تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما


تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما توسط تیم حرفه ای و با تجربه شرکت گارانتی با استفاده از ابزارآلات پیشرفته انجام می شود. مشتریان گرامی اگر با مشکلاتی مانند روشن نشدن ، کارنکردن ، نشتی آب از ماشین لباسشویی برخورد کردید می توانید با مجموعه گارانتی که دارای نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران می باشد تماس گرفته و از خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در این مجموعه برخوردار شوید. تعمیرکاران این شرکت تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما را ابتدا با سیستم ، عیب یابی بررسی کرده تا از مشکلات پیش آمده برای دستگاه آگاه شوند و سپس با تجهیزات پیشرفته به تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما می پردازند. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران دارای نیروهای کارآمد هستند که هر نوع مشکلات احتمالی برای دستگاه را تعمیر می کنند. فقط تنها کاری که باید انجام دهید ابتدا باید با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما با شماره موجود در وبسایت تماس گرفته تا کارشناسان و مشاورین شما را در امر تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما راهنمایی نمایند. 

تلفن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما  : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

 

فهرست

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما تمامی خدمات مربوطه را با تجهیزات پیشرفته به وسیله مهندسین بخش تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما انجام می دهد. اگر زمان زیادی است که ماشین لباسشویی شما دچار خرابی شده و نمی توانید به تعمیرگاه های تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما اعتماد کنید ، شرکت گارانتی می تواند به شما کمک کند تا دستگاه خود را تعمیر کنید. این مجموعه سرویس های دوره ای را توسط تکنسین های آموزش دیده که سالها تجربه کافی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما را دارند انجام می دهد تا از هر گونه خرابی های سنگین در طولانی مدت جلوگیری کند.

 

مجموعه گارانتی یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران می باشد

 

تعمیر انواع ماشین لباسشویی پاکشوما

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-74401

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84401

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73401

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-83401 

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU 93403

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84406

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-84405 

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-83404

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI 94401

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI 93401

* تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-83403 

 

انواع ماشین لباسشویی پاکشوما

* ماشین لباسشویی پاکشوما معمولی

* ماشین لباسشویی پاکشوما دو قلو

* ماشین لباسشویی پاکشوما اتوماتیک

* ماشین لباسشویی پاکشوما با خشک کن قوی

 

ماشین لباسشویی پاکشوما معمولی

در این مدل درب از بالا باز می شود و مجهز به سیستم خشک کن نمی باشد. شروع به کار این مدل به این صورت است که مخزن ها از آب پر می شوند و با چرخیدن شستشو انجام می شود. این مدل دارای مزیت و نقص هایی می باشد. از مزیت ها می توان به اینکه نسبت به مدل های دیگر جای کمتری می گیرد و ارزان تر است اشاره کرد. از نقص های این مدل هم می توان به اینکه فقط عمل شستشو را انجام می دهد ، سر و صدای زیادی دارد و کار مدل های جدیدتر را انجام نمی دهد اشاره کرد.

 

ماشین لباسشویی پاکشوما دوقلو

در این مدل سیستم خشک کن وجود دارد و نسبت به مدل معمولی پرکاربرد تر است زیرا با معلق کردن لباس ها آب کمتری مصرف می کند و با چرخش زیاد کف کمتری تولید و باعث می شود که کف روی لباس باقی نماند. مزیت این مدل این است که ظرفیت بیشتری دارد اما با اینکه لباس هاس زیادی را می شوید ممکن است هنگام شستشو لباس ها به هم بپیچد و باعث چروک آن ها شود.

 

ماشین لباسشویی پاکشوما اتوماتیک

این مدل به صورت چرخش از بالا به پایین کار می کند و این گونه شروع به شستن لباس ها می کند. با این روش کف کمتری تولید می شود و پودر بر روی لباس ها باقی نمی ماند. این ماشین لباسشویی نسبت به دوقلو کارکرد بهتری داشته و قیمت بالایی ندارد. در کل این مدل ها نقص خاصی مانند خالی ماندن فضا داخل ، مصرف برق زیاد ، پر سر و صدا بودن را ندارند و این مدل نسبت به بقیه کارایی بیشتری دارند.

 

ماشین لباسشویی پاکشوما  اتوماتیک با خشک کن قوی

در این مدل با کمک فن و المنت لباس ها بدون اینکه آسیب جدی ببینند به صورت 100% خشک می شوند اما در مدل های معمولی این قابلیت وجود ندارد.

