تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات پرینتر اوکی


تعمیر پرینتر اوکی (OKI) در واحد تعمیرات پرینترهای اوکی بصورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. برای تعمیر پرینتر اوکی خود می توانید با مرکز تعمیرات پرینتر اوکی گارانتی تماس گرفته یا بصورت آنلاین جهت درخواست تعمیرات پرینتر اوکی خود روی دکمه ثبت درخواست تعمیر کلیک کنید. پرینتر OKI جز پرینتر های شناخته شده در ایران نمی باشد و همانند برند های تازه وارد استقبال خوبی از آن نشده است. تعمیر پرینترهای OKI همانند ما بقی پرینتر ها در شرکت گارانتی به صورت تخصصی انجام می شود. متخصصین و تعمیرکاران شرکت گارانتی جز اولین تعمیرکارانی هستند که تمامی تعمیرات قطعات پرینتر OKI را فرا گرفته اند. واحد تعمیرات پرینتر OKI با بررسی تمامی عیب ها و نواقص پرینتر OKI توانسته رتبه نخست در زمینه تعمیرات پرینتر OKI را در شهر تهران به نام خود کند.

 

نمایندگی تعمیرات پرینتر OKI

زمانی که پرینتر شما دچار خرابی می شود بهتر است برای تعمیر پرینتر خود به مراکز تعمیر پرینتر اوکی مراجعه کنید تا هزینه کمتر و خدمات بیشتری برای شما انجام شود. نمایندگی تعمیرات پرینتر OKI در تهران و شرق تهران آمادگی هرگونه خدمات تعمیر و سرویس پرینتر OKI را دارد. نمایندگی تعمیرات پرینتر OKI در کرج نیز با بروز ترین و متخصص ترین تعمیرکاران ، آماده خدمات رسانی به شما مشتریان ساکن کرج می باشد. لازم به ذکر است که در وبسایت این مجموعه تمامی قطعات مربوط به پرینتر اوکی با قیمت منصفانه به فروش می رسد. شرکت گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 18 به جز جمعه ها و تعطیلات آماده پاسخگویی به شما می باشد.

 

تعمیر پرینتر OKI در محل

از خدمات ویژه ی شرکت گارانتی ، تعمیرات پرینتر OKI در محل است که شما مشتریان گرامی می توانید با درخواست تعمیرکار از شرکت گارانتی ، پرینتر خود را در محل کار و یا محل سکونت خود تعمیر و سرویس کنید. پس از درخواست شما ، تعمیرکاران شرکت گارانتی در اولین فرصت به محل مورد نظر شما جهت تعمیر و سرویس پرینتر OKI مراجعه می کنند. اگر تعمیر پرینتر OKI شما احتیاج به تعمیرات جنرال داشته باشد با رضایت و تمایل شما ، پرینتر به شرکت گارانتی حمل می شود و تعمیرات اساسی رو آن صورت می گیرد.

 

نکات مربوط به پرینتر OKI

پرینتر های OKI دارای کیفیت معمولی هستند و نمی توان توقع کیفیت عالی از پرینتر های میان رده را داشت. این پرینتر ها دارای سرعت العمل بالایی هستند که همین موضوع باعث توجه بسیاری از مشتریان شده است. پرینتر OKI با توجه به قیمت پایین و سرعت بالای آن باعث شده تا طرفداران خاصی را جذب خود کند. پرینتر OKI برای کارهای کم حجم و روزانه که نیازی به کیفیت بالایی ندارند به کار می آید. به علت مشهور نبودن این برند تعداد بی شماری از مردم اطلاعی از این پرینتر ندارند و برای کارهای خود به سراغ پرینتر های گران قیمت می روند.

 

خدمات و تعمیرات تخصصی پرینتر های اوکی

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی خدمات و تعمیرات پرینتر های اوکی را به صورتی که در ذیل شرح داده شده است انجام می دهد : 

* تعمیر و تعویض برد پرینتر OKI

* تعمیر و تعویض درام پرینتر OKI

* تعمیر و تعویض کاغذکش OKI

* تعمیر و سرویس شارژر های پرینتر OKI

* تعمیر ال.سی.دی پرینتر OKI

* تعمیر و تعویض فیوزینگ پرینتر OKI

* تعمیر و تعویض صفحه کیبورد پرینتر OKI

* تعویض پاور چاپگر OKI

* فروش کارتریج پرینتر OKI

* شارژ تونر کارتریج پرینتر OKI

* شارژ جوهر کارتریج پرینتر OKI

* ریستارت و بازگرداندن به تنظیمات کارخانه پرینتر های OKI

* تعمیر ، تعویض و سرویس درام پرینتر های OKI

* تعمیر کارتریج پرینتر های OKI

* تعمیر مشکلات نرم افزاری پرینتر OKI

* تعمیر مشکلات سخت افزاری پرینتر OKI

جهت دریافت خدمات کامل پرینتر های اوکی با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین این مجموعه راهنمایی های لازم را به شما ارائه نمایند.

 

مشکلات رایج در پرینتر های OKI

* ظاهر شدن خط های عمودی در کاغذ های چاپ شده

* ظاهر شدن خطوط و نقاط اضافی در چاپ

* ورود تعدای کاغذ ها به درون پرینتر

* ایجاد چروک بر روی کاغذ های چاپ شده

* مچاله شدن کاغذ های خروجی از پرینتر OKI

* عدم چاپ متن روی کاغذ در پرینتر OKI

* روشن نشدن پرینتر OKI

 

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر OKI

نمایندگی تعمیرات پرینتر OKI در تهران و کرج آمادگی تعمیرات تمامی دستگاه های اداری OKI را دارد. پرینتر های OKI  با توجه به ساختار متفاوت آن ، در زمان تعمیر به واحد مخصوص تعمیر پرینتر OKI واگذار می شود تا تعمیرکار مخصوص به آن اقدام به تعمیر پرینتر OKI کند. واحد مرکزی تعمیرات چاپگر OKI با مشکلات پرینتر های اداری آشنا هستند و تمامی نواقص آن ها را می دانند که به وسیله تجهیزات تعمیرگاهی و دانش فنی خود اقدام به تعمیر پرینتر OKI می کنند.

مشتریان گرامی که دستگاه پرینتر OKI آن ها دچار خرابی شده است می توانند با شماره ی 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین مجموعه گارانتی شما را در تعمیر پرینتر OKI راهنمایی کنند. لازم به ذکر است که در وبسایت این مجموعه تمامی قطعات مربوط به پرینتر اوکی با قیمت منصفانه به فروش می رسد.

کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر اوکی همه ی روزهای هفته به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می باشند.

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر اوکی در تهران

تماس با نمایندگی تعمیرات پرینترهای اوکی در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات پرینتر اوکی می توانید با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر اوکی در شمال تهران

تجریش ، سوهانک ، دارآباد ، آجودانیه ، اقدسیه ، هروی ، میرداماد ، ظفر ، دولت ، شریعتی ، دروس ، پاسداران ، اندرزگو ، جردن ، الهیه ، ولنجک ، زعفرانیه ، نیاوران

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر اوکی در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر اوکی در شرق تهران، لواسانات و پردیس

تهرانپاس ، نارمک ، رسالت ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر اوکی در غرب تهران، کرج، فردیس، شهریار

آریا شهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر ، شهر قدس ، گرم دره ، اندیشه

محدوه تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر اوکی در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب ، سعات آباد

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/6/5

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00