما مشتریان گرامی صورت گیرد.

 

رایج ترین خرابی های ویدئو پروژکتور اپسون

خرابی لامپ ویدئو پروژکتور اپسون

لامپ های تصویر دارای عمر مفید می باشند که اگر لامپ تصویر اورجینال باشد معمولا بین 1500 تا 3000 ساعت فعالیت می کند. توجه کنید که عواملی مانند سرویس های دوره ایی و تمیز کردن قطعات می تواند عمر لامپ تصویر را بهبود بخشد و دیرتر دچار خرابی شود. زمانی که لامپ تصویر شما خراب می شود بهتر است هرچه زودتر اقدام به تعویض لامپ تصویر نمایید تا به دستگاه پروژکتور آسیب وارد نشود. تعویض لامپ تصویر کار دشواری نمی باشد و در صورتی که کاربر توانایی انجام این کار را داشته باشد می تواند تعویض نماید اما اگر آشنایی به ویدئو پروژکتور ندارد پیشنهاد می شود حتما به مراکز تعمیرات و یا نمایندگی برای تعویض لامپ تصویر اقدام کنید.

خرابی فن ویدئو پروژکتور اپسون

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که باعث می شود فن ویدئو پروژکتور دچار خرابی و آسیب شود بالا رفتن دمای دستگاه است که باعث می شود دستگاه به صورت خودکار خاموش شود. در صورتی که دستگاه به صورت خودکار خاموش شد و یا دیگر روشن نمی شود ممکن است مشکل از برد و یا فن باشد که باید بررسی شود. تعویض فن ویدئو پروژکتور احتیاج به زمان کمی دارد و جز تعمیرات سخت به حساب نمی آید. در صورتی که دچار مشکلات بالا شده اید از دست کاری کردن دستگاه پرهیز کنید و آن را به دست یک تعمیرکار با تجربه و ماهر بسپارید.

کثیفی فیلتر ویدئو پروژکتور اپسون

فیلتر ویدئو پروژکتور بر اثر عدم انجام سرویس های دوره ای باعث می شود تا گرد و خاک روی آن انباشته شده و موجب از کار افتادگی این قطعه می شود. پروژکتور های امروز با پیشرفت هایی که داشته اند توانسته اند زمان تعویض فیلتر را به کاربر اعلام کنند تا اقدامات برای تعویض صورت گیرد.  

کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات ویدئو پروژکتور به صورت تخصصی و با بهترین قطعات در شرکت گارانتی صورت می گیرد که شما عزیزان می توانید برای دریافت این خدمات با شماره های درج شده در سیستم تماس بگیرید تا مشاورین این مجموعه شما را راهنمایی نمایند.

 

تعمیر انواع ویدئو پروژکتور اپسون

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB X41                    * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-X31

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-X05 XGA            * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-U42

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-S11                    * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-2265U

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-S41                    * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EH-TW5600

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EH-TW610              * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-S31

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EH-TW7300 4K       * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB W29

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-W42                  * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل X39

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EH-TW5650            * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EBS05

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-X27                    * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EH-TW5350

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-X04 XGA            * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-535W

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-695Wi               * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدلL510U

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-1980WU           * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-536Wi

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-2250U               * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-U05

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-530/CB-530       * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB 2065

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل 760HD                    * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل W05

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EX7260                   * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل CB-530

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-2247U               * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل VS355

* تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-2155W              * تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-L400U

 

تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون در محل

کاربران و مشتریانی که به هر دلیل توانایی جا به جایی و زمان تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند می توانند از این سرویس استفاده نمایند. در صورتی که نیاز به تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون در محل را داشتید می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار در محل را ثبت نمایید. پس از درخواست شما تعمیرکاران شرکت گارانتی با کامل ترین تجهیزات تعمیراتی و به همراه داشتن قطعات ویدئو پروژکتور به آدرس ثبت شده از سوی شما مراجعه می کنند. لازم به ذکر می باشد که تمامی خدماتی که از سوی تعمیرکاران شرکت گارانتی صورت می گیرد گارانتی و ضمانت دو ماهه می شود تا در صورت وجود هرگونه مشکلی بتوانید از گارانتی این مجموعه استفاده نمایید.

 

قطعات ویدئو پروژکتور اپسون

  1. فیلتر هوا : این قطعه وظیفه دارد تا زمانی که تعبیه هوا برای خنک کردن لامپ تصویر اتفاق می افتد از ورود گرد و خاک جلوگیری کند. فیلتر های هوا عملا بعد از مدتی کارکردن که البته بستگی به شرایط و فضا دارد کثیف شده و از ورود هوا به داخل دستگاه جلوگیری می کند که این موضوع می تواند بسیار حایز اهمیت باشد زیرا ممکن است با نرسیدن هوا به داخل دستگاه لامپ تصویر آسیب ببیند.
  2. تراشه یا چیپ : این قطعه وظیفه دارد تا تصویر را پردازش و باز تولید کند که در صورت آسیب دیدن ممکن است تصاویر همراه با نقاط سیاه و سفید باشد. در ابتدا این نقاط کم بوده و در نمایش دادن تصویر مشکلی به وجود نمی آورند اما بعد از مدتی تعداد نقاط بیشتر شده و تصویر دیگر قادر به نمایش نمی باشد.
  3. چرخه رنگ : چرخه رنگ یکی از قطعات مهم در ویدئو پروژکتور می باشد که وظیفه ایجاد طیف های متنوع رنگی را دارد. خرابی و آسیب دیدگی این قطعه می تواند باعث شود تا رنگ های تصویر دچار بهم ریختگی شوند.
  4. لامپ بالاست : عدم نمایش تصویر همیشه از خرابی لامپ تصویر نمی باشد و ممکن است مشکل از لامپ بالاست باشد که این قطعه وظیفه دارد تا برق مورد نیاز لامپ تصویر را تامین کند.
  5. فن ویدئو پروژکتور : فن ویدئو پروژکتور وظیفه دارد تا هوای داخل دستگاه را خنک کند و موجب کاهش دمای لامپ تصویر و سایر مدارها می شود. این قطعه معمولا به دلیل گرد و غبار باعث ایجاد خرابی و آسیب می شود.

 

واحد تعمیرات ویدئو پروژکتور اپسون

شرکت گارانتی از واحد ها و بخش های گوناگون تشکیل شده است که هر واحد مخصوص تعمیر یکی از دستگاه های مختلف می باشد. واحد تعمیرات ویدئو پروژکتور اپسون درشرکت گارانتی از مجهزترین واحد های تعمیرگاهی می باشد که از پیشرفته ترین تجهیزات برای تعمیر و سرویس ویدئو پروژکتور اپسون استفاده می کند. تعمیرکاران این واحد از قطعات با کیفیت و اصلی برای تعویض قطعات استفاده می کنند تا دستگاه همانند روز اول خود فعالیت کند. تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون به صورت کاملا تخصصی در این مجموعه صورت می گیرد که شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه ویدئو پروژکتور اپسون را به شرکت گارانتی بسپارید.

مشتریان گرامی که قصد تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون را دارند می توانند با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان پاسخگوی شما باشند. مشاورین شرکت گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/1/22

آخرین تغییرات :1400/9/30


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00