تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر جارو شارژی پارس خزر


تعمیر جارو شارژی پارس خزر در مجموعه گارانتی که یکی از بهترین تعمیرگاه های شرق تهران می باشد انجام می شود. به دلیل اینکه جارو شارژی از وسایل پر کاربرد در منزل می باشد و خرابی آن باعث به زحمت افتادن شما می شود بنابراین باید در حفظ و نگهداری آن دقت کرد تا دچار نقص نشود. در صورت هر گونه خرابی ، تعمیرات جارو شارژی پارس خزر توسط نیروهای با تجربه و ماهر با ادوات مخصوص ، تعمیر جارو شارژی پارس خزر صورت می گیرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به هر تعمیرگاهی اعتماد نمی کنید لازم به ذکر است که شرکت گارانتی نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر می باشد و با هدف جلب رضایت مشتری سال هاست به کار خود ادامه داده است.

 

تلفن واحد تعمیرات جارو شارژی پارس خزر: 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

در صورتی که دستگاه شما دچار هر گونه نقص و آسیب جدی شد با نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر با شماره تلفن درج شده در وبسایت تماس گرفته تا کارشناسان و مشاورین شما را در امر تعمیرات جارو شارژی پارس خزر راهنمایی نمایند.

 

نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر

مجموعه گارانتی نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر در تهران می باشد که با ابزارآلات مجهز زیر نظر مهندسین  مجرب تعمیرات جارو شارژی پارس خزر را انجام می دهند. برای آن دسته از مشتریان گرامی که در شهرستان زندگی می کنند و به تعمیرگاه مورد اعتماد جهت تعمیر جارو شارژی پارس خزر دسترسی ندارند باید گفت که شرکت گارانتی نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر در شهرستان هم می باشد که می تواند ارائه خدمات کند. در صورتی که به هر گونه خدمات مانند تعمیر قطعات مکانیکی و الکتریکی جارو شارژی پارس خزر ، تعمیر موتور جارو شارژی پارس خزر ، تعمیر برد جارو شارژی پارس خزر ، تعویض فیلتر جارو شارژی پارس خزر ، تعمیر چراغ نشانگر جار شارژی پارس خزر ، تعمیر و تعویض باتری جارو شارژی پارس خزر ، تعمیر آداپتور جارو شارژی پارس خزر و ... نیاز داشتید فقط باید با نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر تماس بگیرید و ایرادات دستگاه را به کارشناس مربوطه اطلاع دهید تا آن ها راهنمایی های لازم را جهت تعمیر جارو شارژی پارس خزر در اختیار شما قرار دهند.

 

تعمیر انواع جارو شارژی پارس خزر

تعمیر انواع جارو شارژی پارس خزر در نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر انجام می گیرد.

* تعمیر جارو شارژی پارس خزر مدل Pars Khazar Chargeable Vacuum Cleaner Saya HVC-414

* تعمیر جارو شارژی پارس خزر مدل Pars Khazar Chargeable Vacuum Cleaner Saya Merlin

* تعمیر جارو شارژی پارس خزر مدل Pars Khazar Chargeable Vacuum Cleaner Shark

* تعمیر جارو شارژی پارس خزر مدل Pars Khazar Chargeable Vacuum Cleaner 121

 

تاریخچه شرکت پارس خزر

شرکت پارس خزر در ابتدا به نام شرکت پارس توشیبا معروف بود و در سال 1347 با شرکت توشیبای ژاپن در شهر رشت فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1361 نام خود را به پارس خزر تغییر داد. در حال حاضر شرکت پارس خزر یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم برقی مانند جاروبرقی ، جارو شارژی ، بخارشو ، آبمیوه گیری ، سرخ کن ، غذاساز ، اتو بخار ، چای ساز ، آسیاب ، همزن ، توستر ، بخاری برقی ، پلوپز  و ... در ایران می باشد. شرکت پارس خزر موفقیت های زیادی در زمینه تولید محصولات برقی داشته است که باعث کسب گواهینامه ها ، تقدیر نامه ها و تندیس های فراوان از سال 69 الی 96 شده است. سهام های این شرکت به صورت سهامی عام در شرکت بورس اوراق بهادار نیز عرضه می شود. اهداف شرکت پارس خزر در مرحله اول کسب رضایت و اعتماد مشتریان و در مرحله های بعد تولید و ساخت محصولات جدید و رشد و توسعه کشور ایران می باشد.

 

 قطعات جارو شارژی پارس خزر

از قطعات جارو شارژی پارس خزر می توان به موتور ، بلبرینگ ، فیلتر ، باتری ، سری ، شارژر ، آداپتور ، برد ، پارو و... اشاره کرد. به طور کلی جارو شارژی پارس خزر از قطعات مکانیکی و الکتریکی تشکیل شده است.

