تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

فروش لپ تاپ دست دوم


فروش لپ تاپ کار کرده یا لپ تاپ دست دوم در وب سایت گارانتی بصورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. لپ تاپ دست دوم لپتاپی است که برای مدتی کارکرده و از آکبندی در آمده است. لپتاپ های استوک شامل لپتاپ ها دست دوم صنعتی، لپ تاپ کارکرده گیمینگ، لپ تاپ کارکرده خانگی و اداری می باشد. برای تماس با واحد فروش لپ تاپ استوک می توانید به فروشگاه گارانتی مراجعه کنید یا با سازمان فروش قطعات تماس بگیرید. فروش لپ تاپ کارکرده شامل برندهای اچ پی(HP)، دل (DELL)، ام اس آی (MSI)، لنوو (LENOVO) خواهد شد.

 

تلفن واحد فروش لپ تاپ دست دوم: 02172036

 

لپ تاپ کارکرده(دست دوم)

لپ تاپ دست دوم لپتاپی است که برای مدتی استفاده شده است و به دلایلی دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. در بسیار از موارد لپ تاپ های دست دوم قیمت پایین تری نسبت به لپ تاپ های آکبند داشته و در صورتیکه نیازمند خرید لپ تاپ دست دوم ارزان قیمت باشید می توانید با دارندگان این لپ تاپ های کارکرده تماس گرفته و نسبت به خرید آن اقدام کنید. 

 

قیمت لپ تاپ کارکرده

قیمت لپ تاپ کارکرده به پارامترهای مختلفی مانند شرایط فیزیکی، صحت عملکرد قطعات و سالم بودن تجهیزات و متعلقات مربوط به لپ تاپ وابسته است. اما بطور کلی قیمت لپ تاپ کارکرده را می توان تابعی از موارد ذیل دانست:

  • ظاهر فیزیکی دستگاه اولین پارامتری است که در قیمت لپ تاپ استوک بسیار تاثیر داشته که باعث می شود خریدار نسبت به خرید آن تصمیم قطعی داشته باشد.
  • داشتن آداپتور یکی از مواردی است که در قیمت لپ تاپ دست دوم تاثیر دارد. چرا که این موضوع را به خریدار القاء می کند که شما نسبت به لپ تاپی که داشته اید آیا حس مراقبت داشته اید یا خیر.
  • سالم بودن ال سی دی لپ تاپ و نداشتن پیکسل سوخته در قیمت لپ تاپ بسیار تاثیر گذار است. در صورتیکه ال سی دی دستگاه پیکسل سوخته داشته باشد عملا فروش آن در بسیاری از موارد امکان پذیر نمی باشد.
  • سالم بودن کیبورد یکی دیگر از پارامترهای مورد بررسی هنگام خرید لپ تاپ کارکرده می باشد. بدلیل اینکه کیبوردهای مختلفی در بازار وجود دارد سالم یا خراب بودن کیبورد تاثیر کمی تعیین قیمت لپ تاپ کارکرده دارد.
  • سالم بودن پورتهای یو اس بی، کانکتورهای برق، کانکتورهای دیگر تجهیزات مواردی هستند که در تعیین قیمت لپ تاپ تاثیر گذار هستند.
  • تست های هارد، بلوتوث، مین برد و دیگر تستها نیز باعث می شود نسبت سالم بودن دستگاه پی برد نیز همگی در تعیین قیمت لپ تاپ تاثیر گذارند.

 

فروش لپ تاپ دست دوم

فروش لپ تاپ دست دوم در وب سایت گارانتی بصورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. در صورتیکه نیاز به خرید لپ تاپ دست دوم یا استوک دارید بایستی ابتدا هدف خود را هنگام خرید مشخص نمایید. لپ تاپ ها دست دومی که در وب سایت گارانتی بفروش می رسند شامل خصوصیات ذیل می باشند.

  • لپ تاپ های فروخته شده همگی دارای 1 ماه ضمانت فروش می باشند. البته بعضی از لپ تاپ های فروش رفته دارای فقط مهلت تست می باشند که هنگام فروش چگونگی آن اعلام خواهد شد.
  • لپتاپ های استوک اروپایی همگی در کشورهای اروپایی مورد مصرف بوده اند و در ایران فعالیت نداشتند اند.
  • هنگام فروش لپ تاپ دست دوم در گارانتی، به تناسبت نوع لپ تاپ ویندوز 8 یا 10 نصب می گردد. همچنین نرم افزار تست هارد جهت بررسی صحت و سلامت هارد روی آن نصب خواهد شد و به مشتری تحویل می گردد.
  • بعد از اینکه لپ تاپ توسط شما عزیزان خریداری شد، دستگاه به مدت 4 ساعت در تست شرکتی خواهند ماند. تا شرکت تستهای نهایی مربوط به سلامت هنگام تحویل را انجام دهد. همچنین لازم به ذکر است که این تست منوط به موافقت مشتری است و شرکت اجباری در این خصوص ندارد.

