تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید تونر توشیبا


خرید تونر توشیبا را از نمایندگی فروش تونر توشیبا انجام دهید تا از مواد مصرفی با کیفیت بهره ببرید. تونر نوعی پودر است که برای تعیین رنگ مطالب و یا تصاویر چاپ شده استفاده می شود. تونر توشیبا از موادی مانند پلیمر ، پلی استر ، اکسید آهن و ..... تشکیل شده است.

 

 

تونر توشیبا در زمان چاپ از طریق حرارتی که به آن داده می شود ذوب شده و بر روی کاغذ می چسبد. تونر پرینتر هر شرکت با شرکت های دیگر متفاوت می باشد. اندازه ذرات تونر در کیفیت چاپ تاثیر مستقیم دارند به گونه ای که هرچه ذرات تونر پرینتر کوچکتر باشد کیفیت بیشتر و هرچه ذرات تونر بزرگتر باشد کیفیت چاپ کمتر می شود. بهترین راه برای خرید تونر توشیبا مراجعه به مراکز اصلی تونر توشیبا یا نمایندگی فروش تونر توشیبا می باشد. شرکت گارانتی انواع تونر دستگاه توشیبا را موجود کرده است که شما می توانید برای خرید تونر توشیبا با شماره ی 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین فروش تونر شرکت گارانتی شما را راهنمایی نمایند. کارشناسان مجموعه گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 18 به جز جمعه ها و تعطیلات آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

 

تونر توشیبا چیست؟

تونر پودر و موادی است که در داخل کارتریج وجود دارد و به عنوان تعیین رنگ مطالب مورد استفاده قرار می گیرد. تونر ها در کارتریج های لیزری استفاده می شوند و دارای رنگ های مختلف می باشند که باید در زمان خرید تونر توشیبا دقت کنید تا رنگدانه مورد نظر خود را انتخاب کنید. شرکت های سازنده مانند پرینتر در زمان ساخت کارتریج پودر تونر را درون آن قرار می دهند و به صورت جداگانه تونر را به فروش نمی رسانند. اگر شما نیاز به تونر توشیبا داشتید باید به سراغ تولید کننده های دیگر بروید زیرا تونر های اصلی را به صورت جداگانه نمی توانید پیدا کرده و خریداری نمایید.

 

 تفاوت تونر با جوهر در پرینتر توشیبا چیست؟

تونر و جوهر نیز همانند دستگاه های پرینتر دارای دو مدل جوهر افشان و لیزری می باشد که در کارتریج پرینتر های لیزری از پودر تونر به عنوان مواد مصرفی استفاده می شود و در کارتریج پرینتر های جوهرافشان از جوهر استفاده می شود. در پرینتر های جوهر افشان از مایع رنگی استفاده می شود که از نازل خارج شده و به صورت قطره ای روی کاغذ ریخته می شود. نازل شیلنگی باریک می باشد که در هر ثانیه هزاران بار قطع و وصل می شود تا قطره جوهر به درستی بر روی کاغذ ریخته شود. تونر کارتریج پرینتر های لیزری دارای تکنولوژی خاصی می باشد که با مدل جوهر افشان بسیار متفاوت است. پودر تونر با توجه به پلی استری که داخل خود دارد می تواند جذب اجسامی شود که دارای بار الکترونیکی هستند و به همین علت تونر به وسیله درام دستگاه به وسیله لیزر باردار شده است می تواند جذب درام شود و اقدام به چاپ مطالب کند.

 

برای خرید کارتریج توشیبا در مجموعه گارانتی اینجا کلیک نمایید و یا با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید

 

خرید انواع تونر های توشیبا

نمایندگی فروش تونر کارتریج توشیبا تمامی مدل های تونر پرینتر توشیبا را زیر قیمت بازار و با بهترین کیفیت خدمت شما مشتریان گرامی عرضه می کند.

* خرید تونر کارتریج توشیبا مدل e-STUDIO 2303A                * خرید تونر کارتریج توشیبا مدل 2505

* خرید تونر کارتریج توشیبا مدل e-STUDIO 2309A                * خرید تونر کارتریج توشیبا مدل 656se

* خرید تونر کارتریج توشیبا مدل e-STUDIO 2303A               * خرید تونر کارتریج توشیبا مدل 306se

* خرید تونر کارتریج توشیبا مدل e-STUDIO 3008A               * خرید تونر کارتریج توشیبا مدل 2050c

* خرید تونر کارتریج توشیبا مدل e-STUDIO 4508A               * خرید تونر پرینتر توشیبا مدل Es-2007

* خرید تونر کارتریج توشیبا مدل Es-2006                              * خرید تونر  پرینتر توشیبا مدل 306LP

* خرید تونر کارتریج توشیبا مدلEs-2507                               * خرید تونر پرینتر توشیبا مدل 2550c

* خرید  تونر  پرینتر توشیبا مدل RD30                                  * خرید تونر پرینتر توشیبا مدل Es-2507

* خرید تونر کارتریج توشیبا مدل e-STUDIO 2523A              * خرید تونر پرینتر توشیبا مدل 307se

* خرید تونر کارتریج توشیبا مدلEs-2007                              * خرید تونر پرینتر توشیبا مدل 457se

* خرید تونر پرینتر توشیبا مدل e-STUDIO 2303AM            * خرید تونر پرینتر دوروی توشیبا مدل Es-2006           

* خرید تونر کارتریج توشیبا مدل e-STUDIO 2000AC           * خرید تونر پرینتر توشیبا مدل 856se

* خرید تونر کارتریج توشیبا مدل e-STUDIO 2303AM          * خرید تونر کارتریج توشیبا مدل 857se

* خرید تونر کارتریج توشیبا مدلe-STUDIO 657                  * خرید تونر پرینتر توشیبا مدل 456se

* خرید تونر پرینتر توشیبا مدل e-STUDIO 3508A

 

واحد فروش تونر توشیبا

در زمان خرید تونر توشیبا باید دقت فرمایید تا پارت نامبر تونر با کارتریج دستگاه شما همخوانی داشته باشد در غیر این صورت می تواند برای شما مشکلاتی به همراه داشته باشد. سعی کنید تا در زمان خرید تونر توشیبا به مراکز متفرقه مراجعه نکنید تا از کیفیت پایین تونر و چاپ رنج نبرید. شرکت گارانتی تونر های اصلی کارتریج توشیبا را در انبار های خود موجود کرده و توانسته با حذف واسطه زیر قیمت بازار تونر های توشیبا را به فروش برساند. محصولات شرکت گارانتی دارای خدمات پس از فروش می باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل شرکت گارانتی از آن پشتیبانی می کند.

مشتریان گرامی که قصد خرید تونر توشیبا را دارند می توانند با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان فروش مجموعه گارانتی شما را در این امر راهنمایی کنند. شرکت گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/14

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00