تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر یخچال اسنوا


تعمیر یخچال اسنوا در مجموعه گارانتی توسط تعمیرکاران ماهر صورت می گیرد که با سالها تجربه و مهارتتوانایی لازم برای تعمیرات یخچال اسنوا را دارند. این مجموعه نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا می باشد و قادر است هرنوع نقص و مشکل را با استفاده از ابزارآلات پیشرفته رفع نماید.. بسیاری از لوازم خانگی بعد از مدت ها استفاده ممکن است دچار خرابی و فرسودگی شوند و هزینه ای سنگین را به بار آورند. اما به این معنی نیست که محصول مورد استفاده شما کیفیت مطلوب را ندارد زیرا این اتفاق ممکن است برای همه لوازم منزل و برای همه ی برندها پیش آید اگر شما هر چند وقت یکبار سرویس دوره ای انجام دهید می توانید تا حدی از آسیب های جدی جلوگیری نمایید.

تلفن واحد تعمیرات یخچال اسنوا  : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

خوشبختانه محصولات اسنوا در ایران تولید و عرضه می شوند و برای تعمیر آن لازم نیست هزینه سنگینی بپردازید. اگر به هر دلیلی نیاز به تعمیر یخچال اسنوا داشتید فقط کافیست با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه ، شما را برای حل این خرابی راهنمایی نمایند.

 

فهرست

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا

قطعات یدکی یخچال اسنوا

مشکلات رایج یخچال اسنوا

تعمیر انواع یخچال اسنوا

انواع خدمات یخچال فریزر اسنوا

تعمیر یخچال اسنوا در محل

واحد تعمیرات یخچال اسنوا

 

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا

 مجموعه گارانتی دارای نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا می باشد که  آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در تهران است اگر یخچال اسنوا شما دچار نقص فنی شد جای نگرانی نیست زیرا نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا با متخصصین حرفه ای که استخدام کرده است می تواند تمامی مشکلات را برطرف کند. تعمیر کاران  نمایندگی اسنوا با پیشرفته ترین  تجهیزات به تعمیر یخچال اسنوا شما می پردازد. لازم به ذکر است که این مجموعه از قطعات اصلی برای تعمیر یخچال اسنوا استفاده می کند زیرا  به کار بردن قطعات تقلبی می تواند یکی از دلایل خرابی یخچال باشد .

 

قطعات یدکی یخچال اسنوا

کندانسور

وظیفه این قطعه خنک کردن یخچال است که در پشت دستگاه قرار گرفته است. برای اینکه اشیا به کندانسور برخورد نکنند  لوله هایی فلزی روی آن قرار دارد. جریان هوای سرد از کمپرسور تحت فشار زیاد وارد کندانسور می شود که اگر لوله هایی که وظیفه تبدیل گاز به مایع سرد را دارند تمیز نباشند و گرد و خاک روی آن ها بنشیند این جریان با اختلال مواجه می شود پس هر چند وقت یکبار لوله ها را تمیز نمایید. سه نوع کندانسور در یخچال وجود دارد: کندانسور هوایی که محل قرار گیری آن در پشت است ، کندانسور پاکتی که کنار کمپرسور و در زیر قرار دارد ، کندانسور بعدی که پنهان است و در اطراف داخل بدنه وجود دارد.

 

کمپرسور

کمپرسور یکی از قطعات مهم در یخچال است و کار آن چرخش و به جریان درآوردن گاز می باشد. قطعاتی که در کمپرسور به کار رفته است عبارت است از سوپاپ ، پیستون و میل لنگ. زمانی که برق به موتور می رسد باعث به چرخش  میل لنگ ها و به حرکت درآمدن پیستون ها شده و باعث باز و بسته شدن پیستون ها می شود. این اقدامات باعث به جریان درآمدن گاز در یخچال می شود. پیستون کار رفت و برگشت گاز را انجام می دهد به این گونه که گاز را از لوله رفت گرفته و با فشار زیاد وارد لوله برگشت می کند این چرخه باعث می شود تا هوای سرد در یخچال جریان داشته باشد.

 

اواپراتور

این قطعه شرایط سرد بودن برای یخچال را فراهم می کند و به دلیل اینکه جنس آن از آلومینیوم است سرما را به راحتی منتقل می کند. اواپراتور مابین کمپرسور و موتور قرار دارد.