 

نگران نوع ماشین لباسشویی پاکشوما خود نباشید مجموعه گارانتی در صورت خرابی ، همه ی مدل ها را تعمیر می نماید

 

عیب یابی ماشین لباسشویی پاکشوما

علت اینکه ماشین لباسشویی پاکشوما از آب پر می شود اما کار نمی کند چیست؟

* قفل درب را چک کنید که زبانه تعبیه شده در درب نشکسته باشد چون امکان دارد واشر مانع چرخش شود و این باعث شود که درب درست بسته نشده و شروع به کارنکند.

*  امکان دارد که موتور دچار نقص و خرابی هایی شده باشد.

دلیل خشک نکردن ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

* امکان دارد که لباس ها را به صورت کامل بارگیری نکرده باشید. برای این کار لباس ها را قبل اینکه داخل دستگاه برای شتسشو قرار دهید ابتدا به طور متعادل دسته بندی کنید و سپس شروع به شستن کنید.

* بررسی کنید که شلنگ تخلیه آب دچار پیچ خوردگی نشده باشد.

* ممکن است که پمپ آب گرفته شده باشد.

 

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

* ابتدا برق منزل و سپس پریز برق را چک کنید که قطع نشده باشد.

* درب را بررسی کنید که درست بسته شده باشد اگر درب به طور کامل بسته نشود دستگاه روشن نمی شود.

* امکان دارد سوئیچ موجود در درب دچار خرابی شده باشد به همین جهت ابتدا با مولتی تایمر آن را چک کنید و در صورت هرگونه خرابی نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

* یکی دیگر از دلایل روشن نشدن می تواند آسیب دیدگی برد باشد که باید آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

 

توجه : برد از قطعاتی است که تعویض آن هزینه زیادی را به همراه دارد نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما تا جای ممکن برد را تعمیر می نماید

 

علت اینکه مواد شوینده در کشو به خوبی حل نمی شود چیست؟

* امکان دارد به دلیل اینکه از دستگاه زیاد استفاده می شود کشوی مخصوص پودر دچار گرفتگی شود و آب به درستی وارد نشود تا پود را حل کند برای حل این مشکل فقط کافیست کشو را درآورده و آن را تمیز کنید.

* اگر شیر آب تعبیه شده دچار خرابی باشد آب به کشو نمی رسد و پودر حل نمی شود.

* اگر پودری که کیفیت مطلوب نداشته باشد استفاده کنید باعث ایجاد خرابی می شود زیرا  پودر به طور کامل حل نمی شود.

در صورتی که مشکل و نقص پیش آمده برای دستگاه شما رفع نشد با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید.

 

اگر از مواد شوینده با کیفیت استفاده نکنید ممکن است در طولانی مدت دستگاه شما دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند

 

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

ابتدا از خرابی دستگاه خود مطمئن شوید سپس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید. مشاورین در سریعترین زمان ممکن مهندسین بخش تعمیرات را با تجهیزات به آدرس منزل شما اعزام می نمایند. پس از بررسی هر کدام از قطعات به تعمیر نیاز داشته باشد عملیات لازم صورت می گیرد.

 

* تعمیر برد ماشین لباسشویی پاکشوما

* تعمیر موتور ماشین لباسشویی پاکشوما

* تعمیر ترموستات ماشین لباسشویی پاکشوما

* تعمیر شیربرقی ماشین لباسشویی پاکشوما

* تعویض فیلتر ماشین لباسشویی پاکشوما

* تعویض میکروسوئیچ و لاستیک درب ماشین لباسشویی پاکشوما

 

تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما

تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در یکی از بهترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران زیر نظر مهندسین به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما نیازمند تعمیرکاران مجرب و حرفه ای با ابزارآلات پیشرفته می باشد که تمامی این خدمات در مجموعه گارانتی که دارای نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما می باشد صورت می گیرد. به دلیل اینکه ماشین لباسشویی جزء وسایل سنگین می باشد و حمل آن به تعمیرگاه کار راحتی نیست شما می توانید در صورت هر گونه خرابی با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما تماس گرفته تا ابتدا مشاورین این مجموعه شما را در امر تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما راهنمایی کرده و در صورتی که مشکل دستگاه شما جدی باشد و امکان حمل قطعه آسیب دیده به نمایندگی وجود نداشته باشد کارشناسان این شرکت تعمیرکار را به همراه ادوات مجهز اعزام نموده تا به تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما بپردازند و نقص را رفع نمایند.

 

برای ارتباط با بخش تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در شرکت گارانتی همه ی روز های هفته به جز جمعه ها و روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 19 با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/20

آخرین تغییرات :1399/12/6


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00