تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید عمده کارت حافظه


خرید کارت حافظه موبایل در شرکت گارانتی به صورت عمده به همکاران و مشتریان گرامی صورت می پذیرد. مموری کارت های دارای انواع مختلفی می باشند که می توانید با توجه به نیاز های خود اقدام به خرید مموری کارت برای گوشی موبایل یا دوربین و یا لوازم جانبی خود کنید. خرید رم گوشی یا خرید برای رم دوربین باید بر اساس نیاز کاری شما صورت گیرد تا بتوانید از مموری کارت به صورت کاملا صحیح استفاده نمایید. مشتریان و همکاران گرامی می توانند برای خرید عمده کارت حافظه یا خرید عمده مموری کارت به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام نمایند. شرکت گارانتی بزرگترین فروشنده رم و مموری کارت در تهران می باشد که می توانید با نازلترین قیمت اقدام به خرید رم گوشی نمایید.

 

 

 

 

خرید انواع مموری کارت

خرید کارت حافظه‌ی SD

کارت حافظه اس دی از رایج‌ترین نوع کارت‌ حافظه، می باشد  که معمولا در دوربین‌های دیجیتال از آن استفاده می‌شود. کارت های SD نیز دارای انواع مختلفی می باشند که در زیر به صورت مختصر آمده است :

  • کارت حافظه SD معمولی که مخفف Secure Digital است و از ۱ مگابایت تا ۲ گیگابایت تولید شده (چند مدل محدود تا ظرفیت ۴ گیگابایت هم با این استاندارد تولید شدند).
  • کارت حافظه SDHC که مخفف Secure Digital High Capacity است و از ۲ گیگابایت تا ۳۲ گیگابایت تولید شده.
  • کارت حافظه SDXC که مخفف Secure Digital Extended Capacity است و از ۳۲ گیگابایت تا ۲ ترابایت قابل تولید است.

 

خرید کارت حافظه‌ی micro SD

بعد از SD کارت پراستفاده ترین نوع کارت‌ها مدل micro SD است. معمولا بیشترین استفاده‌ی این کارت حافظه در موبایل‌ها است و کسانی که می‌خواهند ظرفیت داخلی موبایل خود را افزایش دهند، یک کارت حافظه‌ی microSD می‌خرند. این مدل همانطور که از اسمش پیداست ، مدل کوچک شده‌ی SD است و از همان ویژگی ها بهره می برد. برای خرید می توانید به فروشگاه این مجموعه مراجعه نمایید.

 

خرید کارت حافظه‌ی CF 

با وجود اینکه اکثر دوربین‌های دیجیتال جدید از کارت‌های حافظه‌ SD استفاده می‌کنند، برخی از دوربین‌های DSLR جدید و تعداد زیادی از دوربین‌های قدیمی با کارت حافظه‌ای به نام CF سازگاری دارند و تنها از آن پشتیبانی می‌کنند. این کارت‌ها سایز بزرگ‌تری از SD ها دارند و به خاطر استحکام و پایداری خود معروف هستند.

 

ظرفیت کارت حافظه

کارت‌های حافظه معمولا در ظرفیت‌های مشخصی تولید می‌شوند و شما باید براساس نیاز خود مموری کارت را انتخاب نمایید. مموری کارت ها به غیر از حافظه‌ی یک گیگابایتی، تمام ظرفیت‌ها زوج هستند و شما نمی‌توانید یک کارت حافظه‌ی 15 گیگابایتی پیدا کنید. و همچنین به غیر از ظرفیت جدید ۲۰۰ گیگابایتی، تمام ظرفیت‌ها توانی از عدد ۲ هستند. در خط زیر ، تمام ظرفیت‌های موجود در دنیای کارت‌های حافظه درج شده اند:

2/  4/  8/  16/  32/  64/  128/  256/  512/  1024

 

 

فروش عمده کارت حافظه

شرکت گارانتی بزرگترین فروشنده کارت حافظه گوشی و دوربین می باشد که همکاران گرامی می توانند با توجه به نیاز های خود اقدام به خرید کارت حافظه گوشی و دوربین نمایند. خرید مموری کارت نیز در شرکت گارانتی توسط واحد فروش مموری کارت صورت می گیرد که می توانند شما را در خرید رم گوشی راهنمایی نمایند. مشتریان گرامی که قصد خرید کارت حافظه دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی نمایند. مشاورین و کارشناسان مجموعه گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/12/12

آخرین تغییرات :1399/12/13


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00