 

قطعات مکانیکی جارو شارژی پارس خزر

بدنه و فیلتر از قطعات مکانیکی جارو شارژی پارس خزر می باشد.

بدنه : بدنه از دو بخش مهم تشکیل شده است که در بخش اول موتور و کلید start قرار دارد و در بخش دوم که کیسه قرار می گیرد و برای جمع آوری زباله و گرد غبار می باشد. این دو بخش به وسیله یک قفل از همدیگر جدا می شوند.

فیلتر : کار فیلتر به این صورت است که با روشن کردن دستگاه هوا به داخل فیلتر کشیده می شود و پسماند روی سطوح را جمع می کند. زمانی که هوا به داخل فیلتر کشیده می شود گرد و غبار هم با آن همراه است اگر این گرد و غبار از هوا جدا نشوند می توانند  محیط اطراف را آلوده کنند به همین جهت یک تکه اسفنج که کار فیلتر را انجام می دهد در جارو شارژی برای اینکه محیط آلوده نشود قرار می گیرد.  

 

قطعات الکتریکی جارو شارژی پارس خزر

موتور : موتور از مهم ترین قطعات جارو شارژی می باشد که وظیفه آن به کار انداختن قطعات دیگر در دستگاه می باشد.

مدار الکتریکی : مدار الکتریکی از قطعاتی مانند کلید و لامپ تشکیل شده است. کلید برای روشن و خاموش کردن و لامپ در بعضی از مدل ها به صورت چراغ وجود دارد که جهت آماده بودن دستگاه برای استفاده کاربرد دارد.

باتری : باتری هم یکی از مهم ترین قطعات در جهت کارایی می باشد زیرا کار جارو شارژی با باتری است. اگر باتری ، کیفیت نا مطلوب داشته  باشد نمی تواند پر کاربرد باشد بنابراین توصیه می شود در زمان خرید حتما به کیفیت و قدرت باتری توجه نمایید.

 

نکات خرید جارو شارژی پارس خزر

* یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید قدرت و مکش می باشد. اگر دستگاهی را تهیه نمایید که دارای باتری های با ولت بالا باشد که طی 15 دقیقه شارژ می شوند کارایی دستگاه بالاتر می رود و علاوه بر اینکه زمان بیشتری را می توان از آن استفاده کرد دارای مکش زیادی هم می باشد.

* اگر دستگاهی را با جنس بدنه پلاستیک خریداری نمایید زمان کار با دستگاه ، دستتان دچار خستگی نشده اما عیب این مدل ها کم بودن مقاومت آن ها در برابر ضربه می باشد و تعمیر آن ها کار راحتی نمی باشد.

* در زمان خرید حتما به راحت جدا شدن کیسه از بدنه دستگاه دقت نمایید اگر کیسه به راحتی جدا نشود می تواند باعث شکستگی قفل بین بدنه موتور و بدنه کیسه گردد در آن صورت قفل چیزی نیست که تعمیرشود.

* جارو شارژی دو مدل تک منظوره و دو منظوره دارد در صورتی که به دنبال مکش بیشتر و اینکه آب و خاک را هم جمع آوری نماید ، هستید پیشنهاد می شود جارو شارژی دو منظوره خریداری نمایید در غیر این صورت تک منظوره هم کارایی زیادی دارد.

* اگر مدل فیلتر قابل شستشو را خریداری نمایید می توانید هر چند وقت یکبار فیلتر آن را بشویید که مکش بالاتر می رود که این خود یک مزیت نسبت مدل غیر قابل شستشو بودن فیلتر می باشد. این عمل باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.

* در بعضی از مدل های جارو شارژی دکمه تنظیم برای کارایی بیشتر قرار دارد که می توان با آن میزان مکش دستگاه را کم و یا زیاد کرد.

 

مشکلات رایج جارو شارژی پارس خزر      

 

دلیل خاموش شدن ناگهانی جارو شارژی پارس خزر چیست؟

* ابتدا فیوز برق منزل را چک کنید تا از اتصال جریان برق مطمئن شوید.

* در صورتی که هوای کافی در محفظه گردش نداشته باشد باعث خاموش شدن ناگهانی می شود برای حل این مشکل محفظه را باز نمایید و دوباره ببندید.

* فیلتر را بررسی نمایید امکان دارد گرد و غبار به آن چسبیده باشد. توصیه می شود هر چند وقت یکبار فیلتر را با آب گرم بشویید تا کارایی دستگاه بالا رفته و عمر آن افزایش یابد.

در صورتی که جارو شارژی روشن نشد برای تعمیر به نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر مراجعه نمایید.  

 

دلیل شارژ نشدن جارو شارژی پارس خزر چیست؟

* اطمینان پیدا کنید که دستگاه روی آداپتور شارژر درست قرار گرفته باشد.