 

موتور

موتور از قطعه هایی مثل سیم پیچی اصلی ، سیم پیچی فرعی ، هسته استاتور و رتور ساخته شده است.

بعد از اینکه ترموستات دستور شروع کار به موتور را می دهد برق از رله استارت و سیم پیچی اصلی وارد موتور می شود و موتور به کار می افتد.

 

رله استارت

قطعه رله استارت سه مدل است : رله جریانی ، رله ولتاژی و رله حرارتی که کار آن فراهم کردن انرژی لازم در سیستم می باشد.

 

ترموستات

وظیفه ترموستات تنظیم کردن دمای داخل یخچال است و قطعات سازنده آن بدنه فلزی ، فانوسک ، کنتاکت های اتصال ، لوله اهرم ها ، پیچ تنظیم و ولوم می باشد.

 

لامپ یخچال

لامپ یخچال در داخل یخچال قرار دارد و وقتی درب باز می شود روشن می شود. یک شاستی کنار لامپ قرار دارد که به هنگام باز بودن بیش از حد درب زنگ می زند که با بسته شدن این در صدای به وجود آمده قطع می شود.

 

مشکلات رایج یخچال اسنوا

دلیل صدای زیاد یخچال اسنوا چیست؟

* یکی از این دلایل می تواند از تراز نبودن مکان یخچال باشد که باید محل قرارگیری  را عوض نمایید.

* ممکن است پره های یخچال شکسته باشد. اگر سرو صدا به این دلیل باشد جای نگرانی نیست و می توان با هزینه کم فن شکسته شده را عوض کرد.

* با گذشت زمان بست های پلاستیکی موجود در موتور و کمپرسور دچار فرسودگی می شوند و نیاز به تعمیر  دارند. اگر این مشکل وجود داشته باشد باعث می شود موتور با سر و صدا کار کند برای حل این مشکل باید بست های پلاستیکی را بررسی کنید.

در صورتی که مشکل صدای زیاد حل نشد با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا تماس بگیرید.

 

یخچال اسنوا برفک زیادی می زند علت چیست؟

* اگر محل قرارگیری یخچال در جایی باشد که رطوبت وجود داشته باشد مانند  نزدیکی زیاد به سماور

که باعث می شود رطوبت سماور با گذشت زمان به برفک تبدیل شود.

* واشر تعبیه شده در یخچال دچار خرابی شده است که باعث می شود درب به درستی بسته نشود و هوای بیرون وارد  شود بنابراین در یخچال برفک به وجود می آید.

* به احتمال زیاد ترموستات دچار مشکل شده است که یکی از دلایل رایج در برفک زدن  می باشد شما می توانید برای تعمیر یخچال اسنوا  به مجموعه گارانتی مراجعه فرمایید.

 

دلیل یخ زدن محتویات داخل یخچال اسنوا چیست؟

* مکان قرارگیری یخچال را چک کنید تا در جای سرد قرار نداشته باشد.

* درجه یخچال را چک کنید و در صورت مشاهده درجه نامناسب اقدام به تنظیم درجه نمایید.

* بهترین درجه دما 5 درجه سانتی گراد است. اگر از این درجه پایین تر باشد احتمال یخ زدن موادغذایی در یخچال وجود دارد.

 

علت خوب بسته نشدن درب یخچال از چیست؟

 مکانی که یخچال در آن قرار دارد تراز نیست. تراز بودن یخچال را چک کنید اگر این مشکل همچنان وجود داشت محل قرارگیری را تغییر دهید. از چرخ هایی که در پایین یخچال تعبیه شده اند هم می توانید کمک بگیرید. اگر چرخ را موافق عقربه های ساعت بچرخانید باعث بالارفتن درب و اگر چرخ را مخالف عقربه های ساعت بچرخانید باعث پایین آمدن درب می شود همچنین اگر قسمت جلویی از قسمت پشتی بالاتر باشد می تواند به تراز شدن کمک کند.

 

دلیل کم بودن یخ در یخساز یخچال اسنوا چه مواردی می تواند باشد؟

اگر فشار آبی که وارد یخچال می شود کم باشد می تواند باعث کاهش یخ تولیدی در یخساز شود. بنابراین ابتدا فشار آب ورودی به یخچال را بررس کنید اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا تماس حاصل فرموده تا کارشناسان شرکت گارانتی اقدامات اولیه را برای تعمیر انجام دهند.

