تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

بزرگترین مرکز تعمیر دستگاه کپی در ایران


بزرگترین واحد تعمیرات دستگاه کپی در ایران و خاورمیانه گارانتی ، سرویس دستگاه کپی و تعمیر دستگاه کپی را با بکار گیری از مجرب ترین و متخصص ترین افراد کارآزموده ، و بصورت کاملا تخصصی انجام می دهد. مراحل سرویس و انجام تعمیر دستگاه کپی در مجموعه گارانتی به این صورت است که پس از بررسی توسط کارشناس اعزامی به محل و اعلام هزینه تقریبی به مشتری اقدامات لازم در خصوص تعمیر دستگاه کپی و سرویس آن انجام می گیرد. در صورت نیاز کلیه قطعات معیوب و مشکل دار دستگاه کپی ، شارژ کارتریج کپی و دیگر موارد انجام شده و دستگاه کپی به همراه فاکتور و برچسب ضمانت نامه معتبر به مشتری تحویل داده می شود. لازم به ذکر است تعمیرات دستگاه کپی در محل نیز از خدمات دیگر مجموعه گارانتی می باشد.

 

 

در صورتی که دستگاه کپی شما نیاز به سرویس جنرال کپی داشته باشد، لازم است دستگاه به محل شرکت منتقل گردد تا عملیات جنرال سرویس بصورت کاملا تخصصی روی آن انجام شود. در صورتی که نیاز مبرم به دستگاه کپی دارید ، برای پر کردن این خلاء گارانتی دستگاه جایگزین کپی به شما خواهد داد تا کار شما متوقف نشود و بعد از طی مراحل تعمیرات دستگاه جایگزین دریافت می گردد. در مجموعه گارانتی اولویت با تعمیرات دستگاه کپی ، پیدا کردن و عیب یابی دقیق توسط کارشناسان شرکت می باشد و بعد از آن سعی بر این که تعمیرات کپی در کمترین زمان و با حداقل هزینه صورت بگیرد. کارشناسان شرکت گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز می باشند.

 

تعمیرات دستگاه کپی 

تعمیرات دستگاه کپی در مجموعه گارانتی که یکی از تعمیرگاه های مجاز تعمیر دستگاه کپی می باشد انجام می گیرد. مجموعه گارانتی توانسته است با سال ها سابقه ی کاری درخشان در زمینه ی تعمیرات دستگاه کپی رضایت مشتریان گرامی جلب نماید. تعمیرکاران و متخصصین تعمیر دستگاه کپی ابتدا با سیستم عیب یابی پیشرفته تمامی مشکلات دستگاه شما را پیدا کرده و سپس به صورت کاملا تخصصی تعمیرات دستگاه کپی را انجام می دهد. لازم به ذکر است که در مجموعه گارانتی تعمیر دستگاه کپی کانن ، تعمیر دستگاه کپی اچ پی ، تعمیر دستگاه کپی شارپ ، تعمیر دستگاه کپی ریکو ، تعمیر دستگاه کپی سامسونگ ، تعمیر دستگاه کپی زیراکس ، تعمیر دستگاه کپی گستتنر و تعمیر دستگاه کپی توشیبا در واحد و کارگاه های کاملا جداگانه و مجزا صورت می گیرد. در صورتی که دستگاه کپی شما دچار هر گونه خرابی شده است فقط کافیست با شماره تلفن 02172036 تماس گرفته تا کارشناسان این مجموعه شما را در امر تعمیرات دستگاه کپی راهنمایی نمایند.

 

تعمیر انواع برند های دستگاه کپی در مجموعه گارانتی

  • تعمیر و سرویس دستگاه کپی کانن
  • تعمیر و سرویس دستگاه کپی سامسونگ
  • تعمیر و سرویس دستگاه کپی ریکو
  • تعمیر و سرویس دستگاه کپی اچ پی
  • تعمیر و سرویس دستگاه کپی گستتنر
  • تعمیر و سرویس دستگاه کپی شارپ
  • تعمیر و سرویس دستگاه کپی توشیبا
  • تعمیر و سرویس دستگاه کپی زیراکس

در این مجموعه تمامی برندهای دستگاه کپی توسط تعمیرکاران مجرب و در واحد های مخصوص تعمیر می شود. جهت دریافت خدمات تعمیرات دستگاه کپی با شماره تلفن 02172036 تماس گرفته تا کارشناسان مرکز تعمیرات هوشمند گارانتی شما را در امر تعمیر دستگاه کپی راهنمایی نمایند.

 

برای خرید چیپست کارتریج اینجا کلیک نمایید 

 

تعمیر دستگاه کپی در محل

واحد تعمیرات هوشمند گارانتی خدمات تعمیر دستگاه کپی در محل را به مشتریان گرامی ارائه می کند. به دلیل این که دستگاه کپی از وسایلی است حمل آن آسان نمی باشد و زحمت زیادی دارد مجموعه گارانتی تعمیرات دستگاه کپی را در محل مورد نظر شما نیز انجام می دهد. در صورتی که دستگاه کپی شما دچار خرابی شده است و به تعمیر دستگاه کپی در محل نیاز دارید با شرکت گارانتی با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه شما را در امر تعمیر دستگاه کپی راهنمایی نمایند. اما در صورتی که خرابی دستگاه شما در محل تعمیر نشود جهت انجام تعمیرات جنرال با رضایت شما دستگاه کپی به مجموعه گارانتی انتقال داده می شود.

 

خدمات تعمیر دستگاه کپی

  • تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی
  • تعمیر مین برد دستگاه کپی
  • تعمیر درام دستگاه کپی
  • تعمیر پیکاپ دستگاه کپی
  • رفع مشکلات نرم افزاری دستگاه کپی
  • شارژ کارتریج و تونر دستگاه کپی

در صورتی که خدمات مورد نیاز شما در بین موارد ذکر شده وجود نداشت با مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی با شماره ی 02172036 تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید.

 

جهت تعمیر و سرویس دستگاه کپی ریکو اینجا کلیک کنید و مطالب مربوط به تعمیر فتوکپی ریکو را مطالعه نمایید

 

واحد تعمیرات دستگاه کپی 

واحد تعمیرات دستگاه کپی همواره در تلاش است تا رضایت کاربران گرامی را در زمینه ی تعمیر انواع دستگاه کپی بدست آورد. تعمیرکاران این مجموعه در کلاس های آموزشی دوره دیده اند و می توانند به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه کپی را انجام دهند. این مجموعه تمامی برندهای دستگاه کپی را در واحد های مجزا ، با استفاده از ابزارآلات جداگانه و پیشرفته تعمیر می نماید. در صورت مشاهده هر گونه خرابی در دستگاه کپی خود فقط باید با شماره تلفن 02172036 تماس گرفته تا کارشناسان بخش پاسخگویی مجموعه گارانتی شما را جهت تعمیر دستگاه کپی یاری نمایند.

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی همه ی روزهای هفته به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/4/25

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   4   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00