تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر مانیتور جی پلاس


تعمیر مانیتور جی پلاس توسط با تجربه ترین و کاردان ترین کارشناسان انجام می گیرد. کیفیت تعمیرات و خدمات به طوری است که بعد انجام تعمیرات کارایی مانیتور همانند روز اول خود می شود. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر مانیتور جی پلاس  از دستگاه های پیشرفته و مدرن برای عیب یابی مانیتور استفاده می کنند تا بتوانند با اشراف کامل به خرابی دستگاه اقدامات لازم را برای تعمیر نمایشگر جی پلاس انجام دهند. شما مشتریان و کاربران مانیتور های جی پلاس می توانید با خیالی راحت تمامی تعمیرات نمایشگر های جی پلاس خود را به شرکت گارانتی بسپارید تا به بهترین روش تعمیرات تخصصی روی آن انجام شود.

واحد تعمیرات مانیتور جی پلاس : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

مشتریان گرامی که قصد تعمیر مانیتور جی پلاس را دارند می توانند با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا مشاورین شرکت گارانتی شما را راهنمایی نمایند. شرکت گارانتی از ساعت 10 صبح الی 7 شب آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

نمایندگی تعمیرات مانیتور جی پلاس

نمایندگی های فعال تعمیر مانیتور جی پلاس در تهران و کرج آمادگی ارائه هرگونه خدمات تعمیر و سرویس مانیتور را دارند. در نمایندگی تعمیرات نمایشگر جی پلاس تمامی تعمیرکاران به صورت گزینشی انتخاب شده اند و از بهترین و ماهر ترین تعمیرکاران مانیتور هستند. همچنین در نمایندگی تعمیرات مانیتور جی پلاس در کرج از تجهیزات و ابزار آلات جدید برای عیب یابی و تعمیر مانیتور  استفاده می کنند. در این نمایندگی ها تعمیرکاران سعی بر تعمیر قطعه اصلی مانیتور دارند تا قطعه اصلی تعویض نشود اما چنانچه مانیتور شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد تعمیرکاران از قطعه اصلی و فابریک کمپانی  برای جایگزین کردن قطعه خراب استفاده می کنند.

 

خدمات تعمیرات مانیتور جی پلاس

* تعمیر نمایشگر مانیتور جی پلاس                             * تعمیرات بک لایت مانیتور جی پلاس

* تعمیرات پورت های مانیتور جی پلاس                      * تعمیرات کلید های مانیتور جی پلاس

* تعمیر و تعویض پنل مانیتور جی پلاس                    * تعمیر چراغ تصویر مانیتور جی پلاس

* تعمیر و تعویض برد مانیتور جی پلاس                     * تعمیر و تعویض LED  مانیتور جی پلاس

* تعمیر و تعویض LCD  مانیتور جی پلاس                 * تعمیر و تعویض پاور مانیتور جی پلاس

 

مانیتور چیست ؟

صفحه نمایشگر که نام دیگر آن مانیتور است (monitor) برای خروجی و نمایش اطلاعات کامپیوتر استفاده می شود که در کامپیوتر های شخصی و اداری استفاده می شود. اغلب صفحات نمایشگر ها از CRT  استفاده می کنند. در کامیپوتر و مانیتور های قابل حمل نیز از صفحات نمایشگر LCD  و LED  استفاده می شود که دارای مزایای بیشتری مانند مصرف انرژی کمتر می باشند که بسیار قابل اهمیت است.

 

تفاوت مانیتور LED  و LCD  چیست؟

LED  ها نسخه پیشرفته LED  ها می باشند که به مرور زمان پیشرفت کرده اند. ال ایی دی ها از یک سیستم نور دهی جدید استفاده می کنند که به همین علت دارای تفاوت هایی می باشد. هر دوی این نمایشگر ها از کریستال مایع استفاده می کنند اما در سیستم نور دهی و نور پس زمینه دارای تفاوت های اساسی می باشند.

 

تعمیر انواع مانیتور های جی پلاس

تعمیرات تمامی مانیتور های جی پلاس به صورت تخصصی تعمیر وسرویس می شود. جهت تعمیر نمایشگر خود ابتدا مدل دستگاه خود را در لیست زیر پیدا کنید و به کارشناسان ما اعلام کنید. در صورت نبود مدل مانیتور جی پلاس خود می توانید در زمان تماس با شرکت ، مدل مانیتور خود را اعلام کنید.

 

* تعمیر مانیتور جی پلاس مدلmonitor G Plus GDM-225JN

* تعمیر مانیتور جی پلاس مدلmonitor GDM-245JN G Plus

* تعمیر مانیتور جی پلاس مدلmonitor G Plus GGM-K275FN

 

مشکلات رایج در مانیتور های جی پلاس

خاموش شدن مانیتور

دلیل خاموش شدن مانیتور می تواند به علت خرابی برد و یا پاور باشد. در ابتدا ممکن است مشکل از پاور مانیتور باشد زیرا پاور برق مورد نیاز دستگاه را تامین می کند و در صورت خرابی ، برق به دستگاه نمی رسد و موجب روشن نشدن مانیتور می شود. اگر مشکل از پاور مانیتور نباشد می توان خرابی و خاموش شدن مانیتور را به برد اصلی دستگاه ربط داد که باید به صورت کاملا تخصصی تعمیر و سرویس شود در غیر این صورت ممکن است خرابی های بیشتری به بار بیاورد.

شطرنجی شدن صفحه مانیتور

برفکی یا شطرنجی شدن مانیتور می تواند از خرابی یا نقص کارت گرافیکی باشد در زمانی که چیپ مانیتور گرم می شود و فن یا هدسینگ آن قادر به خنک کردن آن نباشد در آن زمان صفحه نمایشگر دچار شطرنجی شدن و برفکی شدن می شود.

 

واحد تعمیرات مانیتور جی پلاس

تعمیرات مانیتور جی پلاس یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در شرکت گارانتی می باشد  که با بکار گیری  از حضور متخصصان در این  حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیرگاهی  انجام می‌پذیرد. تعمیرکارانی که اقدام به تعمیرات نمایشگر  جی پلاس می‌نمایند می‌بایست به تمامی قطعات الکترونیکی و فنی این  دستگاه واقف بوده و از روش های متنوعی جهت تعمیر هر یک از مانیتورهای جی پلاس استفاده می کنند. با توجه به تفاوت کاربری هر کدام از مانیتورهای جی پلاس ، روش‌های تعمیر نیز برای هر یک از آن‌ها باید  متفاوت باشد  و با در نظر گرفتن همین تفاوت های گوناگون تعمیرکاران شرکت گارانتی اقدام به تعمیر نمایشگر جی پلاس شما می کنند. مشتریان گرامی که قصد تعمیر نمایشگر جی پلاس را دارند می توانند با شرکت گارانتی به شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان شما را در این امر راهنمایی نمایند. شرکت گارانتی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/30

آخرین تغییرات :1399/10/30


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   9   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.8   بالاترین امتیاز   5.00