تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر ماکروفر در شرق تهران


تعمیر ماکروفر در شرق تهران توسط مجموعه گارانتی بصورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. برای تعمیرات ماکروفر خود در شرق تهران  بصورت کاملا تخصصی می توانید با مجموعه گارانتی تماس بگیرید تا پرسنل این شرکت جهت تحویل آن به منزل شما مراجعه کرده و آنرا تحویل بگیرند.

 

شماره تماس با واحد تعمیر ماکروفر : 02172036

ثبت درخواست تعمیر ماکروفر

تعمیرات ماکروفر در شرق تهران

گارانتی به عنوان بزرگترین واحد تعمیرات ماکروفر در شرق تهران، بصورت کاملا تخصصی ماکروفر شما را سرویس و تعمیر می کند. تعمیرات ماکروفر بخاطر پیچیدگی هایی که دارد، نیاز به تخصص بالایی خواهد داشت. تعمیرات ماکروفر نیاز به داشتن علم و تجربه بالایی دارد و در صورتیکه تخصصی در این زمینه وجود نداشته باشد باعث افزودن خرابی بیشتر به ماکروفر خواهد شد. گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر در شرق تهران از بهترین قطعات یدکی استفاده می کند. تعمیرات ماکروفر در مجموعه گارانتی دارای ضمانت بوده و در صورتیکه دستگاه خود را در واحد تعمیرات ماکروفر در شرق تهران یعنی گارانتی تعمیر کنید کلیه قطعات و خدمات انجام شده بمدت 3 ماه ضمانت خواهد داشت.

 

مناطق تحت پوشش واحد تعمیر ماکروفر در شرق تهران

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر در شرق تهران مناطق زیر را تحت پوشش خود قرار داده است:

  1. تعمیر ماکروفر در تهرانپارس
  2. تعمیر ماکروفر در حکیمیه
  3. تعمیر ماکروفر در مجیدیه
  4. تعمیر ماکروفر در پاسداران
  5. تعمیر ماکروفر در افسریه
  6. تعمیر ماکروفر در سیدخندان
  7. تعمیر ماکروفر در شریعتی
  8. تعمیر ماکروفر در پیروزی
  9. تعمیر ماکروفر در می نی سیتی
  10. تعمیر ماکروفر در اقدسیه
  11. تعمیر ماکروفر در کامرانیه
  12. تعمیر ماکروفر در نیروی دریایی
  13. تعمیر ماکروفر در قیطریه

مدت زمان مورد نیاز برای  تعمیر در نمایندگی تعمیرات ماکروفر در شرق تهران

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر در شرق تهران؛ همواره سعی بر تعمیر ماکروفر در اسرع وقت دارد. بعد از پذیرش دستگاه شما در این مرکز، ابتدا کلیه بردهای الکترونیکی دستگاه بررسی خواهد شد و قیمت تعمیر ماکروفر شما اعلام می گردد. در صورت موافقت شما با قیمت تعمیرات دستگاه شما تعمیر گردیده وپس از مدت بسیار کمی خدمتتان ارائه می گردد.

البته لازم به ذکر است که این مدت زمان بسیار بسیار به قطعات مورد نیاز در خصوص تعمیر دستگاه شما مربوط می باشد. اما در بیشتر مواقع زمان مورد نیاز برای تعمیر کمتر از یک هفته خواهد بود.

 

ضمانت نمایندگی تعمیر ماکروفر در شرق تهران

گارانتی به عنوان نمایندگی مرکز تعمیر ماکروفر در شرق تهران، تعمیرات و قطعاتی که برروی دستگاه شما نصب می شود را برای مدت 3 ماه ضمانت می کند. ضمانت دستگاه شما بصورت سیستم در شرکت بعد از تحویل فعال می گردد. اما در صورت لزوم می توانید به تهیه فاکتور مهر شده اقدام کنید از ضمانت دستگاه خودتان آگاه بشوید.

این ضمانت شامل قطعات و تعمیرات برد دستگاه شما می شود. در صورتیکه قطعاتی که در دستگاه شما مصرف می شوند توسط مجموعه گارانتی تعویض گردد. از زمان تحویل بمدت 3 ماه ضمانت دارد و جای هیچ گونه نگرانی برای شما وجود ندارد.

همچنین در صورتیکه تعمیراتی روی برد دستگاه شما انجام بگیرد نیز، این تعمیرات شامل ضمانت 3 ماهه می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/8/27

آخرین تغییرات :1399/8/28


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   4   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.9   بالاترین امتیاز   5.00