* این احتمال وجود دارد که سیم های شارژر دچار قطعی شده باشد که برای تعمیر و تعویض به نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر مراجعه نمایید.

* امکان دارد که شارژ دستگاه به اتمام رسیده باشد برای فهمیدن این موضوع دستگاه را به شارژ وصل کنید و پس از چند ساعت مجددا روشن نمایید.

* اگر به تازگی دستگاه را خریداری نموده اید باید حداقل 12 ساعت به برق بزنید تا شارژ آن تکمیل شود.

اگر بعد از چک کردن مشکل حل نشد دستگاه را برای تعمیر به نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر بیاورید.

 

دلیل اینکه غلطک جارو شارژی پارس خزر نمی چرخد چیست؟

* امکان دارد که تسمه دچار پارگی شده باشد و این باعث می شود که غلطک نچرخد در این صورت باید دستگاه را برای تعویض تسمه به نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر بیاورید.

* احتمال دارد که تسمه در جای خود قرار نگرفته باشد برای فهمیدن این موضوع باید دستگاه را بررسی کرده و تسمه را در محل مناسب قرار دهید.

* پس از هر بار استفاده برس را تمیز نمایید تا مو و یا گرد و غبار به آن گیر نکرده باشد در صورتی که پس از تمیز کردن برس غلطک نچرخید باید برس را تعویض نمایید.

* ممکن است که اتصالات مربوط به چرخیدن برس در موتور قطع شده باشد آن را بررسی نمایید و مطمئن شوید که وصل می باشد. در صورتی که مشکل حل نشد برای تعمیر دستگاه به نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر مراجعه کنید.

 

دلیل کم بودن مکش جارو شارژی پارس خزر چیست؟

* امکان دارد که در محفظه جسمی گیر کرده باشد آن را خارج کنید تا به حالت قبل برگردد در صورتی که نتوانستید جسم را خارج نمایید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی پارس خزر مراجعه کرده تا مشکل دستگاه رفع شود.

* فیلتر دستگاه را هر چند وقت یکبار بشویید زیرا کثیفی فیلتر ، مکش را به شدت کم می کند.

* برس دستگاه را بررسی نمایید احتمال دارد به آن مو گیر کرده باشد.

در صورتی که مشکل حل نشد برای بررسی بیشتر به نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر مراجعه نمایید.

 

دلیل بیرون آمدن بوی سوختگی از جارو شارژی پارس خزر چیست؟

* این بو احتمال دارد که به تسمه مربوط باشد ایرادات زیادی برای تسمه پیش می آید که این بو از دستگاه خارج می شود : امکان دارد که تسمه پاره شده باشد ، تسمه سوخته شده باشد و یا تسمه از جای خود خارج شده باشد برای رفع خرابی تسمه ، دستگاه را برای تعمیر به نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر تحویل دهید.

* اگر مشکل از تسمه نباشد ممکن است موتور دچار سوختگی شده باشد در این صورت برای تعمیر به نمایندگی تعمیر جارو شارژی مراجعه نمایید.

 

خدمات تعمیر جارو شارژی پارس خزر

* تعمیر قطعات مکانیکی و الکتریکی جارو شارژی پارس خزر

* تعمیر موتور جارو شارژی پارس خزر

* تعمیر برد جارو شارژی پارس خزر

* تعمیر چراغ های جارو شارژی پارس خزر

 * تعمیر  تعویض باتری جارو شارژی پارس خزر

* تعمیر و تعویض آداپتور جارو شارژی پارس خزر

 

 

تعمیرات جارو شارژی پارس خزر

تعمیرات جارو شارژی پارس خزر باید توسط کسی که مهارت و اطلاعات کافی دارد صورت بگیرد مجموعه گارانتی یکی از بهترین نیرو های متخصص را در زمینه تعمیر جارو شارژی پارس خزر دارد. این شرکت از نمایندگی معتبر تعمیر جارو شارژی در تهران می باشد. به جهت اینکه جارو شارژی کاربرد زیادی دارد و خرابی آن دردسر های زیادی را به دنبال خواهد داشت. تیم گارانتی تعمیر جارو شارژی پارس خزر را با قطعات اصلی و ابزار آلات مجهز انجام می دهد.  همچنین مشتریان عزیزی که در تهران سکونت ندارند می توانند از نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر در شهرستان استفاده نمایند. در صورتی که هر گونه خرابی و مشکلی برای جارو شارژی پارس خزر شما پیش آمد و به تعمیر جارو شارژی پارس خزر نیاز داشتید کافیست با شماره تلفن 02172036 (نمایندگی تعمیر جارو شارژی پارس خزر) تماس بگیرید تا مشاورین و کارشناسان ، شما را در زمینه تعمیر جارو شارژی پارس خزر راهنمایی نمایند. مجموعه گارانتی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/11/5

آخرین تغییرات :1399/11/5


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00