 

فروش لپ تاپ دست دوم صنعتی

لپ تاپ های صنعتی لپ تاپ هایی هستند که به واسطه کیفیت بالاتری که نسبت به لپ تاپ های معمولی برخوردار هستند، دارای طول عمر بالاتر و نیاز به سرویس کمتری برخوردار هستند. این لپ تاپ ها دارای بدنه قویتر و امکانات بالاتری هستند که آنها را قادر می سازد در محیط های مختلف صنعتی فعالیت کرده و دچار خرابی کمتری بشوند. از طرفی بخاطر اینکه این لپ تاپ ها در معرض انواع و اقسام ناملایمات محیطی هستند و در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند لذا هنگام خرید لپ تاپ دست دوم صنعتی بایستی نگاه ریز بینانه تری نسبت به آنها داشت. در این خصوص نیاز است که فروش لپ تاپ صنعتی توسط کسانی انجام شود که در زمینه خرید وفروش لپ تاپ صنعتی دست دوم تخصص کافی داشته باشند. گارانتی به عنوان بزرگترین مرکز فروش لپ تاپ صنعتی در ایران می توانید نسبت به این موضوع با اطمینان خرید نمایید.

 

فروش عمده لپ تاپ دست دوم

گارانتی به عنوان واحد فروش عمده لپ تاپ دست دوم، لپ تاپ های استوک را از بازارهای اروپایی و آسیای غربی و آمریکایی جمع آوری کرده، بروزرسانی و اورهای اساسی می کند و آنها را روانه بازارا ایران می کند. شما عزیزان برای خرید عمده لپ تاپ دست دوم می توانید با واحد فروش عمده لپ تاپ دست دوم گارانتی تماس گرفته و نسبت به تعداد مد نظر خود اقدام کنید. قیمت فروش عمده لپ تاپ دست دوم بطور کلی دارای قیمت متفاوتی نسبت به فروش تک لپ تاپ خواهد داشت.

 

فروش لپ تاپ دست دوم قسطی

گارانتی در راستای مسئولیت اجتماعی خود در زمینه همیاری هموطنان عزیز، نسبت به فروش اقساطی لپ تاپ دست دوم به کارکنان دولت، بانک ها و کسانی که دارای چک های صیاد هستند اقدام کرده است. در صورت نیاز در خصوص نحوه فروش لپ تاپ دست دوم قسطی می توانید با واحد فروش لپتاپ دست دوم تماس بگیرید.

 

بهترین مارک لپ تاپ جهت خرید بصورت دست دوم

از نظر کارشناسان مجموعه گارانتی، اغلب لپ تاپ های دست دوم با برندهای مختلفی قابل فروش هستند و تنها نکته ای که باید بررسی گرد صحت و سلامت دستگاه می باشد. که این موضوع توسط کارشناسان گارانتی بصورت کامل بررسی می شود.

 

 

 

 

مناطق تحت پوشش فروش لپ تاپ دست دوم در تهران

 

فروش لپ تاپ دست دوم صنعتی

برای تماس با نمایندگی فروش لپ تاپ دست دوم می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید.

محدوده تحت پوشش فروش لپ تاپ دست دوم در شمال تهران

تجریش، سوهانک، دارآباد، آجودانیه، اقدسیه،هروی، میرداما، ظفر، دولت، شریعتی، دروس، پاسداران، اندرزگو، جردن، الهیه، ولنجک، زعفرانیه، نیاوران

محدوده تحت پوشش فروش لپ تاپ کارکرده در جنوب تهران

انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر

محدوده تحت پوشش فروش لپ تاپ کارکرده در شرق تهران، لواسانات و پردیس

تهرانپاس، نارمک، رسالت، فرجام، پیروزی، حکیمیه، لواسانات

محدوده تحت پوشش فروش لپ تاپ کارکرده در غرب تهران، کرج، فردیس، شهریار

آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر، شهر قدس، گرم دره، اندیشه

محدوه تحت پوشش لپ تاپ دست دوم در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب، سعات آباد

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/6/4

آخرین تغییرات :1399/6/28


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00