 

دلیل آلارم h1 در یخچال اسنوا چیست؟

آلارم h1 در مواقعی که در داخل یخچال سردی به میزان کافی وجود نداشته باشد این خطا نمایش داده می شود. این کد بعد چند دقیقه زمانی که دما به حالت نرمال برگشت از بین می رود با مشاهده این خطا نگران نباشید مسئله ی جدی اتفاق نیفتاده است.

 

ریست یخچال اسنوا

زمانی که تنظیمات دچار به هم ریختگی شود به ریست یخچال اسنوا نیاز پیدا خواهید کرد این گزینه برای وقتی به کار می آید که می خواهید تنظیمات را به حالت اول برگردانید در این صورت باید گزینه Lock و سپس دکمه Filter وSleep  را به مدت 3 ثانیه فشار دهید و یا دکمه Filter Reset  را به مدت 3 ثانیه فشار دهید. به این صورت دستگاه به تنظیمات اولیه کارخانه برمی گردد.

 

تعمیر انواع یخچال اسنوا

* تعمیر یخچال اسنوا مدل  snowa refrigerator SN4-0261LW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN4-0261TI

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN4-0250TI

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN4-0250SW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator S8-2322SS

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN8-2340SW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN8-2340SS

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN8-2261SS

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator S3-0271SW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator S3-0271LW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator S3-0271TI

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN5-0190SW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN5-0190TI

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN6-0190SW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN6-0190TI

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN8-3320GW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN8-3320SS

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN8-3350GW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN8-3350SS

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator S8-2322GW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator S8-2352GW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator S8-2352SS

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN8-2340GW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator SN8-2261GW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator S3-0275TI

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator S3-0275LW

* تعمیر یخچال اسنوا مدل snowa refrigerator S3-0275SW

 

انواع خدمات یخچال فریزر اسنوا

* بررسی مشکلات یخچال اسنوا

* تعمیر و تعویض برد یخچال اسنوا

* تعمیر و تعویض لاستیک یخچال اسنوا

* تعمیر و تعویض هیتر یخچال اسنوا

* تعمیر و تعویض  فن یخچال اسنوا

* تعمیر و تعویض هیدرواستات یخچال اسنوا

* تعمیر و تعویض ترموستات یخچال اسنوا

* تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال اسنوا

* تعمیر و تعویض کندانسو یخچال اسنوا

* تعمیر و تعیوض موتور یخچال اسنوا

* تعمیر و تعویض رله استارت یخچال اسنوا

* تعمیر و تعویض اواپراتور یخچال اسنوا

 

تعمیر یخچال اسنوا در محل

تعمیر یخچال اسنوا در محل از دیگر خدماتی  است که مجموعه گارانتی برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است. به دلیل اینکه یخچال از لوازمی است که جا به جایی و حمل آن به نمایندگی کار آسانی نیست شرکت گارانتی این خدمت را برای رفاه مشتریان گرامی در نظر گرفته است که کار را راحت تر می کند. شما می توانید مراحل تعمیر یخچال اسنوا را توسط تعمیرکار مشاهده و بر آن نظارت داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیر یخچال اسنوا با شماره تماس موجود در وبسایت تماس گرفته تا مشاورین این مجموعه شما را در امر تعمیر یخچال اسنوا یاری نمایند.

 

واحد تعمیرات یخچال اسنوا

واحد تعمیرات یخچال اسنوا تعمیر انواع مدل های برند اسنوا را در کارنامه کاری خود دارد و با استفاده از ابزارآلات پیشرفته ،  تعمیر یخچال اسنوا را انجام می دهد. نکته ی دیگری که وجود دارد این است که تعمیر یخچال اسنوا نیازمند مهارت و تجربه می باشد و تعمیرکاران شرکت گارانتی دوره های مربوط به تعمیر یخچال اسنوا را گذرانده اند و دانش و اطلاعات کافی در این زمینه دارند. در صورت هر گونه خرابی با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا و با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا کارشناسان این شرکت شما را در امر تعمیرات یخچال اسنوا راهنمایی نمایند. مجموعه گارانتی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/15

آخرین تغییرات :1399/11/6


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.3   بالاترین امتیاز   5.00